Cuma, Haziran 03, 2005

Günün Türküsü ..

bugün Haluk Levent´ten dinledigim bir Türkü ..

Yandirdin kalbimi

güzelim yürekten bagliyim sana
eziyet edermi seven sevene?

yandirdin kalbimi aman ..
ey kaslari keman, bu derdime inan yar!
sensiz yasamak imkansiz ey sevgili canan
bu derdime inan!

Seni görmeyince fenadir halim
intizarda koyma gadan ben alim!

yandirdin kalbimi aman ..
ey kaslari keman, bu derdime inan yar!
sensiz yasamak imkansiz ey sevgili Canan
bu derdime inan!


Annemlerdeyken klibini görmüstüm, cok hosuma gitmisti .. Haluk´un sesiylede harika olmus parca .. enfes ve umulmayan bir tad ... hatta ben dinlerken böyle basimi salliyom (headbang davasi yani) saclarimi böyle savuruyom hizli hizli :)

Haftasonu pek yazmaya zamanim olacagini sanmiyorum, Berline belki giderim .. yani yazmazsam bilinki ben ordayim, hatta KanalD falan canli yayin yapicakmis .. izleyin .. belki beni elimdeki Pankart´la görürsünüz .. Pankart´in üzerinde *Siz bizi anlamayin, biz sizi zaten anlamiyook* yazacaktir (bu espriyi sadece sayili kisiler anliycaktir hihihii) .. el sallarim size .. eylem yaptigim icin kelepceleyip götürmezlerse :)) izleyin, deli gibi birini görürseniz o benim iste .. Nam-i diger CigDem dan dan dannndanndann :)) (bu dan dan´a ritmik bir ton verin lütfen .. tadi anca ozaman cikiyooo)

Ozaman kadar hoscakalin .. biraktiginiz commentleri döner dönmez cevaplarim !

Öpüyorum hepinizi .. KeLeBeK´li ve coook güzel bir haftasonu dilerim sizlere!

Sevgiler ..

2 yorum:

:..: dedi ki...

Bizden de öpücükler sana :) İnşallah güzel güzel vakitler geçirip dönersin. Hafta sonu ben özliycem seni ama olmaz ki böyle :)

Adsız dedi ki...

Where did you find it? Interesting read video editing schools