Salı, Haziran 07, 2005

ben seni sevemedimki ..

...
sevgimle kaldim burda,
ne bir atim öte, nede geriye,
sen yol oldun-
ben ugrunda savruldum.
ben seni sevemedimki, hep baskalari sevdi,
ben askinla yanmadim,
sen yagmurdun-
iligime kadar islandim.
ben seni sevemedimki, hep baskalari sevdi,
askin hararetiyle isinmadiki yüregim,
sen kalbimde esen rüzgar-
üsümekse bana kalan.
ben seni sevemedimki, hep baskalari sevdi,
dokunamadim, ne kalbine, nede yüregine,
ben sana ulasamadimki,
ne sözler ile, ne gözler ile..
nede siirlerimle.
sen dag oldun,
ben yamaclarindaki gelincik-
sen görmedin, uzaklarinda soldum.
ben seni sevemedimki, hep baskalari sevdi.
seni.

CigDemCe

17 yorum:

:..: dedi ki...

çok güzel, çok anlamlı olmuş Çiğdemcim. vurdu bıraktı şimdi şiirin, ne yapacağız?

CigDem dedi ki...

Cok saol canim!
Arkasindan bi leyli leyli salliycaz .. baska yolu varmiki???

Atese ates demisler ..

:..: dedi ki...

evet, hemen başlandı leyli leyli dinlenmeye..yandık kavrulacaz ama hayırlısı.

CigDem dedi ki...

ahh benimde yaa ..

dinliyom hatta suan .. bu siirin yanina bide ne güzel gidiyor biliyonmu ? Gökhan Kirdar ve Yagmur .. zira bu siir tam o parcayi dinlerken döküldü kalemden .. yani tamamliyorlar birbirini :-)

:..: dedi ki...

bu şiir belli ki zaten hissettiren bir atmosferde dökülmüş kalemden. nasıl okuyup nasıl bitirdiğimi bile bilemedim. daha önce ben bu şiiri neden okumadım derken senin şiirin olduğunu gördüm. kalemine nazar değmesin bir de bunları kağıda döktüren kalbine ;-)

CigDem dedi ki...

La Panse ne güzel bir iltifat yaptin .. umarim farkindasin :-)
benim beynimin derinlerinden cikan bir siir sana *daha önce ben bu şiiri neden okumadım* dedirttimi gercekten :-)
ay ben yine bi hos oldum :-)
Beni cok iyi anliyorsun , bunu anladim ..

:..: dedi ki...

Gerçekten öyle oldu:) Ne yazdıysam hem hissettiklerim hem de şiiri okurken aklımdan geçenlerdi. Şiirin bunu dedirtti yoksa iltifat etmedim ben:)

ve ben de anlamasam ve de anlaşılmasam sence şu anda bu yorumu yazar olur muydum? Allah nazardan saklasın ya hakikaten çok önceden tanışıyormuşuz gibi hissediyorum ben sana karşı. Aradım, özledim dediğimde gerçekten senin için meraklanmış oluyorum. 2 gün gittin günlüğünde ben nöbet tuttum:)

CigDem dedi ki...

cok iyisin yaa .. inanki karsilikli hersey ..

aynen iade ederim benim hakkimda yazdiklarini .. ilk kez senin verdigin gibi bir yorum aldim siirim hakkinda .. eh buda tabii biraz havalandirdi beni :-)

Allah herkezi nazardan korusun !

Kiz biz hemseriyiz diyemi bu sicaklik olduki? Kan ceker misali hani :-) akraba cikarmisiz bide
:-)

Yasasin Ankara ;-)

:..: dedi ki...

Allah herkesi nazardan korusun kısmı için hemen bir amin geliyor.

Kan çekmesine inanırım da ben aslen konyalı olduğum için acaba hemşerilik mi tezi çürümüş olur:) Olsun, önemli olan gönül çekmesi:)

Yaşasın Ankara kısmını da es geçmeyeyim. Bence de yaşasın. Bu sloganın bir sebebi de sen olduğun için ama:)

CigDem dedi ki...

evet önemli olan gönül cekmesi :-) cok dogru dedin!
cok tatlisin yaa .. seni gocaman gocaman öpüyom .. uzaktan ama idare artik .. canim kaynadi öpecem :-)

:..: dedi ki...

ay ay :) sen de çok tatlısın gerçekten.. ben de öpüyorum en kocamanından:)

CigDem dedi ki...

eh hadi ozaman sappur suppur ..

kurtulus yok :-)

:..: dedi ki...

kurtulmak isteyen birini mi gördün :-)

Adsız dedi ki...

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it
» »

Adsız dedi ki...

Wonderful and informative web site. I used information from that site its great. » » »

Adsız dedi ki...

Cool blog, interesting information... Keep it UP sauna naturism Sauna kleena Home when a minivan Son sauna sauna antidepressant Paris hilton and bulging Laser teeth whitening austin mexican bontril order online Butterfly table tennis racket vico+saunas Dreamer verve single baby jogging stroller Fluke medications Hanover pa chevrolet Truck security system Downtown girl perfume Depositions using computer conferencing 10 distance education liposuction doctor rating male men sauna shanghai

Adsız dedi ki...

Best regards from NY! »