Cuma, Haziran 10, 2005

aslinda ..

.. dogru dürüst hic bir is yapmadim .. ama yinede kosturma icindeyim-ne istir anlamadim? ..

sabah erkenden kalkip hemen Studentenbüroya kosturdum, arkadasim Didemin kayitini burdaki Üniversiteye almaya calisiyoruz, onun belgelerini aldim dikildim sabahtan kapiya .. aldigim haberler cok iyiydi, hersey olcak gibi görünüyor, basvuruyu hemen yapmasi gerekiyormus, yetkili bayan basvurusunu onayliycagini söyledi .. valla bi sevindim bi sevindim .. sanki is benim sahsi isimmis gibi :-) hemen Didemi aradim sabahtan.. müjdemi aldim :-)
planladigimiz gibi giderse, Kis döneminde buraya basliycak, ve elimizden gelirse, onuda benim kaldigim yurta yerlestircez .. ne güzel olurya hepsi olursa!
Hadi insallah ...

Eve geldim temizlige basladim, bu haftada bendeydi ev temizligi sirasi, busefer okadar incelemedim, gereken ne varsa onu yaptim sadece, ne eksik ne fazla, iki saatte bitti temizlik, ve ben kan ter icinde geriye kaldim .. :)
Siyah bir pantolonum vardi, cim lekesi vardi üzerinde, cimlekesini cikarim derken, pantolonun rengini acmisim, boya aldim, sabahtan beri makineyi isgal ettim pantolon boyicam diye, pantolonun rengi süper oldu, ama o acik lekeler hala duruyor .. napsam yaa .. yarin yeniden boya alip deniyem .. bakalim bir, insallah olur .. boyaya verdigim parayla yeni bir pantolonda alabilirdim halbuki :-(

Temizlikten sonra alis verise gittim, Aldi´ye tabii, almanyanin uygun fiyatli süper market zinciri, bisikletle gittim cok uzak oldugu icin, sirtimda canta, bisikletimin arkasinda sepetim var bide, aldigim seyleri hem sepete hem sirtimdaki cantaya doldurdum, hepsi okadar agir geldiki, bisikletle dengeyi saglamakta zorlandim valla .. sonra bisikletle bir köseyi dönerken cok hizli girmisim virajaki, karsimdan baska bisikletli geliyodu, carpayim derken sag tarafa cektim bisikleti, az kalsin bisikletten düsüyodum, ben düsmedim neysede, sepetteki esyalarim hep sokaga yayildi, öbür biskletli durdu yardim etti, benim esyalari sepete koyduk geri :-) icimden bide düsünüyom, aldiklarimi inceliyomu acaba? 6 elma, bir poset erik, bi paket ekmek, bir salatalik, 0,1% yag oranli meyvali yogurdum :-) siritip durdum sonra, böyle düsünmem cok komik geldi bana, tesekkür ettim, oda özür diledi, dikkat etmedim falan dedi (cocuk benim tipim olsaydi belki ah oh dizim agridi falan numarasi yapardim hihihi .. filmlerdeki gibi)
sonra eve geldim .. elmalarimdan yedim (rejimdeyimya .. ) bide yogurt yedim .. simdide burdayim ...

bugün ögrendimki, eger sepete alisverislerimi korsam, sIkIca yerlestirmem lazim, düsmesinler diye ..
ve .. bisikletle viraja girerken yavaslamam lazim .. bidakine böyle ucuz atlatmaya bilirim ..
ve .. bukadar alisveris yapmamam lazim ... belim agridi cantanin agirligindan .. dengemi saglayamamamda cabasi yani ..
gözüm ac napim yaw ..

13 yorum:

:..: dedi ki...

Allah seni yaw, iyi ki sana bir şey olmamış. Hayır yani biraz bu sefer alsaydın biraz da bir dahaki sefere hem kendine hem bisiklete bu kadar yüklenecek ne var:)

hayalperisi dedi ki...

kiz nazarami geldin cok gecmis olsun üzüldüm ordaysan msn adresini yolla benim mailime gece gelince la panseyle sana 2 gelinlik gösterip fikrinizi alacam ok unutma bak yap yoksa gidiklarim seni :)

hayalperisi dedi ki...

aldi dedinde evde su kalmamis gidip bir kosu alip gelsemmi ben aldiyi pek ucuz bulmuyorum en ucuzu lidl sanki bilmem yinede :)
birde zayiflamak icin ac kalma ye ama az ye carpan cocuk gavursa iyi yapmissin yok türkse yazik yazik evde kalacaksiniz basima dert olacaksiniz ;)

CigDem dedi ki...

ay kizlar cok saolun ya .. ne bilim birkere gidim o yolu diye herseyimi alma gayreti icine girdim .. nasil tasiycam diye düsünmedim .. herzaman böyle oluyor :-)

Hayalperisi,
bencede Lidl daha ucuz, ama su kahrolasi Göttingende ben hicbi Lidl bulamadim, varsada sehrin okadar uzak noktasindaki ben bulamiyom?!?! yoksa benim favorimde Lidl!
msn adresimi yolladim .. hadi bana defile yap :-)
Mayoluda olsun ama :-P

CigDem dedi ki...

ha bu arada carpan cocuk (senin tabirinle)gavurdu :-) hic isime gelmez yani ...
kiz zaten kalmisim evde, daha kalacaksinimi var :-)

ahh ahhhh ... kiz dügünde ayakkabinin altina ismimi yaz ok .. unutma haaa :-) yok unutursan, sen dans ederken gelir, etegin altina girer ayagini tutar ben yazarim :-P

ona göre .. ii düsün :-))

:..: dedi ki...

gelinlik fotoğrafları ha:) merakla bekleniyorlar. geçen yaz staj yaparken nişanlısı askerde olan bir arkadaş vardı. bayılıyordum o kızın bulduğu gelinlikleri göstermesine:) hakikaten çok orjinal çok güzel gelinlikler varmış, ben o zaman gördüm yani:) yoksa bize bisikletle çarpan bile yok, gelinlik bakmak neyimize :-P

CigDem dedi ki...

ay caniiimm istedigin bisikletle carpan olsun yaa .. hemen burdan siparis edek .-)

bize carpiyoda noluyoki sanki .. aha bak ellerim bombos :-(

:..: dedi ki...

yav hayalperisi çözdü ama olayı, gavur olduğu için zaten bir şey olamazmış:-)) ilahi ya bu kız çok alem:) bir de ben korkarım çarpmasın :) (bakınız aşağıda yaptığım yorumlar)

CigDem dedi ki...

olmaz kiz tabi, bizi bozar :-) insanin kendi insanindan daha güzel ne varki .. yani bence .. belki biz burda oldugumuz icin öyle düsünüyoruz belki? bilmiyom valla ..
dogruya ödlek olaraktan senin elin ayagin birbirine karisir carpisinca, bisey olacagida varsa olmaz ozaman :-) haksizmiyim hihih

:..: dedi ki...

gül sen gül bana :-)) ama haklısın yani sonuna kadar:) öyle bir çarpışma olsa feci bir an olur ikimiz için de:) başka bir yol olmalı benim için ;-)

Adsız dedi ki...

Cool blog, interesting information... Keep it UP Where are you dirty dancing pilates real http://www.bigblackdicks.info/Blacks_gang_bang_white_sluts.html Lakeland savings & loan association in dover new jersey dinsney toon sex So you think you can dance theme song Serta mattress allusion euro top Get free graphic card 256 mb promotion sexy dance posters jive dance step diagram girls dancing costumes

Adsız dedi ki...

Very cool design! Useful information. Go on! »

Adsız dedi ki...

That's a great story. Waiting for more. »