Pazartesi, Mayıs 30, 2005

Tatil bitti ...

tatil denebilirse tabii ...



Resimde gördügünüz benim "memleketim" ... büyüdügüm ve cocuklugumu gectigi Sehir ..
Bugün ögleyin saat 13.28´deki trenle geri geldim Göttingende .. dört bucuk saat yolculuk biraktim yine geride ...

Haftasonu cok güzel gecti .. en önemlisi bekledigim Belge ben annemlerdeyken geldi!!!!
YASASIN ... sorun ortadan kalkti :-)

Dayimlar ve teyzemler geldi Avusturyadan, Hamburgdan teyzemin ogullarida geldi .. yani bizim ev kayniyordu haftasonu ... bir kalabalik vardiki sormayin .. ama olsun, biz kalabaligi cok severiz :-) Cok sevgi vardi,cok hasret giderildi .. kelimenen tam anlamiyla rüya gibi bir haftasonu gecirdim :-) ...

Carsambayi ailemle gecirdim ... bol bol sohbet ettik, hasret giderdik ..

Persembe Ilknur ve Öznurla bulustum, carsiyi gezdik, Dondurma yedik, bol bol lafladik .. aksama misafirler geldi zaten, sabaha kadar sohbet edildi .. (ben dayimlari 2 yildir görmemistim ..)

Cuma günü Nezaket ablam gilin bahcesinde Mangal yaptik, cay ictik, Mangal sonrasi geleneksel Badminton turnuvamizi düzenledik :-)
Bu haftasonu cok sicakti ama ... Persembe günü bi basladi hava Pazar günü sicaklik doruguna vardi yani .. Mangaldan sonra (aksam saat 22 gibi) hepimiz annemlerin evinde toplandik, saat 3´e kadar yine sohbet cay kahve :-) sabah 5 gibi artik uykusuzluktan duramadigimizi anladik .. yataklar yapildi ... teyzem, esra ve ben Koltukta yattik, kalkipta yataga gitmeye derman kalmamisti artik, hem sicak hem uykusuzluk .. cok bitkindik, konustugumuz yerde dalmisiz uykuya :-)

Cumartesi bizim akrabalarin dügünü vardi, (o sebepten dolayi zaten bütün aile biraraya geldi) o dügünden haric birde Herbornda Sünnet vardi, annemler hepsi akraba dügününe gitti, bende aile tanislarimiz Saadet abla´larla Sünnete gittim (cünki bütün arkadaslarim orda olucakti) ... Yine cok sicakti ... salonda sicaktan durulmuyordu ... ne halayin ne oryantalin tadini alamadik sicaktan :-) cok eglendik ama, en az 5 yildir görmedigim arkadaslari gördüm Cumartesi günü, cok tuhafdi, gecmisle ilgili seylerle karsilastim, ben kendim kapattigim olaylar, ama baskalarinin hafizasinda hala aktüel olan, garipti, bir yerde film kopmus sanki, ve onlar o kopan yerden devam ettiler beni görünce ... arada olup biten seylerden hic haberleri yoktu ... bende sanirdimki bizim Herbornda hicbisii sakli kalmaz, hemen hersey yayilir .. demekki öyle diilmis :-)
Cok güzel bir gündü .. öldürücü sicaga ragmen ...

Pazar günü aslinda geri dönecektim Göttingen´e ama okadar sicaktiki yine, o havada trene oturasim gelmedi, annemlerinde israri üzerine biletimi Pazartesiye aldim ...
Sabahtan Ilknur aradi, Havuza gitmeyi önerdi ... fikir fena sekilde yatti kafama, sabah onbirbucukta havuzda aldik solugu ... serin cimlere yayildik, buz gibi suya attik kendimizi ... öglen hepimiz uya kalmisiz cimlere uzandigimizda .. yarim saat ögleyin sicaginda günes kremi sürmeden kalmisiz .. uyandigimizda .... sormayin .... Istakoz gibi kizarmistik .... hala heryerim agriyor ... kollarima bacaklarima dokunamiyorum, hem hala kirmizi hem feci sekilde agriyor .. kötü sekilde yandik anliycaginiz ...
Saat 16´de ciktik havuzdan .. ben eve geldim, kendimi koltuga bir attim, sarhos gibi uya kalmisim ... orda anladimki günes gecmis basima ... koltuktan yataga annem götürdü .. basimi kaldiramadim gercekten ... ev misafir dolu hala, ben öyle sersem sersem dolandim sonra uyudum aksam sekize kadar ... Sekize Gülsen´le sözlesmistim, beni almaya geldi ...
Gece 2´ye kadar Gülsenle beraberdim .. Cok güzel bir geceydi Gülo ... hala tadi damagimda ;-)

Bu sabah erkenden uyandim .. yol heyecani kesin ... annemlerle gecirdim evdeki son sabahi ... misafirler dün aksama dogru gittiler hepsi ... cok dolu ve yorucu ama bir okadarda güzel bir haftasonuydu .. bir kac ay yetmeli bana artik :-(

Annemlere gitmenin bir arti´si, türk televizyon kanallari bakabilmem :-) KRAL tv´ye takildim tv´yi bos buldugum zaman ... Yildiz Tilbe´nin Papatya Bahari klibini izledim, cok hosuma gitti ... okadar civil civil olmuski ... kesin 20 kere izledim ... harika olmus, albümüde aldim hemen :-)
Kubat´in yeni Albümünüde aldim .. henüz dinlemedim .. birazdan onu dinliycem ilk olarak ... cok heyecanliyim :-)

Bugünlük bukadar ... yol yorgunuyum .. yarin görüsmek üzere hoscakalin emi ...



2 yorum:

Adsız dedi ki...

Looking for information and found it at this great site... http://www.table-tennis-bat.info/Buycheapativansideeffect.html

Adsız dedi ki...

Enjoyed a lot! video editing schools