Çarşamba, Haziran 08, 2005

Günün Türküsü

*
Daha senden gayri

daha senden gayri, gayri asikmi yoktur
nedir bu telasin ey deli gönül
hele düsün devri alemden beri
neler gelmis gecmis ey deli gönül

gördüm iki kisi, kisi mezar esiyor
gam gasavet gelmis boydan asiyor
cok yasayan yüze kadar yasiyor
gelde bu rüyayi yor deli gönül

mevlam kanat vermis, vermis ucamiyorsun
bu nefsin elinden kacamiyorsun
Ruhsati dünyadan göcemiyorsun
topraklar basina vay deli gönül

söz, müzik : Asik Ruhsati

Gülay - Damlalar

bu türkü en cok sevdiklerim arasinda yer aliyor .. Gülay´in bütün albümleri var bende, ve hepsi harika gercekten !

Blogumda sözlerini biraktigim her sarki-türkünün mp3´ü var bende, eger sizde yoksa, dinlemek istiyorsaniz türkülerden birini, bir email atmaniz yeterli, ben size gönderebilirim.
(La Panse´dan aldim bu fikri :-) paylasmak güzel bisey)

KeLeBeK´ler rüyalarinizdan eksik olmasin ..
*

9 yorum:

:..: dedi ki...

Harika bir şey bu, çok teşekkür ederim:) Sözler müthiş, müzik müthiş, gülayın sesi&yorumu müthiş. Bilmiyorum ki daha ne beklenebilirdi bir türküden?

Paylaşmak gerçekten güzel bir fikir ve asıl fikir babası sensin aslında, hiç erinmeyip hatta istetmeden gönderdiğin türküler sebebiyle..

gel de bu rüyayi yor deli gönül

CigDem dedi ki...

ay ay ay bisey degil yaaa .. zaten bilgisyarimda duruyordu ..
hatta ben göndermesem ezgiler bana küsebilirdi ;-)

güle güle dinleyelim ..

:..: dedi ki...

ezgileri küstürmeyip, arkadaşları da böyle sevindirdikten sonra hayat pek hafif:)

hayalperisi dedi ki...

yaaaaaa ne oluyor burda ayip ayip insan bir cagirir degilmi ? askolsun küstüm valla bak cigdos mailimi yazamam ben buraya ne yapacaz ben o sarkiyi istiyommmmmmmmmmmm neyse ben bir care düsüneyim yarin yazarim birde aklimdayken ben hep okuyordum seni yazilarin cok güzel tbr ederim

hayalperisi dedi ki...

ay ben cok salagim sakin biri hayir veya estagfurullah falan demesin öyleyim biliyom buldum mailini azicik tembelmiyim neyim mcistanbul duymasin ;)

Pink PrinCeSs dedi ki...

bi kopyasinida ben rica etsem=)

CigDem dedi ki...

Kizlar yaaa .. :-) cok sekersiniz valla ... Profil kisminda benim mailim varya, o maile ufak bir yazi göndermenizi kastetmistim :-)
neyse ben sizin maillerinize yollarim birazdan ..

öpüldünüz!

Adsız dedi ki...

What a great site Effexor xl home page redring blood pressure Auction detector one radar site valentine

Adsız dedi ki...

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it