Salı, Haziran 14, 2005

Günün Türküsü

..

Sürüler icinde

sürüler icinde sürmeli koyun
safaklar atiyor serhosum aman
son kadehte yaptin bana bir oyun
ne yandasin sürmeli palazim ne yanda
ellerim saz calar gözüm ihvanda

asagidan gelir gelinin göcü
gelinmi ettiler canimin ici
bes sene sakladim verdigin saci
ne yandasin sürmeli palazim ne yanda
ellerim saz calar gözüm ihvanda

cesmeler yaptirdim altin oluklu
suyunu bagladim alabalikli
bir yar sevdim o da benden yanikli
ne yandasin sürmeli palazim ne yanda
ellerim saz calar gözüm ihvanda

söz, müzik: Anonim
Gülay, Damlalar Albümü

..

iste günün türküsü .. okuyunda dilinize dolansin :-)
suan dinliyorum bu parcayi ... her dinleyisimde Gülay´a hayranligim biraz daha artiyor ..
umarim elinizde vardir ve dinlersiniz sizde .. yoksa bende var, duyrulur ;-)

öpüldünüz ..

4 yorum:

:..: dedi ki...

Gülay'ın sesi ve yorumu hakikaten çok güzel. Bana Gülay'dan daha önce de bir parça göndermiştin dinlemeye doyamıyorum kesinlikle.

Günün türküsü için CigDosh müzik evine teşekkürlerimi sunuyorum. Hâlâ CigDosh müzikevinden bihaber olan arkadaşlarımı ise kınıyorum.

CigDem dedi ki...

Canim bence Gülayin bütün parcalari harika .. basta biraz farkli geliyor, ama insanin kulagi alisinca .. inanilmaz bir lezzet veriyorlar ..
umarim demin gönderdigim parcayida dinliyorsundur bile :-)

Arsivin´in boyutunu cok coook genisletcez daha :-)

:..: dedi ki...

Ay canımsın sen benim:) Tam olarak şu anda gönderdiğin parçayı dinliyorum. Çok seviyordum bu şarkıyı sözleri itibari ile, şimdi arşivimde de var daha ne isteyebilirim ki?

Adsız dedi ki...

Keep up the good work » »