Salı, Mayıs 31, 2005

Sali sallanir ...

...

Ask siirleri yazmissinizdir ...
manali sarkilari dinletmissinizdir,
sirf icinizdeki seyleri paylasabilmek ve onlara bir yüz ...
bir cehre verebilmek icin ...
Icinizden dökülen onca sey olmustur
Sigdiramamissinizdir icinize .. yüreginize - hislerinizi ...

Sadece paylasmak istemissinizdir ...
belki fark edilmesini istemissinizdir
Yazdiginiz .. yaptiginiz seylerin derin anlamini ve manasini ...

Onlar öylesine yazilan sözler degildi
Yapilan seyler ise, siradan degildi ..
Acil olarak fark edilmesi lazimdi,
Kimbilir baskalari ugrunda olsaydi,
yolunuza güller serilirdi .. serilebilirdi ...
Kimbilir baskalari donup kalirdi yüreginizin karsisinda ...
Agirliginizca altin ederdiniz belkide?!
Deve sürüleri verilirdi belkide karsiliginizda ...
Tamam tamam belki bu sadece masallarda olur ...

Ama siz ne istedinizki?

Masalin üc´te birinimi?
yok belki sadece on´da birini istediniz .. düslediniz ...
Siz istemeye bile cesaret edemediniz !
Istedinizki siirlerinizin ilham kaynagi,
sizin kendi özel masalinizin bas Kahramani,
o kalbinizin en derinlerine yerlesen insan ... istedinizki o görsün ...
Sizin o siirleri onu düsününce yazdiginizi anlasin,
ona dinlettiginiz sarkilarin, aslinda ücüncü sinif arabesk parcalar oldugunu degilde,
sizin icinizi, damarinizda o "yüce" sevdiginiz icin akan sevgi dolu kani -
iste bütün bunlari anlasin .. sirf o görsün istediniz ...

Siz baska hicbirsey istemediniz ki ...
bizler´de istemedik ki ..
bende istemedim ki ..

CigDemCe

***

Depresyondaydim dün .. dün caktirmadimya neyse .. bu herhalde ailemin yanindan yine buraya gelmemden kaynaklaniyor, her seferinde agir koyuyor .. bu sefer cok agir koydu .. alisamamisim henüz yeni hayatima ... yalnizligi cok sevdigimi düsünüyordum hep ... hep yalniz oldugumu düsünürdüm .. ama buraya geleli, simdiye kadar hic yalniz kalmadigimi gördüm .. simdiye kadar .. cok yalniz hissettim kendimi durup dururken, gözlerim falan doldu, anlatmak istedim niye böyle oldugunu .. ama ne anlatim bilmiyorum, elle tutulur, gözle görülür bisey yokki .. bir histir girdi icime, cikmak bilmedi .. Bana dün dokunulsun istemedim .. agir seylerde konusamadim .. hayati salliyasim geliyo ... bu siirimde dün olustu ... herseyi salliyodum gece gece ... bi gözlerim doluyodu, bi dügümleniyodu bogazim ... o haldeyken birseyler karaladim .. sonuc bu (genelde O insani düsününce sözler siirler düsüyor kalemimden - o kendini biliyor, ve umarim siirlerimi okudugunda icerigi ona kendimi anlatma cabam oldugunu anliyordur-) hüzünlüydüm hemde cok ... bu gibi hallerim hep olur, ve gelir gecer ..
Bu seferde uzun sürmesin, hemen gelip gecsin Allah´im ..
O yüzden bugünki basligim böyle, Sali Sallanir .. devamini biliyorsunuz sanirim :-)
Ama bugün iyiyim, düne bakarak cok iyiyim, aslinda bölümü degistircem diye salliyodum derslerin cogunu, ama sabah kalktim, yok dedim, bugün evde duramam, kitapcigima baktim hangi dersler var, iki derse girdim, fena diildi .. kafam dagildi, sanirim haftaya yine girecegim, öbür haftayada, öbür haftayada .. öyle iste ..

Pazar günü Gülsen beni almaya geldiginde beraber Benzinlige ugramistik, bir Paket sigara almistim orda, bugüne kadar dayandi .. birtane kaldi pakette, icinde 19 tane vardi, iyi aslinda, yani bana göre iyi :-) Dün odamda ictim yine, cami tüm acmistim koku hemen ciksin diye, gecede acik cam´la uyudum, iki yorganla tabii .. yoksa donardim, sicak havanin ardindan cok sogudu havalar .. ceketsiz cikilmiyor artik, suan benim Pazar günü havuzda bukadar esmerlesmis olmam (cidden zenci gibiyim) ve istakoz gibi kizarmis olmam cok gülünc geliyor, zira disarisi buz gibiya .. (hala gerdan kismim, ve bacaklarim yaniyor ve kipkirmizi, kollarimdaki kizariklarim gecti sükür)
Almanya bu iste .. benim moralim gibi bir iner bir cikar havasi :-)

Insallah benim moralimin bozuklugu ile baska bir insani üzmemisimdir ..

Deliyim ben yaa .. baska söze ne hacet ?!


6 yorum:

Handbag Express dedi ki...

Hello, just browsing around and thought I would peek at your blog also thought it would be a great opportunity to highly recommend both of these sites with spectacular deals. Grand Openings at www.handbagexpress.com for the ultmate handbag selections, and don't miss out on www.VegasTours.comfor Spectacular Grand Canyon Vacation Tours, you will agree the offers are Super incredible after visiting. Thanks and have a great day.www.biblemediadvd.com

Adsız dedi ki...

NSU - 4efer, 5210 - rulez
[url=http://bk-magazin.com][/url]

Adsız dedi ki...

NSU - 4ever, 5210 - rulez
[url=http://bk-magazin.com]gandon[/url]
[url='http://bk-magazin.com']gandon[/url]

Adsız dedi ki...

What a great site »

Adsız dedi ki...

[color=#800040]Музыкальная группа [url=http://dejavu-group.ru/about_us.php]Deja Vu[/url] - это коллектив заслуженных вокалистов и музыкантов.
[url=http://dejavu-group.ru/artist.php]Deja Vu[/url]- лидер в области организации и проведения корпоративных вечеринок, свадеб, торжеств, шоу программ, музыкальных ыечеров.
В репертуаре музыкального ансамбля Dejavu-group около 3 тыс. песен.
Живой звук. Диско, хиты 70-80-90-х, джаз, ретро, шансон, современная музыка, европейские хиты, фоновая музыка, поп .
Музыкальный ансамбль Дежа вю обладает мощной качественной аппаратурой, которая позволяет наполнить плотным и приятным уху звуком как компактное помещение (фуршет), так и большое помещение (корпоратив до 1 тыс. человек).

Андрей +7 910 483 8294 [/color]

Adsız dedi ki...

[color=#800040]Музыканты на праздник [url=http://dejavu-group.ru/artist.php]Deja Vu[/url] - это коллектив заслуженных вокалистов и музыкантов на праздник.
[url=http://dejavu-group.ru/about_us.php]Dejavu-group[/url]- законодатель в области музыкального оформления свадеб, дней рождения, корпоративных вечеров, шоу программ.
В копилке музыкантов на праздник Dejavu-group более 3тыс. песен.
Живой звук. Ретро, хиты 70-80-90-х, джаз, диско, поп, современная музыка, европейские хиты, фоновая музыка, шансон.
Музыкальная группа Deja Vu располагает мощной качественной музыкальной аппаратурой, которая позволяет наполнить плотным и приятным уху звуком как небольшое помещение (фуршет), так и большое помещение (корпоратив до 1 тыс. человек).

Игорь +7 916 623 4047, Андрей +7 910 483 8294 [/color]