Cumartesi, Haziran 11, 2005

Günün Türküsü

..
Ağlama yar - dont cry my Love

Ağlama yar ağlama
Mavi yazma bağlama
Mavi yazma tez solar
Ciğerimi dağlama

Bugün ayın üçüdür
Girme bostan içidir
Dudakların bal kaymak
Dilin badem içidir

Elma al olanda gel
Ayva nar olanda gel
Hasta düştüm gelmedin
Bari can verende gel

Elmada al olaydın
Selvide dal olaydın
Bana göre yar mı yok
İstedim sen olaydın

söz, müzik: Celal Güzelses
Diyarbakir yöresine aittir
...

bu Parcanin iki versiyonunu dinledim ben, ilki Yavuz Bingöl´den, ikincisi Ömer Faruk Tekbilek ..ve kuskusuz Ömer Faruk Tekbilek´in versiyonu daha güzel!
O yüzden ingilizce isminide yazdim, cünki Ö. Faruk Tekbilek bu ismi kullanmis , parcayi "Alif" albümünde bulabilirsiniz.
Gülsencimde ilk kez duymustum bu versiyonu, sonra ondan almistim ve günlerce .. gecelerce dinlemistim .. bu parcayla yatip bu parcayla kalkiyordum .. müptelasi olmustum yaa .. Gülsene gidincede aynisi orda, dört saat sohbetle bir arada oturdugumuz oluyordu, ve biz dört saat boyunca hic sIkIlmadan bu parcayi repeate alip diniliyorduk .. sonra bide hesap yapiyorduk, acaba kac kere dinlemisizdir diye :-)
Ve dinleyince yine müptelalik bir durum sesizyorum kendime :-)

by CigDosh Müzik (Türkü) Evi
(servisimiz türküleri Can´lara yollamistir bile)

dilerim dilinize dolanir .. mirildanirsiniz gün boyunca .. ayni ben gibi ... aglama yar aglama ...
Allah aglatmasin .. hicbirimizi ..

11 yorum:

:..: dedi ki...

Favorilerimden bir tanesi daha günün türküsü oldu :-) Mutluyum mutlusun mutluyuz:) Bende de Anadolu ateşi versiyonu var, bir dinleyim yav nasıl bir şeymiş diyen arkadaşlara zevkle gönderirim:) Ayrıca bir arkadaşım da real player ile dinleyebileceğiniz orjinal versiyonunu yollamıştı ki adresi burasıdır. Orjinalinden muhakkak dinlenilmeli bence.

Teşekkürler Çiğdem:)

hayalperisi dedi ki...

danke cigdemim danke yani sen olmasan biz ne yapariz ben daha yeni uyandim temizlik yapayim gelirim az sonra bu arada rüyandaki prens türkmüydü :)

CigDem dedi ki...

kizlar bisii diil, güle güle dinleyin .. La Panse Anadolu atesi versiyoununu hic dinlemedim ben, link cailsmiyor, yoksa indirirdim ordan :) Bak görüyonmu sectigim cogu türküler seninde favorilerin arasinda :-) mende mutluyuuumm ..


HayalPerisi, gel kiz gel, müzigi acariz son ayara, basimiza ev usulu yazma, agzimizda damla sakizi, cakkidi cukkudu cigneye cigneye temizlik yapariz .. iki göz cam´im var onu silmeye yardim et bari :-) ay ne tembelim, iki göz cam silmek icin yardim istiyomya pes yani :-)
Hem benim oda tam carsinin islek tarafina bakiyo, yani burdan geciyo millet, eh tabii bazen hos cocuklarda geciyo, Hülya Avsar gibi sarkarak sileriz camlari, sayende bende bas göz olurum bakarsin ;-)

Pink PrinCeSs dedi ki...

=)) bende silmeye yardim ediiiiimmi:P

Omer faruk tekbilek'in ilk dinlediigm parcasi, One truth- I love you idi. bende delisi olmustum onunla yatip onunla kalktim. ama bu gunlerde sacmasapan sarkilar dinliyorum. ya ne biliyim hic romantik degilim su sira=))

KaraKedi dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
CigDem dedi ki...

Pinkcim gel tabii :-) ufacik cami üc kisi sileriz nolcak .. sakizin simdiden hazir bak ;-)

demin mailine birkez daha yolladim, bakalim bu sefer alicakmisin?
Romantik olmakönemli diil .. Türkülerin yanisira ben Bendenize takildim bide bu ara .. saatlerde Bu baharda isimli parcanin Akustik versiyonunu dinliyorum ..

Bosver romantigi falan, hosuna gitsin yeter ;-)

hayalperisi dedi ki...

aaaa sen yenimi dinledin o sarkiyi aksama sana istersen tüm kasedi yollarim incinin sitesinden indirmistim bende cok süper okumus hatun valla...
birde cam silme isine ok diyom ama sakizim falim sakizi olsun acayim falimi okuyayim hem gelen gecenlede lafalariz dayanamiyom geliyimmi kish valla sonrada bir türk kahvesi yapariz belkide falda bakariz ay ben bavulu toplayim cikayim yollara belki bakarsin yolda yakisikli zengin anasi babasi olmayan bir türk bulur gelirken sana hediye getiririm ne dersin ;)

:..: dedi ki...

hayalperisi bu gidişle seni başgöz eder çiğdem, benden söylemesi:))

canım, anadolu ateşi versiyonunu upload ediyorum. linkini yolliyciim:) yalnız orjinal versiyon için verdiğim adres download yapmaz güselim. real player programı yüklü mü bilgisayarında?

Adsız dedi ki...

That's a great story. Waiting for more. » » »

Adsız dedi ki...

Very cool design! Useful information. Go on! order imitrex oral online dream pharmaceutical

Adsız dedi ki...

best regards, nice info »