Pazartesi, Mayıs 16, 2005

Türkü Festivali ...

Asagida Türkü Festivali ile ilgili bir yazi var, tarihler falan var ...
Aslinda o yaziya ekliyceklerim vardi ama unutmusum :-)

Ben kendim sahsen bazi konserlerde bulunmayi cok isterdim, ama maalesef ekonomik nedenler yüzünden kalkip Istanbula gidemiyorum Konser icin .. yoksa kesinlikle kacirmak istemedigim seyler var arasinda .. hele hele Erkan Ogur :-)
O yüzden aranizda Türküleri seven Arkadaslar varsa, kacirmayin derim, bukadar degerli sanatciyi bir arada bulmak ve canli dinleyebilme firsatini degerlendirin ...
Gerci Türkiyede bu olanak yine cikar bir yerde ... ben burda bizim halimizden yola cikaraktan öyle düsünüyor olabilirim,
ama yinede kacirirsaniz, sizin yerinize bende üzlürdüm :-)

Keske ben orda olsaydim ve gidebilseydim diye üzülürken, siz burnunuzun dibindeki konserleri kacirmayin :-)

benim yerimede izleyip dinleyin emi ;-)

3 yorum:

Adsız dedi ki...

türkü merakina hayranim cigdosh...
her birseydende haberin oluyor hani... :) hic kacmiyor!!

Adsız dedi ki...

Very cool design! Useful information. Go on! Teeth whitening after care

Adsız dedi ki...

Very cool design! Useful information. Go on! »