Perşembe, Haziran 30, 2005

bir gece vakti ..

kahkaha atiyom kendi kendime :)

nedenide, gülom´um blogunda cay la ilgili bir hikaye okudum, (bu arada cok güzel okuyun) hem bir Bilmece hem bir Hikaye :)

Bir Bilemcem var cocuklar .. diye baslayinca hepimizin aklina ayni sey geliyordur, birzamanlarin eti reklami :)

Rabia etinin bu reklam bilmecesini comment olarak birakmis, okuyunca aklima degisik bir versiyonu geldi, net´den buldum, ve kahkaha atmamin sebebide bu :)

buyrun okuyun ;)

"bir bilmecem var cocuklar,
-haydi sor sor!!
cayda kahvaltida yenir?!
-acaba nedir nedir?
buskuvi denince akla...
-tamam simdi buldum!!!
hemen onun adi gelir!
-eti eti eti!!!"

Simdi ayni reklamin Azerbaycan'da yayinlandigini düsünün.. Lütfen ritimle beraber sesli okuyun.. Super yaaaa!

bir sormacam var balalar
-gaydi gaptır gaptır !!
çaya gaamaltıya gatar
-dimeli nedir nedir ??
miskimit denince ahla ..
-tamam şindi gaptım !!
heman onun adı düşer !
-eti eti eti!!!

nefes alamiyom ya gülmekten, oturmusum ve Eti reklamini azerice söylüyorum :)
Akil gerek bana, baskada hicbisey :))
Bu Azericede bir alem dil yani :)

3 yorum:

yEşiL dedi ki...

Yaa balarimiz bizden güzel söylüyorlar bunu (kiskandim). Eskiden Azeri arkadasim konusurdu bizde ögrenmistik biraz. Simdi sana 'Allah kömeh eglesin' türünden birseyler demeliyim. Hört sich böse an aber die Übersetzung ist sehr lieb: Allah iyiligini bereket versin türünden birseyler ;)

Igdir'dan alma aldim ay balam
Yarimi yola saldim
Ben bu sevdanin yoluna ay balam
Ayva gibi sarardim..
diye de bir favori parcami düsürdün simdi dileme bütün gün bunu söylerim artik ;)

Öpt!

CigDem dedi ki...

canooo cok tatli bir sözmüs ya :)

Allah kömeh eylesin .. senide birtanem :) hepimizi insallah!

Hala söylüyomusun o parcayi ;)

Öptüüm :-*

psychedelicpink dedi ki...

Hahah, ben de bazen aztv (azeri televizyası)'de film izliyorum. Tom Hanks i filmde annesine "anaaaaa" diye seslenirken izlemek gerçekten komik oluyor :D

Bu reklam müziği de gayet hoşmuş, koptum :)))