Pazartesi, Haziran 13, 2005

Didosh - CigDosh

haftasonuydu bu haftasonu :-)

Cumartesi günü Didosh geldi (takla attim, sevindim, cildirdim, geri kendime geldim falan hihih ..) Cumartesinden bu yana bi uykusuzum sormayin .. sabahlara kadar oturup sohbet ettik, türk kahvesi, yaninda arada bi sigara (sohbete nede güzel uyum sagliyo meret yaw) .. arada bi tarot kartlari cikarip aklimiza gelen hertürlü ask-mesk-is-özel sorularini sorup, aldigimiz cevaplara dünya dolusu yorum yaptik :-)

Yemek yaptik beraber :-) cok eglenceliydi, mutfaktan cikmadik dogru dürüst, insanin yaninda birisi olunca hersey daha eglenceli oluyor, kahvalti ettik bide ne güzel sabahlari, söyle adam gibi kahvalti, gittik Brötchen aldik sabah, receliydi, salamiydi, peyniriydi, tomatesi salataligiydi, yani ayni annemlerdeki gibi, arkasindan masa basinda uzun uzun sohbet ve keyif ... :-) ayyy ne güzeldi yaaa ... Kafa dengi bir arkadas bulmak okadar zorki, insan gercekten öyle birini bulunca bunun degerini daha iyi biliyor .. en azindan ben öyleyim .. o yola cikarken aglayasim geldi resmen :-(
bu sabah zor kalktik yataktan, Didemin resmi islerini halletcektik beraber, gece bi sohbete basladik yatakta, saat 5´e dogru hadi uyuyalim artik dedik, ama neler anlatiyoz, cocukluktu, okul dönemiydi, cenemiz iki dakka durmadi, ben zaten cok konusurum, eh onunda benden geri kalir yani yok .. verdik lafin gözüne yani :-) sabah 8.30 cep telefonlarimizi kurduk, Dideminki iki dakka ileri gidiyor, ilk onunki caldi, baktim kapatti, geri yatti, arkasindan benimki caldi, eh bende kapattim geri yattim :-)
sonra saat 9.30´da Didem panikle firladi "Cigdeeemm kalk kiizz saat 9.30 olmus" diye bagirarak beni uyandir .. eh malum bende tatli uykuyu birakip kalktim :-(
Ama allaha sükür bütün islerini hallettik, yurt idaresiyle konustuk, eger olursa, kis dönemine buraya basliycak ve benim kattaki bosalan odayi alicak :-)
Y A S A S I N ... nekadar cok seviniyorum anlatamam!

Insallah hersey olur yaa .. dua edin Didemle Cigdem icin :-) ayirmasinlar bizi, ve bizim kattaki odayi ona versinler! Bu cok önemli, lütfen bir dakikanizi ayirip icinizden, yüreginizden, kalbinizden, sizde olmasini dileyin .. inaninki cok cok minnettar oluruz ... olursa ikimizde cok mutlu oluruz .. gurbette bir gurbet daha yasamayip, yalniz olacagimiza birbirimize destek oluruz burda .. Allahim olsun ne olur ..

Iste öyle uykusuz bir haftasonu gecirdim, blogumuda ihmal ettim :-( ama zaman bulamadim yaa .. simdi yeni yazmaya firsatim oldu .. ve yalniz kaldim zaten evde :-(

sanirim birazdan uzanir biraz uyurum .. gözlerimden uyku akiyor ...

öpüyorum sizi ..

10 yorum:

hayalperisi dedi ki...

dualarim didos ve cigdos icin insallah ayrilmazsiniz benim en sevdigim dosrum amerikada su anda anliyorum seni insallah bir gün onunla bende yanyana gelir güzel kahvaltilar yapariz:)

CigDem dedi ki...

cok saol canim benim!

Insallah dualarin kabul olur :-) su an en cok bunu istiyorum allahtan yani :-)

:..: dedi ki...

CigDosh hoşgelmiş. İçim giderek okudum yazdıklarını, Allah dostluğunuzu nazardan saklasın, maşallah. Canım inşallah dilediğiniz gibi birbirinize kavuşursunuz, bütün kalbimle duamdasın. Şimdi güzel bir uyku çekme vakti, hadi bakalım..

CigDem dedi ki...

Hosbulduk canim!
Cok saolun dualariniz icin .. insallah olur :-)
uykuyu cektim sayilir, sersem gibiyim ama .. düzenli uyku sart :) böyle bir iki gece uyumayinca insan sasiriyor .. eh gencde diiliz artik ;-)

:..: dedi ki...

ehehe yaşlandın yaşlandın:) deli misin kızım, iyi dayanmışsın 2 gündür. biz bir gün sınav çalışacaz diye zombilere döndük:) maşallahın var.

CigDem dedi ki...

vallahi bilmiyom canim yaa ... gözlerim sis, eh esneyip duruyom .. hatta suan gidip kendimi yataga atsammi diyorum, hatta yatak calisma masamin karsisinda, yani üzerinde oturdugum tekerlekli sandalyeyle sadece arkaya sürmem lazim söyle bir metre falan, sonra sandaleyeden direk yataga hoopp .. hic zahmete girmeme gerek yok .. yani butür seyler geciyor suan aklimdan ;-)

Ha bide aciktim, uykusuzluk bende aclik getiriyor, gidip mutfaga, yaptigimiz yemeklerden arta kalanlarini isitsammi diyorum .. ama sonra vicdan azabi cekecegim bir gercek .. keske yemeseydim falan diycem .. kendi kendime basimin etini yiycem ..
yani ya arkaya sürüp yataga devrilmek,
yada mutfaga gidip yemek isitmak ...

acaba napsaaamm :-)

:..: dedi ki...

yatacaksan yemek yeme yaw, diyeti bırak sağlıklı değil. yemek yersen kendine oyalanacak bir şeyler bul:) ben olsam uyurdum, sabaha da güzel bir kahvaltı yapar karnımı güzelce doyururdum. nazlı, uykusuz uykulu cigdosh'a öneriler:)

Adsız dedi ki...

This is very interesting site... Degree program at Mimi has big breast on duelmasters Conferencing in october liin pilates studio Free live sex web cam site call center outsourcing aprilaire humidifier honeywell humidifier home humidifier tina adelaide webcam top webcam pics sites amateur over 40 Anal 2ffree teen anal pics

Adsız dedi ki...

This is very interesting site... » » »

Adsız dedi ki...

Best regards from NY! »