Cumartesi, Mayıs 07, 2005

Yagmurlu Haftasonu ...

Ben bu haftasonu cok hayirsizlik ettim ... :-( Gülsencim bana mail göndermisti, mailini cevaplamadim ... üstüne üstlük bide sesim cikmadi .... meraklar icinde bir emaili geldi canimin ... cok özür dilerim bitanem, bazen böyle düsüncesizlikler yapiyorum .... huyum gurusun ...

Gezmekle mesgulüm aslinda .... yani cok isim vardi falan diye bi olay söz konusu diil ... zevki sefa-ya dalip unutmusum mail yazmayi iste :-(

Burayada pek bisii düsmedim ... yaw cok hayirsizim dimi ... nolcak bu halim bilmiyomki ...

Babam telefon acti bugün, annem evde lahmacun yapiyomus, onu anlatiyor bana, (tabii agzimin sulari akmadi diil :-)) Pazara evde diilim, anneler gününü üc yil sonra yine ayriyiz annemle, en son üc ayil önce yoktum evde ... Carsamba yolladigim paket varmis eve, kardesim almis postaneden, benim icin o vericek anneme ... telefonlasiriz artik nolcak ... baskalarinin analari Türkiyede, onlar nasil dayaniyorsa, bende öyle dayancam ... gecer ... hepsi gecer ...

Evdeki kizlar uzun süredir hep beraber bir yerlere gitmek icin planlar yapiyorlardi, kizlar gecesi yaptik yani :-) Dün Spor fakültesi tarafindan düzenlenen bir "party" vardi, oraya gittik, beni pek acmadi aslinda, kizlarla gittigim icin ordaydim sadece .. pek sevmiyorum bati müzigini .. dangir dangir beynim patladi sanki .... sonra millet sarhos sarhos, sallananlar, sarkanlar ... gece ikimiydi neydi eve geldik, yataga ikiseksen bir uzandim, dünya varmis dedim yaw ..
valla bida gitmek zorunda diilim ... bana göre diil ...

Bugünde yemek yapcam ben ... ama daha tam karar vermedim ne yapsam diye ...
bakalim bi ... düsünmem lazim, son anda midem karar verir :-)

Sonra haber ederim sizi ne pisirdigime dair ....

belki bugün bikac resim cekerim burda, odamdan, Göttingenden falan, elime bi digicam gecti :-) hemen tadini cikarmaliyim ...

sonra görüsmek üzere ... bu yazimi böyle kisa kabul edin napim ;-)

öpüldünüz!




4 yorum:

yEşiL dedi ki...

Yagmur yine yagmur yazisini okumaktan kurtardin beni.. Disarida yagmur senin sitende o yazi *grrr* ;)

Gülay'i sende burada okuduktan sonra elime aldim dinliyorum son 2 gündür. Kurtuldum Kubat'in son albümünden böylelikle. Sana hak veriyorum ilk dinledigimde begenmemistim - dinledikce Gülay cok hosuma gitti!

Yarin anneler günü ve ilk bu yil hediyem yok. Bugün gezdik dolastik birsey bulamadik. Doum günü, bayramlar, anneler günü, .. onca hediyeden sonra ellerim bombos ;) Aslinda onlarin programi olmasaydi bugün annecimle gidecektim alisverise, kendin sec begen birsey anneler günü icin diyecektim. Artik pzt'ye yapacagiz bi gün gecikmeli.. Ne yapalim evdeki hesap carsiya uymadi bu yil..

Öpüyorum seni ve ii geceler dadlum ;) Arada ses ver bak merak etmiyiim böyle.. öpt tekrar!

yEşiL dedi ki...

Dur ya unutmusum. Yeni digicam?! Gecici süreligine mi yoksa daimi birsey mi bu?! ;) Bekliyorum bol bol resim cek..

CigDem dedi ki...

Canom ....

digicam olayini sana msn´de anlatirim detajlica ... Resimler cekildi odamdan, bu haftasonu yeni sarayimi görebilirsin burda :-)

öpüyorum ... msnde bekliyom seni ...

Adsız dedi ki...

This is very interesting site... laser hair removal Australia vacation tours price list Microsoft outlook training las vegas Foreign distance learning law schools http://www.debt-help-4.info Learn craps online Table position texas holdem