Pazartesi, Mayıs 16, 2005

Selda .. Serap .. ve Deniz ..

...
Haftasonu gecti ve bugün tatil Almanyada .. yani evdeyiz :-)
Alttaki resim Salvador Dali´nin en cok sevdigim resmi ... Duvarimdaki resimden cekilmis hali :-)



@Dali

Cumartesi saat ikide, Selda, oglu Deniz ve yegeni Serap Göttingen´e geldiler ... aslinda Program hazirlamistim kafamda, onlari gezdirip bircok yer gösterecektim ... ama Cumartesi bir Yagmur basladi sabahtan, dinmek bilmedi ... Onlar geldiginde sular seller akiyordu gökten :-( Sadece Alisveris merkezinde biraz dolasdik (oda kapali bir alan oldugu icin) birseyler ictik orda ve eve zor attik kendimizi .. Serap hatta yagmurdan nasibini almamak icin yaninda getirdi kazagini kafasina gecirdi .. (bu yüzden bircok geyigimize malzeme oldu ne yazikki :-))
Cumartesiyi evde gecirdik sayilir, sadece bir saatligine Serapla markete gittik ve o arada Serapa carsiyi gösterebildim birazcik, onun disinda disariya cikmak haram oldu yaa ... Pazar sabaha kadar yagmur yagdi .. ama evdede cok eglendik, gece ikiye kadar sohbet ettik :-)

Benim oda sadece 10 metrekare, Selda ile Deniz benim yatagimda yattilar, Serapla ben yere muhtesem bir yer yatagi kurduk, battaniylerden, uyku tutulumlarindan olusan, fazladan bir yorganim vardi onuda bölüstük kardes kardes, sarilip uyuduk :-)
Tabii öyle hemen yataga düsüp uyumak olmazdi, bir sürü luzumsuz sohbete girdik gecenin bir yarisi, Selda arada bi bitkin düsüp bize kizarak uyumamizi saglamaya calisti, ama nafile, Serapla cenemiz bi düstü, kah.. keh.. kih.. daha uzun uzun liseli kizlar gibi gülüsüp manasiz konular hakkinda yorumlarimizi yaptik ;-)

Pazar günü kahvaltidan sonra, Göttingen´de yine yagmur yagacak düsüncesiyle, Planimizda degisiklik yapip Magdeburg´a gittik.
Magdeburg´daki Elbauenparka gittik, ordaki Milenyum kulesini gezdik, gecmis ve bilim hakkinda bir sürü yeni seyler ögrendik :-) Parkin icindeki mini trene binip parki dolastik ... Aramizda korkmayanlar orda bide Rodelbahn´a bindi :-) (ben Korkanlar arasindaydim öhem öhem ..)
Pazar günü mangal yapmayi koymustuk aklimiza :-) Magdeburga giderken yanimiza mangal icin gerekli olan herseyi almistik, Yalcin bize mangal yakti, hep beraber rüzgara ve sohuga inat mangal yapip cok eglendik :-) (gerci ben üsümedim, Yalcinda üsümedi .. üsüyenler kizlardi .. yumsaklar sizi :-P)
Pazar günü aksam 22´de geldik eve geri ... Aksam misir patlattik, türk kahvesi ictik, fal baktik, film izledik ... güzel bir aksamdi ..

Bu sabah saat 7´de Selda bizi uyandirmaya calisti .. valla ben 8´e dogru kalktim, Denizin gelip yüzümü oksamasi (oksamak denirse) ve islak islak öpmesine ragmen, yorganin altina saklanip cikmadim :-)
Sonra ben mutfaga kahvalti hazirlamaya girdim, arkamdan Deniz geldi iceri, ondan sonra Serap, ondan biraz sonrada Selda .. masada komsum oturuyordu, hepimizi görünce, büyük gözlerle "siz kücük odada nerde ve nasil yattiniz ..?" diye sordu ... eh kiz hakli ... odadan habire biri cikiyor, kapi bi aciliyo yine biri cikiyor, hepimizin oraya sigmamiza sasti :-) ona yer yatagi yaptigimizi falan anlattim, gülmekten bihal oldu .. yer yatagi falan yaptik, ama yataklar kurulduktan sonra, odaya girmek mümkün degildi, yani odada yürümekte mümkün degildi, giren direkman yatmak zorunda, giris cikislar kapali :-) kipirdayacak yer yoktu yani :-) cok güzeldi ama ... daha bi samimi, yan yana üst üstte yattik, ama güzeldi, gönlün sigdigi yere gövde haydi haydi sigar .. dimi :-)

Bugün saat 9.30´da yolcu ettim onlari ... hüzünlüyüm birazcik :-(alismistim onlara, simdi oda sessiz kaldi yine ..)
Burdan Frankfurt´a tanislarina ugrayip ögleyin Münihe dönüyorlar geri .. umarim en yakin zamanda yine görüsebiliriz ... araya fazla zaman girmeden ...

Onlar gideli temizlik yaptim sadece, onlar gelmeden yapmamistim (tabii bu odanin pisli oldugu anlamina gelmez) simdi toplu halde yaptim, toz aldim, süpürgeye cektim heryeri, camlari sildim, paspas yaptim, carsaf marsaf ne varsa topladim makineye attim, kilimi felan cirptim, yorganlari havalandirmak icin disari astim .. icim acildi ve kafami dagittim biraz temizlikle .. yoksa cekilmiyo birden gelen yalnizlik ..

Bugün baska bir planim yok... birazdan gider camasirlar yikanmismi diye bakarim, onlari asar renklileri yikarim sonra, hepsini disari asicam, kurursa ütüde yaparim bugün, aksam yine kosu yapiyoruz, Pazartesi Marionla kosu günümüz ... bugün dingin bir gün olsun :-)

Sonra yine görüsürüz belki .. haa dua edin yagmur yagmasin, ve camasirlarim kurusun .. odaya asmak zorunda kalmayim yine :-)

öpüldünüz .. KeLeBeK´lerle ...