Cuma, Haziran 10, 2005

Günün Türküsü..

...
iste gidiyorum cesmi siyahim

iste gidiyorum cesmi siyahim
önümüze daglar siralansada,
sermayem derdimdir, servetim ahim
karardikca bahtim karalansada

haydi dolasayim yüce daglarda
dost beni birakti ah ile zar´da
ötmek istiyorum viran baglarda
ayagima cennet kiralansada

bagladim canimi zülfün teline
sen beni biraktin elin diline
güldün Mahzuni´nin berbat haline
mervanin elinde parelensede

söz, müzik : Mahzuni Serif


Mahzuni Serif


...

cok eski bir kayit var elimde, cok otantik, cok güzel, Mahzuni baba kendi seslendiriyor, hani Vizontele´de Yilmaz Erdogan bu türkü radyoda her ciktiginda bisikletine binip deli gibi mezarliga sürüyorduya, annesine bu türküyü mezarinda dinletmek icin, iste o kayit ve o türkü .. ben bu Türküyü dinlerken gözlerimi kapatiyorum .. ve Türkiyede oluyorum, Anadolu´nun kurak topraklari ve daglari geliyor gözümün önüne .. hatta o topragin kokusu geliyor burnuma .. cok gariptir ..
Ben zaten o Filmde bidaha vurulmustum bu Türküye :-) dinlemiskende Mahzuni Serif´ten dinlemeli .. Rahmetli Mahzuni Serif yeni cagin en iyi Alevi Ozanlarindan birisiyde, Nur icinde yatsin diyor, onu saygiyla aniyorum ... bizlere cok güzel bir miras birakti, ve herzaman Türküleriyle kalbimizde yasiycak .. bundan eminim ...

Berlin Türkgününde Ankara Radyosu sanatcilarin´in seslendirdigi türkülerden biriside buydu ... ve herkez hep bir agizdan söylemisti .. muhtesemdi ..

Sevgili Blogcanlarim .. Günün türküsü birazdan emaillerinize postalanacaktir .. müessesemiz sizlere herzaman tam hizmet vermektedir :-)

öpüyoom sizi ..

12 yorum:

hayalperisi dedi ki...

oooooooo cigdos senin haberin yok sanirim evleniyorum yakinda dügünü ekim ayinda düsünüyoruz ya bakalim hayirlisi frankfurtta olacak dügün gelebilirsen basimin üstünde hatta en tepede yer ayarlarim sana :)
sen simdi hangi sehirdesin ?

CigDem dedi ki...

ay ay ay ... az kalmis beeee .... ben Göttingendeyim .. ama bak davetiye alirsam taaaa afrikada olsam yinede gelirim :-)

:..: dedi ki...

çiğdemcim teşekkürler. bu benim en sevdiğim türkü ve senin gönderdiğin versiyon bahsettiğin gibi o kadar mükemmel ki. arşivimde olduğu için çook mutluyum.

@hayalperisi

haberler güzel:) biz göremeyeceğiz düğünü artık ama napalım:) inşallah herşey gönlünce olur.

CigDem dedi ki...

güle güle dinle canim benim!

demin emailde attim sana .. bahsettigin türkü suan bilgisayarimda diil :((
ayrinti emailde ..

:..: dedi ki...

mailini okudum canım:) şarkıyı bilmen bile benim için çok iyi bir gelişme. Bu arada diğerlerini biraz meraklandıralım: CigDosh çok yakında müthiş bir türkü süprizi yapacak:) Heheh televole altyazıları gibi oldu:)

CigDem dedi ki...

he giz :-) fena heyecan yapiyoz ama ha simdi :-)

ama o türkü icin deger yani ..

Sürprizimizi bekleyin, reklamlardan sonra .. dermisiz :-)

:..: dedi ki...

:))) Ya ben de yorumu yaptım ama sloganım yok diyordum ki, bir ayrıntıyı atlamışım: slogan işleri senindi ;-)

Evet, reklamlardan sonra ama beklediğinize değecek ;-)

CigDem dedi ki...

Sloganlardan sorumlu Bakanlik
--> CigDosh-Slogan-isleri ..

müzik evide olduk, slogan bakanligida .. hadi hayirlisi bakim :-)

:..: dedi ki...

yakıştı yakıştı, bak ne güzel oldu:)

Adsız dedi ki...

Looking for information and found it at this great site... Ftv blonde masturbate hot blonde nude banging laser whitening teeth Blood pressure medication brown spots on skin beauty blonde tgp 2005 chevy minivan http://www.whatisbontril.info/freeorderdidrex.html Amateur scanner radio ireland Victoria lotteries Breast implant before after pic Bible divorce animated blondes ultram sale acyclovir info.com link gay solo strip Nude celebs pamela anderson Complex convertible Hairy olo women photographs cell phone ring tones

Adsız dedi ki...

Enjoyed a lot! Tattoo removal in nj replace laptop cpu cooling fan Compaq contura 3buy meridia buying valium fioricet

Adsız dedi ki...

Where did you find it? Interesting read »