Çarşamba, Haziran 22, 2005

...

bugün cok tembelim .. yaza yazamiycak kadar hatta .. günlük gevezeligimi yerine getirim diyorum ama nedense olmuyor benim istedigim gibi .. bir agirlik var üzerimde .. hernedense ..
bloglardan yemek tarifleri secip defterime yaziyorum (kendi yemek defterim) ne yapacaksam? zaten yapmiyorum, yapsamda yemiyorum :-)

tuhaf bisii iste :-) Zaten yemek tariflerini okuyunca karnim feci acikmaya basladi .. ii bisey diil .. bakmamaliyim oralara .. yemek bloglari yasak bölge benim icin ...
bakmamaliyim ... kesinlikle !
ben tembellige devam edicem .. agirlik hala duruyor üzerimde ..

7 yorum:

hayalperisi dedi ki...

benimde öyle bir defterim var bugünde yemek yemiyim dedim yaptim yine bakalim kac saat dayanacam :)

kalem dedi ki...

bütün umut bir tek nefes
iste böyle yasiyorum
can bedende gizli kafes
GECE GÜNDÜZ TASIYORUM


bu evrende dönüyorum
bir sevdaya yaniyorum
ben nefsimi siniyorum
BENDE BANA SASIYORUM


bu diyardan o diyara
ne cöl kaldi nede sahra
ulasmak icin o yare
NICE DAGLAR ASIYORUM


ömür bitti hayat fani
canan icin verdim cani
yeter gönül yordun beni
ARTIK FERDEN DÜSÜYORUM


GARIP BEKTAS sevmek sucum
agardi sakalim sacim
hazirlandi gönül göcüm
SON MENZILE KOSUYORUM




@Cigdem

bu siirlerin tümü GARIP BEKTAS'a aittir :)


Hakk dost !

CigDem dedi ki...

@ Hayal
aynen canim .. karamelli keki yazdim .. yapmak icin icim gidiyor :)

@Kalem

Garip Bektas kimin mahlaz´i o halde? senin mi?

CigDem dedi ki...

`Garip Betas` diye bir sairi yada Ozani ilk kez duyuyorum ..

hcakli dedi ki...

şu keki yapında bizde nasiplenek yemek için akadaşlar,,,
bizim burda bektaş diye birileri varda adı GARİP olan yok hem onlarda şiir yazma kabiliyetide yok :)

CigDem dedi ki...

@hcakli
aynen bende katiliyorum sana :-)

@kalem
umarim sirrini cözebiliriz :-)

hüü dost ...

Adsız dedi ki...

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you! Laser eye surgery risk new jersey Dosages of diazepam usa commercial boat brokers