Pazar, Haziran 26, 2005

burdayim ...

kaybolmadim .. yataktan yeni kalkip yazi birakiyorum :(
dün aksamdan basliyan bir bel agrisina aldiris etmedim .. sabah yataktan kalkamadim .. belim kopacakmis gibi agrilarim vardi :(
BUndan öncede bir soruny asamistim belimle ama iki yildir agridigi falan yoktu, sabah son dakikalarimi yasiyorum sandim .. öyle agri görmedim hayatimda ..
Aglaya aglaya keske annemle babam yanimda olsa dedim :(
Bir ara onlari aramak ve "gelip beni alin ben hastayim ve cok yalnizim" demek geldi icimden, ama yapmadim .. biliyorumki ararsam hüngür hüngür aglarim telefonda, yapamadim iste ..

Neyse zar zor yataktan ciktim, üzerimi giyemiyorum bile, cünki belimi oynatinca felaket bir aciyla bükülüyorum, sanki kopacak gibi yine, burda cumartesi ambulans falan varmi onuda bilmiyorum, oturdum gene agladim (cocuk olasim tuttu, evde annemlerin yaninda olsam, onlar beni alir nöbetci doktora götürürdü, burda nerdedir onu bile bilmiyorum, uzaksa nasil gidicem? icime öyle bir dert düstükü, burda ölür giderim, kimsenin haberi olmaz diye, oturdum gene agladim)
Internetten adres aradim, buldum bitane yakindaymis bide, ve hala üstümü giyemiyorum, cünkü belimi oynatamiyorum, pijamamin altini biraktim, sadece bir tisört giydim, ayagimda terlikle, topallayarak (agri bacagima giriyor, topalliyorum busefer) gittim nöbetci doktora, yarim saat sira beklettiler, ben kivraniyorum acidan, yok diyolar sira var bekle, saolun yani :(

Nihayet doktor aldi beni iceri, anlattim, tamam dedi, igne yapcaz (korkmam igneden, önceki bel problemimdende biliyorum, yani vursun dedim)
Baska odaya aldi, belim yüzümden ne yata- nede oturabildigim icin ayakta vuralim igneyi dedi, tamam dedim, bi igne getirdi allahim ne uzunluk, görüntüsünden bile mideme kramp girdi, kapattim gözümü, doktor bi taraftan anlatiyor, sinirin etrafina bu ilactan sIkIcam, siniri bloke ederiz, aci diner diye (bende hee yap diyom ne bilim okadar igne batircagini)
Allahim sekiz kere o kocaman igneyi, sinirin etrafina yapiyom diyerekten belime soktu .. gözüm karardi, tamam yeter diyom, yok diyo bitmedi daha, tamam dedim ben yatcam artik, sanirim yatmasam bayilir düserdim, ac karnina o igneleri görmek baya bi yipratti sinirimi :(

Yatinca bide kalcaya agri kesici sIktI, al bi igne daha, 45 dakka yattim orda, hem orda yatiyom hem agliyom, doktor cokmu agridi diye telaslandi etrafimda, "yok yok dedim, sadece sinirim bozuldu", kalkar kalkmaz yine basim dönüyor, bide bana diyoki evin uzaksa taxi cagralim falan, allllaaa dedim ben taxiyi nasil ödim hayret yaa .. sonra recete yazdi, saat gectigi icin eczaneler kapali, nöbetci eczane Göttingenin icinde degil, disari köylerinin birindeyim .. nasil gitcem simdi oraya? gidemedim tabii, agri kesiciyide alamadim :( o yüzden eve gelince hemen yattim, agri gecer diye,
sonra uyaninca dua ediyorum, allahim nolur, kalkim ve agrilar gecmis olsun bile ... ama nerde ..
hala agriyor, oturamiyorum bile dogru dürüst ..

yarin icin yakin bir nöbetci eczane bulursam gidip agri kesiciyi alcam, bulamazsam yine nöbetci doktora gidip mecburen birkac igne daha vurdurcam .. sanirim mosmor olana kadar ..

bugün ailemden uzakta ve onlardan ayri olmanin ne kadar kötü oldugunu anladim. Simdiye kadar hic düsünmemistim bu konu hakkinda .. tek basina, ve kendi ayaklarim üzerinde durmanin duygusundan, o siddetli özlem duygusunu hic yaklastirmadim kendime.
Ama bugün nekadar yalniz oldugumu ve onlari nekadar özledigimi, ve aslinda hic onlardan ayri kalmak istemedigimi anladim. Onlarin yaninda olsaydim, annem bana bakardi, üstümü giydirirdi, beni doktora götürürdü, evde yatirirdi, canin bisey istiyomu diye sorardi, ama burda yok iste, hicbisey yok ..
Yolda doktora giderken agladim birsürü, eve geldim, yorganin altinda girdim ordada agladim uyuyana kadar.
Öyle iste, kendimi yalniz hissediyorum ve cok mutsuzum, ve ailemi cok özledim.

6 yorum:

:..: dedi ki...

canım ya:( büyük geçmiş olsun. keşke yanında olabilseydim/olabilseydik. bunu içimden gelerek söylüyorum emin ol...

tuğba_2005 dedi ki...

çok geçmiş olsun:(...

kalem dedi ki...

cigdem sana tüm yüregimle gecmis olsun diyor ve acilen sifa diliyorum !! üzüldüm


keske aileni haberdar etseydin..


hayir dualarim ile

CigDem dedi ki...

hepinize cok tesekkür ederim .. bukadar uyumanin cezasini cekiyorum, gözümde uyku yok, kahve icip, eczanenin acilmasini bekliycem!

cok saolun yaa .. kendimi okadar yalniz hissetmiyorum simdi ..

cok cok saolun :)

CigDem dedi ki...

bu arada Eczane saat 8´de aciliyomus .. aranizda uyumayip bana beklerken eslik edenler olursa sevinirim,
kahvemde var :)

duyrulur :)

Adsız dedi ki...

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it »