Çarşamba, Haziran 15, 2005

Günün Türküsü ..

...

güzelliğin on par etmez

güzelliğin on par etmez
bu bendeki aşk olmasa
eğlenecek yer bulaman
gönlümdeki köşk olmasa

tabirin sığmaz kaleme
derdin dermandır yareme
ismin yayılmaz aleme
aşklarda meşk olmasa

kim okurdu kim yazardı
bu düğümü kim çözerdi
koyun kurt ile gezerdi
fikri başka başk'olmasa

güzel yüzün görülmezdi
bu aşk bende dirilmezdi
güle kıymet verilmezdi
aşık ve maşuk olmasa

senden aldım bu feryadı
bu imiş dünyanın tadı
anılmazdı veysel adı
o sana aşık olmasa

söz, müzik: Asik Veysel
...

ve yine cok sevdigim bir Türkü ... cok manali sözleri, cokta dikenli .. tas atabilirsiniz bu Türküyle .. Cok saol Asik Veysel, seni burda saygiyla aniyorum, bize biraktigin Türküler icin ... kalbimde yasiyorsun herzaman!
Sahsen bugün bu Türküyü buraya düsmemle bende bir tas atiyorum .. anlayana tabii .. sanirim bu attigim tas´ida görmezden gelir attigim kisi !

Saglik olsun diyorum ..

13 yorum:

wizkid dedi ki...

tas geldide..
anlayamadim :p

CigDem dedi ki...

bak bak bak :-)
hemende üstüne alinirmis :-P

Wizzy sanada taslar yollarim, ama bu sana diildi, bunda sucun günahin yok, gerekmeden üstüne alindin :-)

ammmaaa istedigin tas olsun
yaaa ;-)

wizkid dedi ki...

:P

ilahi sen.
simdi benim ordan geliyorum, ugramissin, ama yetisemedim :)
bak burdada degilsin.

CigDem dedi ki...

kim demis burda diilim diye???
y a l a n ..

nah kapi gibi dikildim commentlerin önüne :-)

ehh benide göremiyosan yani :-P

wizkid dedi ki...

evet..
simdi burdasin ..
degilmi ?

CigDem dedi ki...

burdayim :-) ya görmüyonmu bak bak .. heh biraz sag .. heh biraz yukar bak ..

hahhh iste ordayim :-)

hayalperisi dedi ki...

ya ne oluyor size 2 gündür saklambac oynuyonuz aaaaa olmaz valla etrafi kirletiyorsunuz

Yaw burasi yorum bölümü
gidin disarida ip atlayin - top hoplatin - birbirinizin sacini örün alalaaaa saklambac oynayin

anneleriniz nerde bakim sizin sikayet edecem olmazki bu saatte insan cocuklari sokaga birakmazki hadi herkes evine ..


imza:delibloggerteyze

CigDem dedi ki...

hayalperisi sende baslama yaaa

blog bizim diilmi? temizleriz icabinda :-P

Saklambac :-) allah iyiligini vere .. hem wizzy kayboldu gene .. sanirim Moskovada uyku saati bile :-)

wizkid dedi ki...

burdayim..
okuyordum yazdiklarini..
deli hakli sonra mazallah baska sitelere linkimiz verilirde birsuru elestiri aliriz.
dikkatli olmak lazim.

:..: dedi ki...

:) çok güzel yorumlar olmuş. e ama siz bu güzelim şarkıyı hiç-bir-şey dememişsiniz. Çiğdemciğim teşekkürler, o kadar manidar bir şarkı ki ve sen hakikaten arşivlik bir yorum yollamışsın.

CigDem dedi ki...

@wizzy ..
delidir ne yapsa yeridir :-) hazirlikli olalim ;-)

@La Panse
ya ben bayiliyorum böyle antik yorumlara :-) fark etmissindir kesin bile .. tesekkürede gerek yok canim .. biliyosun ..

:..: dedi ki...

Evet, canım farkettim, orjinal yorumları seviyorsun. Ben de seninle birlikte dinleme fırsatı buldum ve ben de çok seviyorum şimdi. Değişik bir tat alıyorsun dinlerken.

CigDem dedi ki...

daha yakin buluyorum .. yani türkünün katiksiz hali .. ilk öyle dinlemeli bence, sonradan insan arabeskcilerin yorumunuda dinlese, o türküyü hep güzel haliyle hatirliyor ..

yani öyle böyle :-)