Salı, Haziran 14, 2005

garip bisii oldu bugün ..

...
bugün ögleyin biraz salliyodum evde .. yani yataga yatmis tavani seyrediyordum bos bos (bazen bunu yapma ihtiyaci duyuyorumda ..)
neyse, camida tüm acmistim yine (bazen bunuda yapma geregi duyuyorum, odada sIkIlIyorum, ve cami havanin sohuk olmasina ragmen tüm aciyorum) ve yatagim üzerinde bir Battaniyeye sarilip kivrik bir sekilde yatiyodum, gözlerim tavanda :-)

öyle kendi kendime düsünüyordum (böyle anlarda cok verimli oluyorum .. yani dünyayi kurtarip yeniden düzene sokuyorum öyle yatip düsünürken), sonra cam acik oldugu icin, sokakta olup biteni dinliyordum bir taraftan .. tam icim gecicek ve belki uykuya dalarim derken, müzik sesi geldi kulagima .. dalmis oldugum icin, müzik sesini ben sadece kendi kafamda duyuyorum saniyordum, yani hayal gücümün bana ettigi bir oyun gibi geliyordu ..
Hangi müzikmi?
Sami Yusuf´un albümünü indirmistim netten (biliyorum saygisizlik ama elde diil iste), onun
Ya Mustafa isimli parca/ilahisini (simdi yaniliyor olabilirim, tam nasil isimlendirsem bilemedim, ilahimi?) duyuyordum .. Göttingen´de carsinin tam ortasinda kim arabasinda bunu dinlesinki, kesin ben hayal görüyor/duyuyorum diye düsündüm .. sonra biraz daha sesli olmaya basladi ..
dalmaya yüz tutmus bagrim uyani verdi orda .. allah allah dedim bu ses disardan geliyor .. saskin bi sekilde, battaniye ile beraber cama ciktim .. sokaga baktim, iki tane araba duruyordu tam yolun ortasinda .. ses hangi arabadan geliyordu bilemedim, ama ikisinden birinden geliyordu ..

Arabanin birinde yabanci biri var, ben diim Türk siz diin arap, öbür arabada iki kadin vardi, ikiside kapali giyinmisti, baslarinda bas örtü vardi, tam kapanmamislardi, yani ev usulu örtülmüsdü yazmalari, ve ikisi almandi bundan eminim ve kiyafet cok mazbuttu ..
onlar gidene kadar seyrettim, iki araba ayni anda gitti ve ben müzik kimden geliyordu bilmiyorum ..

Yataga döndüm geri, yattim (rahatimida hic bozmam yani) .. saskindim biraz .. sen yat burda, aklindan bin düsünce gecsin, hayati düsün, varolusu düsün (bazen iste böyle kendi kendime felsefi düsüncelere daliyom .. nedense) sonra böyle bir parcayla yerinden kalk insanlari izle .. ne bilim iste cok garip geldi bana ..
kendi kendime noluyo Allahim ya dedim .. garip bir rastlanti yani ..
Burda sokaktan gelen sesde o parcayi tanimami, ve burda bu sokakta tam bu an birinin bunu dinlemesi cok garip geldi (herseye derin bir mana yüklemeye bayilirya bu yürek ..)

Ohh my Lord .. diye diye gidiyor ilahi ...

garipti yaaa ..

7 yorum:

:..: dedi ki...

Hayat ayrıntılarda gizli canım. Kelebek etkisi diye bir hadise var hani, dünyanın öbür ucundaki kelebeğin kanadını çırpması bile seni etkiler. İnsan ada değil bütün de değil tek başına.. Ne mutlu sana ki sorguluyorsun. Farkındasın.

hayalperisi dedi ki...

sorgulamak güzel birsey la pansenin dedigi gibi hayati yasayipta anlamini cözemeyen cok etrafta neler oldugundan haberi olmayan bir cocugu anlamayan bir kusun kanat cirpmasindaki mucizeyi görmeyen nerden geldim nereye gidecem diye düsünmeden haraket eden cok
bir gün pencerenin önünde ben parkedecem arabayi kapiyi acinca bagiracam ben geldim cigdosum hosgeldim;)

CigDem dedi ki...

Kizlar ya sizi cok seviyorum , nede güzel yorumladiniz su halimi :-) ben bile kendimi anlamakta zorluk cekerken, siz leb demeden CigDemi anliyonuz ya .. cok güzel bisii ya :-)

Hayalperisi gel kiz gel .. herzaman buyur, hatta camimin altindaki parka kamp kurup sen gelene kadar sana tutarim orayi, kiyagim olur hemi :-)

ve tabiiki hosbuldun ..

hayalperisi dedi ki...

biz bu grubu bosa kurmamisiz demekki ;)
park yerine gelince sen tut simdiden bende sagdicligimi kimseye vermiyorum sen yapacan o görevi ;)

yEşiL dedi ki...

Slm Cigdosh :) Basindan gecenleri okudum, aber ich haben nicht verstehen was du schreiben ;) Ne yapmali tekrar okumali belkide.. Mazur gör ablasi biraz grip baslangici var, yolculuk ve kosusturma yorgunlugu var, asiri derecede dalginlik var, .. elimizdekiler bunlar. Sizede verelim mi demiyecegim cünkü pek ii seyler diiller ;)

CigDem dedi ki...

@Hayalperisi,
ne grubu kiz??? pssstttt duyan olur, dikkatli ol, etraf casus kayniyo ;-)
Sagdic olcaz ama ne giyecegime hala karar veremedim .. güzel olimde kismetim acilsin .. gerci ben her halimle güzelim .. ehem ehem :-) kimsede yemezmis bunu :-)

@yeSiL
canom ya garip garip seyler oldu bugün, garip seyler hissettim .. cidden bugün cok tuhaf bir gündü ..
Isvicre sana iyi gelmedimi yoksa? gecmis olsun .. msndeyim, birazdan konusuruz umarim ..

öpüyorum seni, gripten isinan yanaklarindan hemi gülo ..

Adsız dedi ki...

Enjoyed a lot! equipment for cellulite sofas Hosted call center Reason for divorce joining the military army 180 hair club com keyword propecia bean bag chair adult yellow Arkansas radar detector Georgia shopping outdoor furniture Bdp humidifiers buick 231 v6 header comparison home appliances phones communications Paxil blood thinner interaction 19th century european sofas homoopathie rosacea Get provigil online hempstead license plate frames manufacturers hotrod club jackets