Cuma, Haziran 24, 2005

havuz sefasi

... yaptik bugün yine .. sabah 11´de gittik kizlarla .. bi ferahladik bi ferahladik sormayin ..
sicaklar okadar bastiki, gecede uyuyamaz olduk ..
sabah dört bucuk gibi sIkIldim ben odada, uykuda girmiyor gözüme, mutfaga gittim, biraz tv bakarsam uykum gelir diye .. Komsum Julia´da aynisini düsünmüs, sabah disarda kuslar öterken biz mutfakta tv´nin önünde esneye esneye uykumuzu getirmeye calistik :-)

Sonra odaya gittigimde cami komple kapadim ve Vantilatörü en yüksek ayarina aldim .. öyle uyumusum sonra .. sabah 9´da kalktim geri :-(

Kizlarla Havuza gittigimizde gökyüzü kapaliydi, yagmur yagmaz dedik, ama biz havuzdayken basladi .. yagmura inat cikmadik sudan .. öylede güzeldi, hem suyun icindesin, hemde üstüne yagiyor bide :-) Julia iyi bir yüzücü, lisede ve Universitede yüzücü takimindaymis, bize biraz ders verdi bugün :-) tamam yüzmeyi biliyoruz ama daha nice püf noktalar ve taktikler varmisda haberimiz yokmus .. simdi daha iyi yüzebiliyorum diyebilirim, enerjimizi iyi kullanmayi ögretti, ha bide dalarken nefesini uzun tutma üzerinde egzersizler gösterdi, onlara calistik, acayip acayip egzersizler yaptik .. böyle havuza gide gele, olimpik bir yüzücü olmazsam sasmam :-P
Bu arada kulaklarim hala su dolu .. isitmede biraz sorun cekiyorum suan :-)

Eve gelirken bisikletimin arka tekerinin cercevesi kirildi, bisikleti ben kullanilmis aldim, cok eski bisii, yenisine param yetmemisti :-( her yani pasli .. o kirilan yeride pastan incinmis ve o yüzden kirilmis, yani kullanamaz halde simdi, eve gelirken yari yolu yürüyerek geldim, bisikletide ittim .. bide onu yaptirma cikti basima .. bi masraf daha .. Bilgisayarimin DVD romu bozuk onuda yaptirmam gerekiyor, hangisini yaptircagima sastim simdi ..
Keske bir yerde bir hazine falan bulsam ... ilk önce gicir gicir yeni bir bisiklet alirim kendime, sonra bilgisayarimi tamir ettiririm, gerisinide bagislarim valla :-) fazla bisii istemiyom, sadece su an yapmam gereken ödemelerim kapansin ..

Aksam Kampüste acikhava sinema gecesi yapiliyor, kizlarla oraya gitmeyi düsünüyoruz, ingilizce bir film göstericeklermis (hangisi valla bilmiyorum) .. komik olanda, Film zaten ingilizce, alt yazisida ingilizceymis :-) ne alakaysa .. bari alt yaziyi almanca yapsalardi ..
ama öylede bakariz herhalde ... zaten evde kullandigimiz ortak dil ingilizce, almanca bilmleyen komsularimda var, kimse konusulani üzerine alinmasin ve herkez konusulani anlasin ve sohbete ortak olsun diye ingilizce konusuyoruz hep beraber ..

yurttan haberler bukadar iste ..

haa bide Marionla niye limoniyiz onu anlaticaktim .. bak dinleyin ..

Sali günü ben Vantilatör alip eve geldigimde asagiya ugradim hal hatir sormak icin, tam ben iceri gelince Christina (yan komsum) cikti evden, Marionla David Salonda oturuyordu, girdim iceri, nasilsin falan muhabbetinden sonra bunlar Christinanin dedikodusunu yapmaya basladi .. konuda, Christinanin asiri sisman olmasi, onun görünüsüyle ilgili geyikler yapmaya basladilar (benimde orda tepem atti, hayatta böyle seyleri sevmem, ve hemen magdur tarafa gecerim)
Ikisine kizdim yaptiklarindan dolayi, bes dakka önce Christina ile güle oynaya muhabbet ettiklerini ve o odadan cikar cikmaz arkasindan cirkince seyler söylediklerini, ve bunun asaglik bir davranis oldugunu söyledim, bunun üzerine tartismaya basladik, onlarin kendini savunmasida okadar igrenctiki, dedilerki : "sizde yukarda bizim dedikodumuzu yapiyosunuzdur, bizde sizlerinkini yapmakta özgürüz" .. ben iyice hararetlendim, ki burda kimse alt kattakilerini dedikodusunu yapmaz, kesinlikle yok öyle birsey, bide bana, "bu evde gelenektir, herkez birbirini cekistirir" demezlermi?! iyiyce tepem atti .. baya tartistik, biseyler anlatmaya calisiyorum onlara, yaptiklarinin cok yanlis oldugunu, insanlik disi bisey oldugunu falan, ama dinlemediler bile, ben bisey anlatirken Marion herseferinde sözümü kesmeye calisti falan .. iyice tiksindim ikisindende cidden, yalaka ve iki yüzlü insanlar !
(sonra düsündüm, madem Christinayla ilgili böyle yapiyolar, allah bilir, ben odadan cikinca aynisini benimlede yaparlar)

Sonra ben odama ciktim, vantilatörümü falan kurdum, baktim Mariondan email gelmis ..
Hey allahim cocukmuyuz?
Emailede yazmiski,
"uzun zamandir seninle arkadaslik bazinda bir iliski sürdürebilirmiyim diye düsünüyorum, sana nezaman ihtiyacim olsa, beni yari yolda biraktin, ve beni kirdin ve incittin .. "
cüüüssss dedim yaa .. la havle ya kuvvet ... manyakmi bu???
devami ..
"sen kendini melek diye tanittin bana, ama hicte öyle diilsin .."
ohhhaaa oldum! Iyice delirmis anlasilan ..
buna benzer birkac seyler daha yazmis, özle seylerimide silah olarak kullanmayi ihmal etmemis (bundan nefret ederim iste, bir insana dostuz diye bazi seyleri söylersiniz, sir gibi yani, ve arkadaslik bittiginde size karsi kullanirlar .. igrenc)

cevap yazdim tabii ..
" sevgili Marion biz seninle surda belki 3 aydir bile tanismiyoruz, bu zaman icerisinde senin ne gibi büyük bir derdin olduda ben senin yaninda olmadim? ki 3 ay icinde nasil derin bir dostluk kurdukta ben seni yari yolda biraktim?
Incitme ve kirma konusunda birtane bile örnek veremedigin icin, saniyorumki senin kendinle sorunun var ve bu yüzden herkezin seni kirdigini ve incittigini düsünüyorsun .."
gercekten öyle birsey var Marionda, herkez hakkinda beni kirdi beni incitti, bana sunu falan yapti diye söylenir, ama örnek dahi veremez .. Psikolojik olarak kendini sürekli insanlara karsi öyle ezik ve yikilmis tanitmak zorunda hissediyor kendini, sanirim insanlarin ona acimasini istiyor .. (bende acimistim dogrusu)
"melek konusuna gelince, ben kendimi hicbir zaman bir melek olarak tanitmadim, neysem oyum, hicbirzaman senin arkadasligin icin yalvarmadim, tam tersi, ben buraya tasindim tasinali sen benim yanimdan ayrilmiyorsun, günde 3 posta bana gelip oturup dertlerini anlatip odamdan cikmiyorsun"
cidden, misafirim olur, cat kapi marion gelir, bana gelen arkadaslar dalga gecerek bana, sen onun annesimisin diye soruyorlardi burda .. tövbe tövbe ..
en son cümlemde, eger gelip yüz yüze konusacak güveni yoksa, ozaman beni böyle cocuksu mailler yazip rahatsiz etmemesini söyledim ..

Cevap yazmis hemen arkasindan, cevabada o bahsini ettigim özel seyleri silah olarak kullanmis, yazdigim hicbirseye cevap veremedigi icin onlarla yaralamaya calisiyor .. beyinsiz diyorum sadece .. asil beyinsiz benim ama burda, onun kisiligini göremeyip, ona bos bulunup bazi seyleri anlattigim icin, arkadaslik edilmemesi gereken biriymis ..

neyse sonunda anladim .. iyikide öyle oldu .. onunla birdaha herhangi bir sekilde bir irtibat kurmak istemiyorum ! bu kesin !

7 yorum:

wizkid dedi ki...

karpuzun 1/4 u senindir.. Bozdurup yeni bir DVD ROM driver alabilirsin..
Bisiklet icin gerikalan 3/4 u de vermek isterdim ama biliyorsun yemem lazim.. :)

CigDem dedi ki...

saglik olsun wizzy ..

büyüksün valla :) sayende bir borctan kurtuldumya ömrümün sonuna kadar ödeyemem yaw ..
Hazineyi buldugumda tonlarca karpuz alcam sana söz ..
bak buraya yaziyom *SÖZ*

:))

3/4 üde afiyet olsun icabinda ..

:..: dedi ki...

Biz de burda sizin bu havuz sefalarına hasret gidiyoruz canım ya:) Gerçi ankarada hava yine bir kapalı bir açık, geçenlerde konuştuğumuzun aksine bunaltıcı sıcaklar yok henüz. Ankara ile sizin oralar iklimleri mi değişti ne yaptı?

Marion konusunda en doğrusunu yapmışsın. Koca koca insanların başkalarının arkasından atıp tutmayı nasıl normal görebildiklerini ve bir de üstüne nasıl böyle car car konuşabildiklerini anlayabilmek mümkün değil. Üstüne üstlük 2 adımlık mesafedeki bir insanın, hem de normalde birkaç posta odana gelip oturabilen bir insan, kalkıp bir sorun yaşadığında e-mail yazmayı tercih etmesi de akli bakımdan pek sağlam olmadığının göstergesi zaten. Çok kızdım ya yaptığın bir yanlışlık sus otur değil mi? Ama siz de yapıyorsunuz ama şöyle ama böyle..

Bu arada akşamki sinema gösterimi yorumlarını bekliyoruz muhakkak.

Sevgiler canım.

tuğba_2005 dedi ki...

"bu evde gelenektir, herkez birbirini cekistirir"
pes yanee,utanma arlanma denen şey yok,sen ordan çıktıktan sonra seni acaip çekiştirmişlerdir,doğru düşünmüşsün,gidip bi baksaydın boyuna uzamışmı diye:)

yEşiL dedi ki...

Gecmis olsun! :)

kalem dedi ki...

(gercek) dostluk üzerine...


hasretin cikmaz icimden
Veysel senden ayrilali
beyazlar cikti sacimdan
VEYSEL SENDEN AYRILALI


yaram derdinden kaniyor
gercekten icim yaniyor
günbegün ferim sönüyor
VEYSEL SENDEN AYRILALI


belli degil bahar yazim
hep aglarim gülmez yüzüm
pas tuttu mizrabim sazim
VEYSEL SENDEN AYRILALI


GARIP BEKTAS dertli oldum
hem sarardim hem soldum
keder ile elem doldum
VEYSEL SENDEN AYRILALI

CigDem dedi ki...

@La Panse
canim keske burda olsanda hep beraber yapsak bu havuz sefalarini, eminim daha eglenceli olurdu :)

Marion konusunda cok sinirliydim ilk basta, ama simdi hic umrumda bile diil, nasil bir insan oldugunu, ve iletisim seviyesini gösterdi, iyikide öyle oldu, sonradan kimbilir daha ne huylari cikicakti ortaya, fazla zarar görmedim en azindan.

Hava cok baskin oldugu icin Sinemayi astik, acik havada olacak olan gösterimi belki (!) yagmur yagar diyerekten Mensaya almislar, bu sicakta icerde oturmak pek isimize gelmedigi icin bizde kizlarla bu saatte kadar acik bir cafede oturduk :)

@Tugba
cidden utanacaklari yere birde dilleri pabuc gibiya, insanliklarindan süphe ettim yani .. kesin konusmuslardir arkamdan .. kimsenin günahina girmeyim ama, adim gibi eminim .. uzamislardir kesin :)

@yEsiL
cümlemize :)
msndeki msjlarinida okudum .. ögleyin abwesende almistim, hala öyle kalmis, sonra offline yapmayida unuttum :( gelmis gitmissin .. konusamadik daha fazla :(

@Kalem
hosgelmissin :)
biraktigin siir tam günün mana ve ehemmiyetine uygun olmus :)

ellerine saglik Dost ..