Perşembe, Haziran 09, 2005

Artik bende ebay´ciyim ..

..

evet bugün Postayla ebay kodu geldi, üyeligimi onayladim .. ve hemen alisverise basladim :-) cidden ya .. zaten uzun zamandir bakiyordum neler var falan diye .. baktigim seylerde takilar ;-) süper bir cift küpe begenmistim .. hatta insallah kod bu küpeler satilmadan gelir demistim kendi kendime .. ve geldi, hemen küpeleri aldim :-)

simdide duramiyorumki .. acaba biseyler daha baksammi? yoksa küpelere uygun bir kolye veya yüzük baksammi? künyede fena olmaz ... aman allahim ... kesinlikle öyle bir alisveris krizine girmemeliyim .. sonu cok feci olabilir :-)
Kendimi frenliyorum gercekten ..
simdi dört gözle küpelerin gelmesini bekliyorum, gelsinler söyle güzelce bir takim :-) Küpeleri kendime ödül olarak aldim .. cünki basladigim rejimi hala tutuyorum, üc hafta oldu ve ben kaytarmadim .. vay bee bu günleridemi görecektim :-) yaz kapidaya, o yüzden köseye sIkIstim biraz, yoksa kesinlikle coktan bozmustum sanirim .. yani .. ama dedimya busefer kararliyim, aldigim fazlaliklar yok olucak .. insallah :-)

Sabah erkenden kalktim, camasirlarimi yikamak icin hemen alt kata indim .. bizim yurt´da 18 kisi icin bir camasir makinesi var sadece, ve cumadan itibaren kuyruk olusuyor önünde genelde .. herkez haftasonuna dogru yikiyor camasirlarini nedense ? ben bu siranin disinda kalmak icin carsamba veya persembe yikamaya calisiyorum, ama henüz yeterince kirli birikmedi ama ben yinede sabah elimdekilerini yikayayim dedim, indim asagi .. bide ne görim .. baskasi benimle ayni fikirdeymiski, makine isgal halindeydi :-( biraktim sepetimi geri geldim .. birazdan inip sansimi birdaha deniycem :-)

günün türküsüde geliyor .. daha hangi ezgi olmasina karar veremedim .. o yüzden düsünmem gerek biraz daha .. okadar güzel türküler varki karar veremiyorum :-)

4 yorum:

:..: dedi ki...

Ebay hayırlı uğurlu olsun:) aman dikkat alışveriş sinsi hastalık ;-)

rejim konusunda tebriklerimi iletiyorum. amman nazar değmesin:) ödülü haketmişsin, kendimden biliyorum ben olsam 3 haftada 30 kere bozardım o diyeti :-)

küpelerini de güle güle kullan:)

CigDem dedi ki...

ya hic sorma .. bende hemen kapilirim yaa :-) kendimi zar zor frenliyorum inanki ;-)

Rejimi hala tuttuguma bende inanamiyorum .. hayretler icindeyim inanki .. benim icin bir ilk ... kac zamandir ugrasiyorum .. ama irademi yeni bulmus gibiyim .. :-)

hadi hayirlisi ;-)

:..: dedi ki...

Amman Allah bozmasın:) O rejim 3 hafta dayandıysa daha da dayanacaktır ben eminim :) Hem sen kendini yukarda resmini gördüğüm küpelerle ödüllendirmeye devam edersen rejimin bozulmayacağına da şüphem yok:)

CigDem dedi ki...

bozulmiycak .. busefer ock kararliyim .. laf aramizda hic böyle kararli diildim ..

nolduysa :-) keramet küpelerde sanirim :-)