Perşembe, Haziran 23, 2005

Fikra ..

okuyalim beraber :-)
son zamanlarda en cok sevdigim fikra :

Ateist

Ateist bir adam bir gün ormanda geziyor ve etrafindaki güzelliklere bakiyormus.
"Evrim ne güzellikler yaratiyor!" diye düsünüp mest oluyormus.
Birden arkasinda kocaman bir ayi belirmis ve onu kovalamaya baslamis.
Adam bütün gücüyle kaçiyormus ama her arkasina bakista ayinin daha yaklasmis oldugunu farkediyormus.
Dakikalarca süren bir kaçisin sonunda adamin ayagi yerdeki dala takilmis, ayi adamin üzerine atlamis, pençesini kaldirmis.
Tam vurmaya hazirlanirken adam "TANRIM!!!" diye bagirmis.
Bir anda zaman durmus, ayi donmus, ormandaki nehir bile akmaz olmus.
Bir anda orman kararmis ve gökyüzünden bir isik hüzmesi adamin üzerine parlamis. Çok derinden gelen ilahi bir ses adama: - "Yillarca bana inanmadin, yaratilisi kozmik bir kazaya bagladin, sana bu durumda yardim etmemi mi istiyorsun? Seni sevgili bir kulum mu saymaliyim?" demis.
Adam utanç içinde: - "Biliyorum bunca yildan sonra dindar biri olmayi istemem haksizlik, ama belki AYIYI dindar yapabilirsiniz." demis.
Ses: - "Peki." diye karsilik vermis ve isik kaybolmus.
Nehir tekrar akmaya baslamis. Hersey eski haline dönmüs.
Ayi pençesini indirmis, iki pençesini de göge dogru çevirmis, ve konusmaya baslamis: - "Tanrim, senin rizkinla orucumu açiyorum, hamdolsun verdigin nimetlere."
...
her okudugumda gülüyorum :-) harika bir Fikra ..

10 yorum:

tuğba_2005 dedi ki...

çok güzell:)

:..: dedi ki...

ben de çok severim bu fıkrayı:))) hem müthiş mantıklı hem komik:)

kalem dedi ki...

sonunda ayi da hidayete erdi yani :)



cihan var olmadan beni ademden
hak ile birlikte gezdim de geldim
bütün ilimleri devir eyledim
INCIL'i KURAN'i YAZDIM DA GELDIM


nice kitap yazdim cogu sir oldu
yüce tanrim bana sadik yar oldu
bütün peygamberler benden var oldu
TEVRAT'i ,ZEBUR'u CIZDIM DE GELDIM


bin bir dona girdim gören olmadi
halim nedir diye soran olmadi
benden evvel hakka'a eren olmadi
ilmin deryasinda yüzdüm de geldim


bahar oldum yagdim yagmurlar ile
karistim topraga camurlar ile
pistim firinlarda hamurlar ile
KENDI MEZARIMI KAZDIM DA GELDIM


GARIP BEKTAS

CigDem dedi ki...

@all
hep beraber güldük ozaman, ne güzel :-)

@kalem
yine tesekkürler :-)

hcakli dedi ki...

biz ilkokuldayken bu fıkrayı canlandırmıştık ve hocam ayı rolunu bana vermişti
:)

hcakli dedi ki...

garip efendi,
bir şiirde benim için yaz da biz de hidayete erelim ilminden feyz alalım
:)

CigDem dedi ki...

@cakli ..
niye sana vermistiki ayi rolünü? cok mu yakisiyodu sana .. dermisim .. üfff ya ... napim aslinda böyle igrenc espriler yapmam, ama harika malzeme verdin elime :-) kullanmasam güler blog alemi bana ..

acayip matraksin yaw :-)

hcakli dedi ki...

aziz ve muhterem kardeşim ciğdoş :)
ilkokuldayken bendeniz taklit konusunda çok kabiliyetli ve çok mübarek bir insandım, hatta o yaşımda hacca gittim ve geldim.
hoca önce bana ateist rolunu verdi ama ben hocama:"hocam benim gibi hacca gitmiş böylesine mübarek bir zat-ı muhtereme nasıl bu rolu layık görürsünüz",
"ateist olacağıma ayı olayım daha iyidir" dedim.mesele bu yani :)
blog aleminin kralı ve manyagı benim, ben gül demeyince kimse gülmez merak etme.
yoksa yakarım hepsini blogumda.
sizler olmasanız biz de o kadar matrak olmayız demi.
bizim işimiz gır gır muhabbet yaw,
ama bana ayı demenin intikamı acı olcek söyleyim :)

CigDem dedi ki...

cakli .. yoksa cakli´nin
önündeki -h- hacimi demek oluyor??? alemsiin yaw ..

Sana blogaleminde kendi Standup sovun verilmeli :-)

Adsız dedi ki...

Keep up the good work mortgage loan refinance and debt consolidation iowa64 Refrigerate dryers ford car covers movie Sherwood ohio web hosting Brown water bathroom faucet Sales management training program cheap search engine optimization marketing Mcse dr georgia gov erectile dysfunction Dick cheney belly dancing dovescorner Accredited+online+law+schools 1998 isuzu amigo specs Wellbutrin doses 1986 suzuki lt250r reed valves ultram 50mg dosage Norge washer heavy duty Diagram of headphones Hoodia diet tabs contain