Çarşamba, Mayıs 04, 2005

yine Yagmur yine Yagmur ...

...

Sabah bi basladi hala aralikli aralikli Yagmur yagiyor ... ne depresyon havasi allahim ...

Sabah erkenden bir dersim vardi sadece, ondan geldim, Marionla sabah kahvesi ictik bende ... dün onun saclari icin boya almistik ... sabah yapmaya karar verdik ... Heyecandan öldü bütün islem bitene kadar :-) hayatinda ilk kez boya yapiyor saclarina :-) Vay be dedim, ben taa 16´da ilk kez boya yapmistim galiba .. cok merakliydim, illa yapmaliydim ... hatta Dalgali olan saclarima Perma yaptiracak kadar gerizekali oldugumu göstermistim :-) Meraktan iste :-)

Mariona sectigimiz renk Mahagoni idi, türkcesi tam olarak nedir bilmiyorum ... ama o rengi secene kadar zaten anam agladi ... cok kararsizdi .. iki saat laf ettim, su boya söyle olur, bu böyle olur diye ... dedim bide ona "kizim sen müsteri olsan sana yaptigim bu konusmadan köse olmustum coktan .." diye :-)
Saclarida güzel oldu, kendi rengi kizilimsiydi zaten, bu boyayla kendi rengini iki ton koyulastirmis olduk, teninin rengine ve genel görünümüne iyi gitti yani ..

Ondan sonra yagmur bir ara verdi .. anneme anneler gününe hediye alip Postalamaya gittim, Postane yarin Bayram ve Haftasonu anneler günü olmasi hasebiyle tiklim tiklimdi :-( bir saat icerde bekledim siraya gelene kadar ... sonra tam bittim diye sevinip cikarken .. bi yagmur aaallllaaaahhhh sandimki okyanus akiyor gökten .... karsi tarafta REWE marketi vardi, alisveris yapmam gerektigi icin hemen karsiya kosim dedim, ama iki adimlik yerde sanki dustan cikmis gibiydim ... her yanim sirilsiklamdi yaa .. tir tir titreye titreye alisveris yaptim Rewe´de, sansima ordan ciktigimda yagmur bitmisti, atladim bisikletime, yallah eve :-)
Evde önce bi oturup kurulandim bigüzel ;-)

Aslinda hava acilsaydi Marionla bisikletlerle Aldi´ye gidecektik, (Aldi almanyada bir market serisi, cok uygun ve hesapli alisveris yapilabiliyor, ama bizim kaldigimiz yerden biraz uzak) ama Yagmur bi dinip bi basladigi icin vazgectik, alisverisi cevredeki kücük marketlerden, ve Aile türk bakkalinda tamamladik ...

Sonra eve gelince Dolma yaptik beraber :-) daha cok ben yaptim o seyretti :-) merak ediyordu, bende yapim hem görürsün hemde tadarsin demistim, ama bi baktim ben yaparken bizim kattaki bütün kizlar toplandi etrafima, ben Dolma yapiyom onlarda tv izliyo gibi beni seyrediyolardi ... ayy bende bi hava sormayin :-) Ümti usta sandim kendimi .. (ki gerci allahtan diilim ... nerden kiyafet bulcaktim ozaman kendime? zaten rejim yapim diye diye bi hal oluyom, Ümit ustadaki kilolar bende olsa kafayi hepten yerdim galiba .. zaten yarim akilliyim belirli bir zamandir .. he hiha hooo )
Neyse ama havali havali Dolmalara icini yerlestirdim, haa bide benim "Kochduell"´den bir önlügüm var, birkere katilmistimda :-) icimden "tüh kiz Cigdem, keske o önlügüde getirseydin buraya, felaket karizma olurdu, bir elide biber, bir elinde ici, üstünde o önlük ... gipta ederlerdi yaww" neyse .. gecmis ola :-)
Bölyede cok karizmatikimdir ben yaw ;-) (ne görmemis biriyim yahuuuu böylee)

Dolmalar cok iyi oldu ama ..! Pul Biber fazla kacmis sadece, onun disinda, ayni annemin yaptiklari gibi olmus tadi ama .. yani iyi bakmisim annemden herhalde :-) ki ben annemin yaptigi gibi olmus diyosam, ozaman bu kendimin kendime yaptigim bir övgüdür, cünki annemin yemek ustaligina diyecek yoktur, eliyle dokundugu herseye müthis bir lezzet veriyor ... ehh galiba bende ona cekmisim ehü ehü ehü :-))

Tamam sustum, birazdan havali diye linc edilirim yoksa ;-)

Aksam cok yagmur yagmiycak olursa, saat 20 gibi kosuyoruz Marionla ... insallah hava bozulmaz ... basladigim günden hemen su koyu vermek istemiyom ...

Haa bu arada Bamya aldim türk marketinden, haftasonuda Bamya yapicam ... ay bi digicamim olcakti benim, size gösterirdim, ozaman havami anlardiniz :-) neyse, Bamyayi cok seviyorum, eksi eksi, özledim buraya geleli, dedim yapim haftasonu, Bayram olsun mideme :-P

Suan disarda yine yagmur basladi ... agir agir dökülüyor yine ... camima vuruyor yagmur damlalari .. ben Gülay´i dinliyorum (Adi yok albümü, önce hosuma gitmemisti, ama dinledikce asinasi oldum albümün .. huyum gurusun iste .. önce yerlere calarim, sonrada canan ederim ..)
Gülayin söyledigi parcalar ve sesi cok güzel gidiyor bu melankolik havaya ...

Disarda yagmur yagdigi icin sigara icmeye disarida cikamiyorum, odada ve evin icersinde icmiyorum .. habire canim cekiyor ... dayan Cigdosh dayan :-)

Üzmeyin tatli caninizi emi .. bakin benim moral bozukluklarim, depresyonlarim gecti bile ... hem neydi o be öyle :-) bidahakine cimcik atin yada silkeleyin beni, kendime geliimm .. cünki öyle hallerim oldugunda hic cekilmiyorum ben ;-)
.. bazen hep nolcak simdi, nasil cözüm olur, veya tamam burdan sonra hayat kararir dedigimiz noktalara geliyoruz, ama sonra dönüp baktigimizda herseyin cözümlendigini görüyoruz, ne hayat kararmasi var, nede yok olus ... yaw niye bu böyle yawww :-)) keske sonradan olan aklimiz her isin basindada olsa :-) ama iste böyle olmasi gerekiyor .. hani su ders meselesi .. ders ama yasadigi olaylardan alabilene tabiiiii ... Herkez gider Mersine, Cigdosh gider tersine :-)

böyle gelmis böyle giderim ... öpüyorum sizi!

5 yorum:

yEşiL dedi ki...

Bak yine güzellikle noktalandi arkidesim ;) niye sIkIyorsun ki tatli canini?! dimesi kolaydir bilirim ;) Yagmur dün burayada cok yagdi güzeldi ama.. dedigin gibi melankolik bi hava veriyor.Pencereden disariya bakinca o taze yesillenen agaclarin rengi karsiki daglarda, mafediyor beni.. Bahar geldi güzel oldu mekanimiz yine :)

Öpt.. slms o diyara :)

Adsız dedi ki...

Wonderful and informative web site. I used information from that site its great. »

Adsız dedi ki...

That's a great story. Waiting for more. »

Adsız dedi ki...

That's a great story. Waiting for more. »

Adsız dedi ki...

What a great site Parental control access internet