Perşembe, Haziran 09, 2005

...

gittin .. sen bana gitmek icin gelmistin ..
geride yavas yavas eriyen bir kursun biraktin
biraktigin sekilden cok daha baskasina bürünen,
ve birdaha asla eskisi gibi olamiycak bir kursun
gercekten birdaha hicbirsey eskisi gibi olmadi ..

birgün beni nasil pasli bir makasla
nasil derinden budayip gittigini fark ettim
yeni bir filiz veremiycek kadar derindi kesip attiklarin ..
sensizlikle olusmus hastaligima
senin bile care olamiycagini
benim icin artik cok gecikildigini anladim ..

Metin Özülkü - unutulmusmuydum

dinliyordum .. tam suan .. bu saniye .. camdan disari bakip günesin yavasca cekilmesini seyrederken ..

9 yorum:

yEşiL dedi ki...

Ooo.. dönmüs gezinden! Ben seni daha M.'desin saniyordum.. Hosgeldin! Gecmis olsun ufak capli bir rahatsizlik gecirmissin (yeni okudum). Kreuzberg'in hosuna gitmiyecegini tahmin etmistim ;) Ama bence yinede Keupstr.'mizda güzel fakat Kreuzberg'imizide yabana atmamali.

Sevgiler :)

:..: dedi ki...

Ben en çok gittin .. sen bana gitmek icin gelmistin .. kısmını sevdim. Öyle sevdim..

hayalperisi dedi ki...

cigdos ben sana mail attim ama sanirim gelmedi istersen sen bana mail at salem27@gmx.de msn adresi vermiyorum cünkü benim msnde sorun var sevmiyor msn beni la panse sende eklersen beni hatta bir mail atarsan seninlede haberlesmek isterim kendine iyi bak cigdem cadisi okis kocaman öpüldün ;)

CigDem dedi ki...

@yeSiL .. cano geldim geldim ... ama ne gelmek :-)
bugünde yeni online oldum ... ama yoksun msnde sanirim benim bukadar gec gelmemde kabahat :(
umarim yarin falan görüsürüz .. anlaticaklarim var .. Temmuzda bir ay ordayim gibi gözüküyo .. :)))

@La Panse
sende varmi bu parca? yoksa biliyosun .. CigDosh müzik evi herzaman hizmetinizde ;-)
bende senin gibi o cümleye takildim .. acayip bisii yaw ..

@hayalperisi
geldi mailin kiz :-) sadece ben pc´nin basinda diildim :(
demin iki parca yolladim sana ama .. belki bu gece türkü ziyafeti yaparsin bile :-)

öpüyorum hepinizi ..

:..: dedi ki...

Çiğdemcim bende yok bu şarkı :) Hemen bildiriyorum.

@hayalperisi

Mailinizi kontrol ediniz efendim:)

CigDem dedi ki...

@La Panse
hemen yolluyom canim :-)

@Hayalperisi
sesin cikmiyo kiizzz .. yoksa türkülerdemi kafa yapiyo sende :-P

:..: dedi ki...

Çiğdemcim teşekkür ederim:) Çok güzel çok. Bu aralar benim playlist Çiğdem imzalı, hep senin gönderdiklerin çalıyor. Çevir çevir dinliyorum:) Dün akşam da fena yakalanmışız hayalperisi'ne dedikodusunu yapmayalım şimdi :-) Kuşlar haberini uçurur, gelir birazdan:)

CigDem dedi ki...

yeni slogan buldum ..

--> Her eve bir CigDosh-playlist gerek .. :-)

sanirim Hayalperisi dün gece kacirdigi uykusunu almakla mesgul ;-)

Adsız dedi ki...

This is very interesting site... »