Salı, Haziran 28, 2005

hersey güzel olacak ..

alles wird gut :)

..

yazilarimla arayi actim, cünki günün cogunu yatarak geciriyorum, tembellik degil, tamamen belimin iyiligi icin ..
Bu aksam Pedagoji grubunun toplantisi vardi, gitme zorunlugum olmasaydi yataktan kalkmazdim sanirim :) aksam 20´deydi ve gittim, iyide oldu aslinda, biraz carsida dolastik toplanti bitince, iyi geldi, biraz sohbet biraz geyik, dondurmada yedik dönüste :)

bundan iki hafta önce yaptigimiz Anarsi seminerindeki arkadaslarla bulusuyoruz yarin, bizim burda, yani benim yurtta, burda yerimiz oldugu icin burda toplanalim dedik (tabii fikir benden, kalabaligi seviyorumya) Mangal yapcaz beraber burda, onun planlamasini yaptik bu aksam, herkez bisiiler getircek sofra icin, sanirim güzel olur, ben yine türk mutfagindan sorumluyum, genelde böyle toplandigimizda benden sadece türk mutfagina ait seyler yapmam isteniyor :)
Bende yarin kisir ve kol böregi yapiyorum, ha bide yogun istek üzerine Mercimek corbasi, en cok bunu istediler, almanlara bizim corba bile muhtesem geliyor :)
Anarsi seminerindede türk yemekleri yapmistik, bunu anlatmamistim size galiba?! öncesinde semineri planlarken herkez degisik birseyler olsun dedi, ozaman hep beraber türk yemegi yapalim denilmisti, tarifler bendendi, almanlarla beraber türk usulü patates ve sebze sürdük firina, yanina misirli pirinc pilavi ve cacik yapmistik, bide Kocaman Karpuz kesmistik :) tam türk sofrasi olmustu, bi Raki eksikti yani :)
bence cok basit ve siradan bir yemekti ama onlar ayila bayila yemisti, alman mutfagi pek genis capli degil, damak zevki cok farkli, bizim yemeklerimiz cok cok daha lezzetli, bunun onlarda farkina vardi :)

Hersey yolunda giderse Pazartesi ailemin yanina gidiyorum, hem dönem tatiline girecegimiz icin, hemde bir aylik bir is buldugum icin, annemlerin kaldigi sehirde kiz arkadasim kendi is yerini aciyor, ilk ay´inda onunla beraber calisicam, bu demek oluyorki bir ay burda yokum, net´ede fazla takilamam, sabahtan aksama kadar calisiyor olurum :(
Ama ordan kazanicam parayla 4 yil aradan sonra nihayet Türkiyeye gidebilecegim .. Allahin izniyle bu yil 20 Agustosta türkiye yolcusuyum :) imkana göre ya 2 yada 4 hafta kalicam .. Istanbul-Ankara-Nevsehir gezicem :)

O yüzden calismak okadar koymuyor simdilik :)

bakalim bi ;)

11 yorum:

:..: dedi ki...

hayırlısı canım ya. herşey gönlüne göre olur inşallah. belli ki sen bu türkiye tatilini çok istiyorsun, bunu anlamak hiç de zor değil. bu aralar giden gidene günlük aleminde ya, ne diyelim çok özleyeceğim seni şimdiden söylemekte hiç sakınca görmüyorum. ancak önemli olan tabiki senin çok istediğin türkiye tatiline kavuşman:)

hayalperisi dedi ki...

cigdem insallah canim ya gider gezer eglenirsin ..

yemeklere gelince haklisin benim hala alisamadigim tatlar var burda özellikle su mineralwasser (yani su bildigimiz icilecek su ) biz trde o suyu maden suyu olarak iciyoruz ama benden sana bir sir mineralwasserla yüzünü yika cildin harika oluyor

insallah hersey diledigin gibi olur kocaman öpüldün

wizkid dedi ki...

kol boregi yapabiliyor olman ilginc. Mumkunse pismis halinin resmini cekip yayinlarmisin ?
Memlekete giyor olmana sevindim. Bunun icin her turlu calismaya deger..

kalem dedi ki...

herkese merhaba :)


@Cigdem

afiyetin ve sihatin yerinde galiba dostum.... son 2 yazindan bunu sezdim





sarabin cok güzel beni mest etti
doldur meyhaneci bir daha icem
bu gönlümü kainata dost etti
DOLDUR MEYHANECI BIR DAHA ICEM


gercek pir eliyle ellenmis olsun
muhabbet demiyle demlenmis olsun
askin mayasiyla yillanmis olsun
DOLDUR MEYHANECI BIR DAHA ICEM


bu dertli gönlümün bulunmaz esi
zaten ben olmusum askin sarhosu
getir dolusunu götür su bosu
DOLDUR MEYHANECI BIR DAHA ICEM


icip kendi alemime dalayim
kendi vicdanima hakk'i bulayim
sen bana darilma kurban olayim
DOLDUR MEYHANECI BIR DAHA ICEM


ettigin hizmeti basimin taci
muhabbettir su gönlümün ilaci
bu GARIP BEKTAS'i görme yabanci
DOLDUR MEYHANECI BIR DAHA ICEM

CigDem dedi ki...

Kizlar cok saolun yaaa ..

insallah giderim :) suan en cok istedigim sey bu .. türkiyeyi cok özledim ben :(((

Hayalcim ben maden suyuna bayiliyorum, hergün icmesem olmaz .. yüzümü hic yikamadim ama onla, yazik ya bide, okadar para veriyoz suya :)

CigDem dedi ki...

@wizzy
neden yapamim? gicik oldugum icin yakistiramadin dimi?
resmide inanmadigin icin istiyorsun dimi sen? Benim digicamim yok ama, olsa bi düzine resim yayinlardim .. emin ol :)
laf aramizda sen bakma böyle gicik olduguma, mutfakta harikalar yaratirim :)

@kalem
cok cok saol dostum :)
iyiye gidiyor hersey, bol bol yatip dinleniyorum, bu gidisle eskidinden daha saglikli olurum :)

-ettigin hizmeti basimin taci
muhabbettir su gönlümün ilaci
bu GARIP BEKTAS'i görme yabanci
DOLDUR MEYHANECI BIR DAHA ICEM -

burasi cok hosuma gitti :)
yüregine saglik ..

Rabia dedi ki...

Sakin Nevsehir'liyim deme!
(lafin gelisi canim.. oyle dersen, hemsehrim derim sana..)

CigDem dedi ki...

Iyi geceler Rabia :)

Nevsehirli diilim, ama yinede hemserim diyebilirsin ;)
Nevsehire yakiniz ama, Serefli-Koc-Hisarliyim, Göreme ve Kapadokya´yi birdaha görmek istiyorum bu yil, o yüzden Nevsehiri yazdim :)

nurbeyaz dedi ki...

senin adina sevindim cigdem,sanirim ikimizde gobek ata ata gidecegiz Turkiye'ye,ben frankfurt aktarmali gidiyorum,bi de karsilasirmisiz.bel agirlarinda gecer insallah en kisa zamanda,sevgiler

wizkid dedi ki...

senden heysey beklenir.. onuda yaparsin.
en kisa zamanda mini bir digicam edin. cimrilik yapma..
:)

CigDem dedi ki...

@Nurbeyaz
canim hosgeldin buraya :) mailin geldi, en kisa zamanda cevapliycaktim, aslinda geldigi gün bile cevapliycaktim ama yurttaki net baglantisi koptu, o yüzden aksadi biraz ..

@wizzy
ask olsun ya wiz .. ben öyle hile yaparmiyim hic?! Cimrilikmis? valla param olsa kamera ekibi alip basimin ucuna dikicemya neyse ;)
ask olsun valla ..