Çarşamba, Mayıs 11, 2005

Sizi odama alabilirmiyim ..?

...
Buyrun dediysem okadarda diil yani ;-) bugün odanin sag tarafini inceleyelim :-)



Girince odaya bakis .. tabii biraz alttan ... bu iste uzun zaman önce sözünü ettigim, ve cenemin kuvvetiyle Nezaket ablamdan kaptigim Kilim :-) solda yatagim var, sagda kösede calisma masam vs. ..



Buda kapinin saginda, duvardaki Dolabim ... "ben haric, ne ararsan var icinde" derdi annem simdi kizarak (sesi kulaklarima geldi ... )... ufak resimlerde´de rafin iceriginden parcalar görebilirsiniz, aile resimlerim falan (güllü cerceve Gülsencimden gelmedir :-)), resimdeki 10 oyro icin üzgünüm, biraz tuhaf oldu resimde cikmasi ;-) o gördügünüz iki kutuyuda eve gittigim son kez annemle begenip almistik, aslinda üc kutuydular, ama birini Ilknurun dogum günü hediyesine eklemistim .. kaldi iki :-)



Odaya girince sag taraftaki duvar böyle gözüküyo iste .. aynam, raflarim, kolajlarim, resimlerim, kasetlerim, kartpostallarim ...



aynami Ikea´dan almistim yaklasik üc yil önce, Türkiye mali olmamasina ragmen, eskiden köyde anne annemlerdeki aynalara benziyor, güllü dalli olusu .. ve ayna kenarlarina resim sokusturmaya bayilirim :-) aynanin huyudur karsi tarafi gösteriyor :-) ama psstttt karsi taraf yarin sirada ... bakmayin oraya ... kapatin gözlerinizi bakim ... hmmmm kizarim simdi ama haaa ... :-))



Aynamin altindaki Komodindeki elmalarim :-) ne güzel duruyo dimi yesil yesil :-)
Yesiiiilll yesiiiilllll ... yesiiiillll yesiiilllll ... benim yesiiillll ördegiiiimmmm ... :-)
Aslinda aklima gelen Ibo´nun parcasiydi .. ama ben sahsen yesil göz fetisisti olmadigim icin, ördekce uyarladim bu parcayi öhöm öhöm ;-)



Aynanin hemen yaninda duvardaki Ankara / Antalya-Aspendos, ortak yapimi Kolajim ... resimleri ben kendim cekmistim, aspendosunkiler cok güzel oldu, cünki hava cok bulutluydu (umarim burda bakinca belli olur) cok muhtesem mistik bir görüntü olusmustu ..



Calisma masamin etrafindaki Kartpostallarim .. kolaj yapmadigim herseyi buraya civiledim ve yapistirdim :-) O simdi Mahkumun biletide orda :-) ...

Sanirim bu günlük baya bi yol katettik dimi ?!?! Kesfe ciktik beraber ... seyrettik, okuduk, ilgilendik :-) Belgesel gibim bisii oldu yani ... CigDem nasil ve nerde yasar (neyle beslenir kismini gecelim emi) ... Yarin sag tarafin kesfini yaparken dahada ilgi ve alaka duyacaksiniz eminim :-) dahada eglenceli olucak :-)

.. beni izlemeye devam edin ;-)

KeLeBeK´leriniz bol olsun ....


4 yorum:

Adsız dedi ki...

sen bu konuda git gide uzmanlasiyosun cigdosh. "itina ile odanizin belgeseli cekilir"...

yEşiL dedi ki...

Ben kahve icmeye geldim.. Tik! Tik! Benim sayfada 3 msjini birden okudum simdi. Orada cvbini yazdim ve son cümle olarak hazirla kahveleri, bol köpüklü ve orta sekerli olsun, ben geliyorum.. diye yazdim ve geldim sana kahvemi icmeye :)

2 yazi birden okudum ve odanida birazcik gördüm (sol tarafida) ;) Güzel olmus ellerine saglik!

Unutmadan burayada yaziim; Albayrak Kardesler'in - bahsettigim dizide - sadece sahne degisirken "Hayy" deyisleri tekrarlaniyor. Onun disinda bir katkilari yok diziye (muzik anlamidan). Dizinin muzikleri Umut ... ait ama ismi aklimda kalmadi. Hos bir dizi ve cok uzun zamandan sonra benimde bir dizim var (Süper Baba, Sehnaz Tango ve 2.Bahar'dan sonra)..

Yarin geliyorum tekrar kahve icmeye! Öpt :)

ps: the mangal party'niz güzel gectigine sevindim! :)

yEşiL dedi ki...

men deldim.. ama kimse yok gibi cünkü msn'de offlinesin.

gelorum giderum evde yoksun ;)

ii geceler.. öpt!

Adsız dedi ki...

Very nice site! Bosch dishwasher customer rating of this product Order levitra net Commercial fisherman new zeland Westbrass faucets