Salı, Haziran 14, 2005

Bir Dost

...




Saate bakmaksızın kapısını çalabileceği bir dostu olmalı insanın...
"Nereden çıktın bu vakitte" dememeli, bir gece yarısı telaşla yataktan fırladığında;
"Gözünün dilini" bilmeli; dinlemeli sormadan, söylemeden anlamalı...
Arka bahçede varlığını sezdirmeden, mütemadiyen dikilen vefalı bir ağaç gibi köklenmeli hayatında; sen, her daim onun orada durduğunu hissetmelisin. ihtiyaç duyduğunda gidip müşfik gövdesine yaslanabilmeli, kovuklarına saklanabilmelisin.


Kucaklamalı seni güvenli kolları,
...dalları bitkin başına omuz, yaprakları kanayan ruhuna merhem olmalı...
En mahrem sırlarını verebilmeli, en derin yaralarını açıp gösterebilmelisin; gölgesinde serinlemelisin sorgusuz sualsiz...
Onca dalkavuk arasında bir tek o, sözünü eğip bükmeden söylemeli, yanlış anlaşılmayacağını bilmeli.
Alkışlandığında değil sadece, asıl yuhalandığında yanında durup koluna girebilmeli.

Övmeli alem içinde, baş başayken sövmeli ve sen öyle güvenmelisin ki ona, övdüğünde de sövdüğünde de bunun iyilikten olduğunu bilmelisin, "hak ettim" diyebilmelisin.
Teklifsiz kefili olmalı hatalarının; günahlarının yegane şahidi...
Seni senden iyi bilen, sana senden çok güvenen bir sırdaş...
Gözbebekleri bulutlandığında yaklaşan fırtınayı sezebilmelisin.
Ve sen ağladığında, onun gözünden gelmeli yaş...


ne güzel dizeler ... Siz nasil buldunuz bunu? okuyup yorumlarinizi birakirsaniz sevinirim ..

...

10 yorum:

:..: dedi ki...

okudum "keşke" dedim...

CigDem dedi ki...

bende arkasindan bir "Insallah" ekliyorum canim ..
diledigin gibi olur "insallah" ..

hayalperisi dedi ki...

la panseye ve sana bagira bagira katiliyorum keske insallah ama böyle dostluklar var cevremizde bazen biz es geciyoruz bazen kendimizi hazir hissetmiyoruz dostlugu kaybedince anliyor insan ahhhhh bernosum ne vardi amerikada olacak olsaydin yanimda diyorum en cok ihtiyac duydugum anda ....

CigDem dedi ki...

Hayalperisi öyle ya .. aile insanin ilk sigindigi liman, ikinciside saglam dostlar .. bazen ailedende önemli oluyor (bence) .. hayatin bazi konumlarinda insana öyle bir dostluk tahmin edilmez bir güven ve güc veriyor ..

allah herkeze hayirli dostluklar nasip etsin ...

dipnot: kediciklere bakmaya doyamiyom ben yaw ;-)

:..: dedi ki...

kediciklerini ben de çok sevdim. çok iyi bir seçim olmuş hakikaten.

pınar dedi ki...

gerçek dostluk ne güzel anlatılmış bu dizelerde. herkesin bir dostu olsa keşke
"ve sen ağladığında onun gözünden gelmeli yaş..."
ne güzel bir cümle bu.

CigDem dedi ki...

@ La Panse ..
cok tatlilar dimi .. hele kolunu siyah kedinin üzerine atmisya .. müthis ya .. resmi görüp vuruldum onlara ben :-)

@Pinar
hosgeldin bloguma, burdanda gecmis olsun bidaha ..
benide en cok o son cümle etkilemisti ..

yine beklerim buyrun :-)

Adsız dedi ki...

Very nice site! »

Adsız dedi ki...

Where did you find it? Interesting read Surveillance camera statistics in america dior eyeglass Circuit breaker extension cables Sony camcorders uk vardenafil products online Fully naked sexy teens Ativan intensol and absorption natural dietary supplement keno-strategy poker best free male impotence online

Adsız dedi ki...

Wonderful and informative web site. I used information from that site its great. film editing classes