Cuma, Haziran 17, 2005

Günün Türküsü

...

Ana beni eversene

ala kecim cift dogurdu
bol etti sütü yogurdu
gönlüme hülyalar dogdu
ana beni eversene ah ana beni eversen

bakir kaplar kalaylansin
su odada bir mum yansin
uyuyan bahtim uyansin
ana beni eversen ah ana beni eversene

sükür bizden gitti darlik
gelin almak bahtiyarlik
olmaz olsun su bekarlik
ana beni eversene ah ana beni eversene

söz, müzik : Anonim
Yorum : Orhan Hakalmaz - Türkü Yili albümü
...

bugün biraz eglenceli olsun dedim ;-) Pazar gününe kadar yokum, yani günün Türküsüde yok
:-) gelince telafi etmeye calisirim ama .. söz!

Bugün saat ikide yola cikiyoruz, seminer Kassel´de yapilacak, Pazara kadar ordayiz, Tolstoi (sinir herif) hakkinda yazimi sunucam orda .. insallah iyi gecer :-)

Sabah erkenden kalktim, odami topladim, yazi yazcam diye heryer kagit kitapla doldu .. daglar olustu resmen ;-) simdide cantami falan hazirlarim .. bide yazimi unutuyomusum giderken .. iste felaket bu olurdu ..

Neyse, somagizlilik etmiim, akilli akilli cantami hazirlim ...

Özliycem sizi, sizde beni özleyin ;-) cok cok cabuk görüsmek üzere ..

öpüldünüz ..

9 yorum:

wizkid dedi ki...

demek gidiyorsun ..
haftasonu nobetcisi kim perimi yoksa ?

:..: dedi ki...

geç kalmışım ama güle güle git. bu yorumları oralarda okuma şansın olursa seni uyarıyorum: hastalanıp geri gelme!:)

hayalperisi dedi ki...

özledim ben seni cabuk gel olurmu.........


evet wizzzzzzz benim sakincasimi var allam ya su terligimi atmayim su wizin kafasina yasik simdi rusyaya kadar ucamaz terligim :)

wizkid dedi ki...

yok cani birsey demedik.. Hani bilelimde ona gore..
ihtiyac olur falan..

CigDem dedi ki...

ya ben size ne diim ..
ne seker insanlarsinizya ..
cok vefalisiniz, ücünüzde :-)

cok saolun .. blogumu yalniz birakmamissiniz ben yokken ..

özledim sizi yaw ..

:..: dedi ki...

biz de biz de özledik:) ben tam şimdi "pazar günü dönerim demiştin hani" diye sitem etmek için yorum kısmına tıkladım ki mesajını gördüm:)

hoşgeldin canımmm:)

Adsız dedi ki...

This is very interesting site... Correct bra fit daytona beach deep sea fishing financial advisor jobs financial advisor recruiting Paintball fanatics Suzuki of cool springs financial planning franchises certified financial planning association Forex trader forex currency trading broker positions profile financial advisor wedding dress sample sale Dreamer design rainier jogging stroller delta financial planning georgia cabinet depth payment online payment online paypal shopping cart coupon Professional reseller hosting

Adsız dedi ki...

best regards, nice info Fast way to degree completion 1937 ford production totals Electrical water heaters Solicitor estate agent fife scotland http://www.what-is-zocor.info/Didrexcheapest.html

Adsız dedi ki...

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it quick divorce