Pazar, Haziran 26, 2005

iki gözüm

..
eczaneyi buldum, acikti .. sevincime diyecek yoktu, recetedeki ilaclari aldim (cebimdeki son para gitti diyebilirim, haftasonu tarifesi ödedim bide kocaman yuuuhhhh diyorum sadece, soydular beni resmen!)
Baya uzakti ama, düsündügümden uzak :( ama iyi geldi, temiz hava ve yürüyüs fena degildi .. bol bol düsüne düsüne, türkü söyleye söyleye gittim yolu :)

Eve gelince ilk ilaclari aldim, ne agri kesici ve ilacsa anlamadim .. resmen morphium gibi, ilaci aldim onbes dakka sonra etkisini gördüm diyebilirim (sanirim Dozaji yeterince yüksek kullaninca bir fili bile bayiltabilir ..), basim dönüyo azcik ama olsun .. yeterki agriyi azaltsin ...

Bugün uzun uzuuunn zamandir aradigim bir sarkinin mp3´ünü buldum net´de .. Kaseti vardi bende sadece .. simdi Bilgisayardan dinliyorum .. Sezen Aksu ve -iki gözüm- ..

yokmu senin insafin yokmu,
bir güler yüzün cokmu?
dagmisin tasmisin?

uzakmi, bu eda bu hal tuzakmi,
hakmisin bana yasakmi?
dostmusun düsmanmisin?

iki gözüm seneler geciyor,
gönül ektigini biciyor
bir selam lutfet, bu ne cok hasret?

gel barisalim artik!

can özüm bahar geldi,
dallari kiraz basti
yedi kat eller, yakinim oldu,

gel kavusalim artik!

dinledim dinleyeli bu sarkinin asinasiyim ... bugün bunu dinleyebildigim icin cok mutluyum .. cok iyi geldi diyebilirim .. sanirim gün boyunca dinlesem yinede doymam, bikmam ..

Uzanmayi düsünüyorum, gerci daha nereme uyucam bilmiyorum, ama basim dönüyor, yatagimda güvendeyimdir herhalde :)

Saglicakla kalin emi ..

dipnot: sarkiyi isteyen varsa, yollayabilirim, mail atin yeterli ..!

7 yorum:

hayalperisi dedi ki...

cigdemim ben dün yine giremedim buralar misafirim vardi msndede sorun var acilmiyor inan hasta oldugunu duyunca cok üzüldüm geliyim bakayimmi sana cok ciddiyim bir seye ihtiyacin varmi msn acamadigim icin burdan yaziyorum artik kusura bakma bir seye ihtiyacin olursa yanindayim unutma seni cok seviyorum dikkatli ol allaha emanetsin

kalem dedi ki...

buna cok sevindim ! bir nebze de olsa kendine gelmis gibisin :)

sagligimizi muhafaza etmek zorundayiz





yillar önce acilmisti aramiz
yine bugün hatirima sen geldin
kabuk tutmus, küllenmisti yaramiz
YINE BUGÜN HATIRIMA SEN GELDIN


ne bir mektup ne bir haber bekledim
sir diyerek sevgimizi sakladim
söyle gecen yillarimi yokladim
YINE BUGÜN HATIRIMA SEN GELDIN


yasim yüz olsa da , ister yüz elii
gönlüm unutmamis seni temelli
hasretin icimde cikmiyor belli
YINE BUGÜN HATIRIMA SEN GELDIN


ayrilik treni gelip gecerken
sevda daglarim delip gecerken
herkes kendisine bir yar secerken
YINE BUGÜN HATIRIMA SEN GELDIN


GARIP BEKTAS derki: hayalde düste
akil birakmadi bu sevda basta
dört mevsim icinde baharda kista
YINE BUGÜN HATIRIMA SEN GELDIN

:..: dedi ki...

canım, ilaçların bir nebze ağrını azaltmasına ben de çok sevindim. Rabbim şifa versin de bir an evvel iyileş..

günün şarkısı mükemmel hemen mırıldanmaya başladım ama arşive bir de baktım ki bu şarkı bende yok:)rica etsem bu şarkıyı bana atabilir misin?

wizkid dedi ki...

gecmis olsun.

CigDem dedi ki...

@hayalperim
bitanem cok cok saol .. iyiyim simdi, evde yatip duruyom, haftaya turp gibi olurum yine insallah :)
Beni bukadar düsünmenin bile iyilesmemde cok büyük katkisi oluyor emin olki ..!

@kalem
cok saol, ve evet sagligimizi muhafaza etmek zorundayiz .. kendimize nekadar iyi bakarsak yinede azdir bence .. bunu anladim :)
Bugünki siir cok güzel, en sevdigim bu oldu simdiye dek, biraktiklarinin icinde ..
ellerine saglik Dost :)

@La Panse
cok saol bitanem :) diyomya, dozajini arttirsak fili bile bayiltir, yani baya kuvvetli bisiimis :)
Sarkiyi yollamisdim sana, hatta egreti gelin´i buldum, onuda yolladim sana, sende seversin diye (hani alistimya artik, ben sevince mutlaka sende seviyor oluyorsun ;))

@wizkid
saol wizzy :)

:..: dedi ki...

yanılmamışsın ikisini de çok sevdim:-) teşekkür ederim şarkılarım için;-)

Adsız dedi ki...

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you! »