Çarşamba, Haziran 22, 2005

eminim ..

Karpuzun resmini koymasam küserdi bana :-)
okadar lafini ettik, bide resim gerek ...





resimde masallah kendi icin konusuyor yani :-) ohhh sulu sulu, buz gibi .. mmmhhhh canim cekti resmini görünce :-)

Suan Vantilatörümün tadini cikariyorum .. saclarimi savurtturuyorum valla :-)
cok havaliyim demenin artik cok farkli bir anlami oldu benim icin .. cidden öyleyim, vantilatörüm saolsun ;-)

Berdan Mardini´nin bir parcasi var Playlistte, sira ona geldi tam, sözleri cok hosuma gitti .. ki sarkinin ana fikri aslinda benlik degil, -senden cocugum olsun istiyorum- ama sözler bu cümle disinda cok güzel ... Arabeskci ruhuma hitap ediyor resmen ..

Seni tanidigim gün
ömrümün en güzel günüdür
saclarin hoyrat daglarin en asi gülüdür
....
senin icin, senin icin
bu dünyanin ipini cekerim
saclarinin birtek teli icin
tanimamki herseyi silerim
....
bilirsin her biseyimsin benim
gözümden sakindigimsin
yüregimin en kuytusunda
kendime sakladigimsin

böyle iste .. senden cocugum kismini gectim simdilik :-) en sevdigim yerleri buralari :-)
Güne türküde secmedim biliyorum :-( sicaktan bunalmama verin ihmalkarligimi ..

9 yorum:

tuğba_2005 dedi ki...

sen de katıldın demek meyve sergileme furyasına:)) hayırlı olsun,harbi canım .ekti şu saatte,ben bi buz dolabına uğrayacam gece gece

CigDem dedi ki...

merhaba Tugba ..

furyami? baska kimler sergiliyorki? ben valla günlerdir sirf Karpuz lafi ettigimden sergiledim .. yiyemeyen yada bulamayan arkadaslarla paylasmak icin :-)

sanada afiyet olsun bu arada ;-)

tuğba_2005 dedi ki...

yok karpuz yok:((bitmişş
mercan ın blog da,benim blog da güzel şeyler var:)

CigDem dedi ki...

dur bakim sizin bloglara ...

meyvaci olduk gittik iyimi ya :-)

tuğba_2005 dedi ki...

yaaa bölee işte,manav mı açsak napsak:))

:..: dedi ki...

senden çocuğum olsun kısımları hariç hakikaten sözleri iyiymiş bu şarkının, hiç dikkat etmemişim.

karpuz fotoğrafına da diyecek yok ;-)

CigDem dedi ki...

La Panse ..
aynen dedigin kisim hic hosuma gitmiyor, ama gerisi cok hos .. dinlerken insanin kulagini oksuyor :-)

Fotograf insanin icini aciyor dimi :-)

Adsız dedi ki...

What a great site
» »

Adsız dedi ki...

Very cool design! Useful information. Go on! » »