Çarşamba, Haziran 22, 2005

....

anladim ki

dün gece hic tanimadigim bir erkege
sirf sana benziyor diye,
usulca sokulup .. merhaba dedim

tanidik bir huzur aradim
saskin bakislarinda dün
bildik bir söz bekledim
eskiden kalma öylesine

konustu birseyler söyledi
bekledigim sözler bunlar degil,
yüzüme .. bakti gözlerime
ama senin gibi degil

anladim ki hic kimse
hic kimse sen degil
hic kimse senin gibi canimdan öte can degil

anladim ki hic kimse
hickimse sen degil
hic kimse senin kadar fikrime huzur degil

anladim ki hic kimse
hic kimse sen degil
hic kimse senin kadar umuduma yol degil


Playlistimde sira suan Leman Sam´in bu klasiginde .. uzunca yer vermesem olmazdi ...
Leman Sam´in bu albümünü aldigimda 14 yasinda falandim galiba, bayilmistim buna, cevirip cevirip dinliyodum .. bikac ay önce nette mp3´ünü bulup indirmistim .. sevincten bihal olmustum ya .. bendeki versiyonu kasette, ve eski oldugu icin ses kalitesi biraz yiprandi .. ama artik doya doya dinliyorum :-)

isteyene yollayabilirim mp3´ü ..

13 yorum:

hayalperisi dedi ki...

e bir zahmet yollarsan sevindirik eden su bacini kac gündürde yoksun msnde...

gerginim cigdemim gittikce kötülesiyoruz moralim ve ben allah sonumuzu hayir getire...

ev icin bir kagit eksik ve o kagidi vermemekte direniyor devlet dua et olsun evimiz ücümüz yasayaip gidelim pembe yatak odali limon sarisi oturma odali evimizde dua et ne olur :((

tuğba_2005 dedi ki...

hayal periissii burdasın demek yakaladım seniii:)) :P
yaa üzülmeyee yaa döverim ben o devleti tornavidayla delik teşik ederim üzülme sen Allah ın izniyle olur inşallah.pembe pancur koyacan daha camlara sen:)

CigDem dedi ki...

Hayalcim .. msndeyim ben .. sen tlfondayim diye yoksun ama .. yoksa burdayim .. oki ..

inanki bütün dualarim sizin icin .. kendim icinde istemiyom evi tövbe .. yeterki olsun versinler size .. bu gecede dua edicem söz ..
inanki tüm kalbimle islerinizin yoluna girmesini istiyorum ..

su siralar yukardakiyle aram pek bi iyi ..bak Didemin iside yoluna girdi .. firsat bu firsat sizin ev isi icinde basvurcam dua etcem .. olur olur ..

eminim .. allahim böyle seven ve kavusmak isteyen iki insani koymaz yari yolda ..

hic olmadi buraya gelin, benim odada yasariz kardes kardes :-)

Pink PrinCeSs dedi ki...

=) bende isterem sarkiyi
leman sam inbildigim tek sarkisi bu ya. laptop klavyesi berbat bisi ya. space tusu calismio bile=)) ya klavye dedigin kocaman tuslu olcak takir takir yazicaksin ya! sevmiorum laptoplari=) iiki bi laptopum yok:P

CigDem dedi ki...

pink princess,
ben sana bundan öncede göndermeye calistim ama olmadi, sanirim mailboxunun boyutu yetersiz, daha büyük bir boyutlu mailbox acman lazim, yoksa yollayamam sana, hep geri geliyor :-(

kalem dedi ki...

mecnun olur cölden cöle gezerdim
güzel benim gercek leylam olsaydin
senin icin nice siir yazardim
GÜZEL BENIM GERCEK LEYLAM OLSAYDIN


bu kalbimi oyar yuva yapardim
gece gündüz mevla diye tapardim
kul olur kapinda nöbet tutardim
GÜZEL BENIM GERCEK LEYLAM OLSAYDIN


bülbül gibi gül dalinda sakirdim
kutnu kumaslardan libas dokurdum
dört kitaptan önce seni okurdum
GÜZEL BENIM GERCEK LEYLAM OLSAYDIN


irmak olur deryalara akardim
senin icin nice daglar yikardim
bu canimi ateslere yakardim
GÜZEL BENIM GERCEK LEYLAM OLSAYDIN


dünyayi gezerdim bir bastan basa
ismini yazardim dag ile tasa
cok gören olmazdi GARIP BEKTAS'a
GÜZEL BENIM GERCEK LEYLAM OLSAYDIN

:..: dedi ki...

hayalciğim canım öncelikle dualarımız seninle, Alah yardımcınız olsun.

laptop klavyesi konusunda prenses'e katılmadan geçmem mümkün değil:) ayy azap gibidir o tuşlar.

veee çiğdoşum canım, ben bu şarkıyı çok severim. bana o kadar anlamlı geliyor ki. o asıl beklediğin gelmez olunca hiç tanımadığın bir erkeğe merhaba diyorsun...

CigDem dedi ki...

@La Panse

hicbirzaman Laptopum olmadi o yüzden devre disiyim suan :-))
bence bu sarki hicbir zaman eskimeyen bir Parca .. hep dinleyenler olucak Ask var oldukca, sen ben herkez :-)

@Kalem

ikinci siirin oldu, tesekkür ederim paylastigin icin .. sanirim kendi eserin :-)
yüregine saglik ..

wizkid dedi ki...

laptop klavyesi cok kullanisli degil ama insan alisiyor zamanla. ayrica sadece klavyesi kotu diyede hakkini yemeyin. kocaman klavyeyi yataginiza alabiliyormusunuz ??
deneyin goreceksiniz...

yEşiL dedi ki...

.. usulca sokulup 'Merhaba' dedim..

Bu parcayi unutmak sanirim hic mümkün olmayacak. Iyi ki de öyle! Yillar sonra yine dilimizde olacak..

Ahhh genclik mi ne desek simdi bilmem ki?! ;)

CigDem dedi ki...

@ all
allah klavyelerinizi arttirsin :-) valla laptoum olsunda Klavyesi kötü olsun :-)

@ yEsiL
niye simdi gencligi karistiriyon? biz daha tazecik genc kizlariz ;-) yaslilik baskalarinin isi .. ve bu parcayi daha cok dinler daha cok dalariz sanirim :-)

düsününce hatirladimki, bu kaseti ilk senden ödünc alip dinlemistim, (malum bizim orda kaset cd alicak yer yoktu ozaman) ondan sonra tr´den ismarlama gelmisti bana :-)

hey gidi günler hey ..

Adsız dedi ki...

Excellent, love it! Nude pic of sexy moms with big breast hair removal eureka vacuum cleaner comparisons

Adsız dedi ki...

Where did you find it? Interesting read » » »