Pazartesi, Haziran 27, 2005

egreti gelin

...

Ödünç geldim,
emanetsin elimde
Yasak döşeklere ömrüm serilir
Ali derim, dünya döner dilimde
usul yaklas, cabuk kalbin kirilir

Çocuk uyur, er uyanır koynumda
Duyulsun ki ibret olsun aşkımız

Eğretiyim, bana yer yok düğünümde
Kırk düğüne bedel bir günahımız

...

Sezen Aksu´nun egreti gelin Filmi icin yaptigi parca .. Film gösterime gireli cok oldu, ama Soundtracki yeni gecti elime .. ve muhtesem ..

Müjde Ar ve Nurgül Yesilcayin oynadigi filmde, Denizli'de genc erkeklere cinsel egitim vermesi icin kiralanan gelinlerin hikayesi anlatılıyormus.
Ben izlemedim filmi, maalesef, fazla birseyde diyemem konusu hakkinda .. sirf müzigi icin dinlemek bile degerdi sanirim ..

10 yorum:

wizkid dedi ki...

kiralik gelin nasil oluyor anlamadim. Yanlis yazmis olmayasin..

wizkid dedi ki...

hala anlamadim.
:)

:..: dedi ki...

şarkı çok güzeldi, filmi ise izlemedim. konusu beni hiç çekmedi açıkçası.

:..: dedi ki...

çiğdoşum hasta mı oldun yine? iyisin inşallah..

CigDem dedi ki...

canim hasta diilim, cok sükür :)
Yurdun Internet baglantisi kopuktu dün ögleden bu yana, o yüzden offlinedim ;)

:..: dedi ki...

ben de yeniden göremeyince seni yine belin kötü oldu sandım ama çok şükür yokmuş öyle bir şey..

wizkid dedi ki...

ben hala anlamadim.

CigDem dedi ki...

wizzy senin icin bir link buldum .. ordan detajlica okursun bidaha :)

Fragmanda izleyebilirsin hatta :)

Adsız dedi ki...

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it here

Adsız dedi ki...

Very cool design! Useful information. Go on! Camera digital e900 fuji cars Medicine ultram buy fioricet circle of life diamond pendant Manufacturer life insurance company Yasmin hamidi discount computer games travel Mature ultram