Çarşamba, Haziran 15, 2005

Kahvemin sütü ..

..
ben aslinda kahveyi sade icerim, sütsüz sekersiz .. ama bugün bir degisiklik yapip kahveme süt´de kattim, tabiiki yag orani düsük olan sütten (bakiniz, rejimide nasil düsünüyorum) ..
anladimki, hayatima renk vermenin zamani geldide geciyor, kahveme süt katarak basladim bende :-)
(kahveyi pek sevmedim böyle acik söylim ... sade kahve daha güzeldi .. ve iste burdan bir ders daha cikardim kendim icin, renk vermek icin yaptigim hersey beni illaki mutlu etmiycek ..

Dün Sugibi´nin blogundaki en son yazilari okudum (haftada bi bakiyom acikca itiraf edim, cünki yazilarina ara veriyor, ve ben haftada bir toplam olarak okuyorum) ..
onun anlattiklari öyle hosuma gidiyorki .. imreniyorum .. ya cidden ... yani yanlis anlasilma olmasin k i s k a n m i y o r u m .. ama evet imreniyorum!
Kedisi var, kedisi onu seviyor, kedi´nin ailesi var, ve onlarda sevmis gibi görünüyor (ben bunu cikartiyorum yazilardan), isi var (tamam benimde birgün isim olucak, hele su uniyi bitirim), sonra mutlu bir evliligi var, cok zeki bir kadin o, ailenin tek gelini (bende ailenin tek gelini konumuda olmayi isterdim "bu bir itiraf"), mutlu olabilme acisindan sahip olunacak herseye sahip benim gözümde, "aman nazar degmesin" diyorum sugibi, allah mutlulugunu katlandirsin, ve kem gözlerden korusun!

Imrendim iste okuyunca, neler istiyorumki hayattan?
Uniyi bitirmek istiyorum evet, sevdigim ve istedigim isi yapmak istiyorum (ben cok iyi -hatta en iyi- bir cocuk psikologu olmak istiyorum), sonra ideal es´i bulmak istiyorum, beni anlasin, saygi duysun, sonra sevsin, dürüst olsun, yalan söylemesin, saklisi gizlisi olmasin, en basta en yakin dostum olsun, birbirimizin aynasi olalim (tamam bütün bunlari bulamiycagimdan eminim artik, ama yinede hayal kurabilirim dimi?) sonra, birsürü görümcemlerim olsun, ideal esimin ailesiyle mükemmel bir uyum icinde olmak istiyorum, kendi annem babam gibi olsunlar (ben onlara öyle davranirim, onlar bana kendi kizlari gibi davrandiklari sürece), ideal esim ve onun ailesiyle bir evde kalmak istiyorum (yok hasta diilim ben, ama hayalimdeki hayat bu, onlarla cok iyi anlastigim icin, ayni evide paylasirim, onlar üstte ben altta olim ama), mümkün mertebe evin bahcesi olsun, kedi-köpek isteyen olursa oda olsun, itirazim yok aslinda, sonra allah verirse 3 tane cocugum olsun :-) (kendim üc kardesin ortancisi oldugum icin ideal rakkam olarak görüyorum 3´ü), allah cocuklarima uyumlu ve iyi huylar versin, saygili evlat olsunlar, kocaman bir aile olarak mutlu mutlu yasayalim ..
hayalim bu .. cokmu sey istiyorumki ben?
Bence hayir, ama saydigim noktalarin tek birine ulasirim, oda isimle ilgili hayalim, gerisinde cok ümitsizim, sanirim artik olmaz.
Karamsar degilim ama gercegi görüyorum cok sükür .. bende böyle mutlu olmanin ve hayatima renk katmanin yollarini ariycam .. mesela kahveme süt katarak ..

ne edekki baska ..

bugün iki tane büyük yaziyi bitirmem lazim, birisi Tolstoi hakkinda, daha ne yazacagima karar vermis degilim?! bombos kagitlara bakip kara kara düsünüyorum, sonra efenim, Libanon´daki cocuklarin yasantisi, ve egitim durumu hakkinda ..
nasil yapicam birgünün icinde bilmiyorum, aslinda sadece Libanon cocuklari hakkinda yazicaktim, Tolstoi´yu unutmusum, dün aksamki toplantida ögrendim onun icinde bir yazi hazirlamam gerektigini!
Haftasonu Kasseldeki seminerimiz var, ve ben orda Tolstoi hakkindaki yaziyi sunmam gerekiyor, biraz kapana sIkIstIm yani :-(

Sabah uyandigimda koridordan erkek sesleri geliyordu, birisi yabanciydi, eyvah dedim yoksa bosalacak odaya biri bakmayami geldi???? hemen icime korku düstü, Dideme alcaz o odayi, ya elden giderse diye ... pür dikkat yataktan dinledim .. sonra anladimki elektrikciymis adam, koridordaki bozuk lambayi tamir etmeye gelmis, lamba iki gündür pirpir modunda isik veriyordu ;-) ay bi rahatladim, döndüm yatakta, bi yarim saat daha uyudum bu sevincin üstüne :-) bu hafta gidip yurt idaresine yalvarcam, odayi Dideme vermeleri icin ..
hadi bakalim .. bana sans dileyin emi ..

ben yazilarima baslayim .. günün türküsü ilerleyen saatlerde huzurlarinizda olur .. mola verdigimde türküyü buraya düserim ..

8 yorum:

hayalperisi dedi ki...

sen kahveni sütsüz ic ve bu yazdiklarinin hepsi bir gün olunca ben sana zorla sütlü kahve iciririm o zaman görürsün hayatin sana ne kadar güzel süprizler hazirladigini ve yazdiklarini zaten hakettigini sana iyi calismalar canim öpüldün en güzel tarafindan

wizkid dedi ki...

oyle bir es varsa bende istiyorum

CigDem dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
CigDem dedi ki...

@Hayalperisi
litrelerce sütlü kahve icerim ama olsun yeterki yaw ;-)

@wizzy
ne o burdan sanki ismarlanabiliyomuda?
Adi üstüne "ideal es" yani hayal olarak kalir :-(
hem sen dur, ilk önce bana bulalim, ilk benim kelime melhem bulma sirada, sonra sanada buluruz, söz :-)

SuGibi dedi ki...

çiğdem yazdıkların için teşekkür ederim. benim hayalimdekinin böyle bir hayat olmadığını yazmıştım blogumda. ama olanla da yetinmeyi bilmek lazım. umarım tüm dileklerin gerçekleşir.

CigDem dedi ki...

saol sugibi ..
Bende senin anlattiklarina imrendim yer yer .. cok güzel cok renkli geldi ..
Olanla yetinmeyi bilmek lazim .. evet öyle olcak artik :-)

ne edek ..

:..: dedi ki...

Çayımın şekeri, noldu yazılar bitti mi?

CigDem dedi ki...

5 yil olmus ben bu yaziyi buraya birakali .. simdi sanki baskasi yazmis gibi hissettim bir an .. baskasi gibi bir yorum birakayim en azindan ..
Cigdem blogun iyi hos ama benden sana söylemesi, bu hayal seni topraga götürür, unut sen bunlari, hayati gör, o dediklerini kim kaybetmiste sen bulasin? kendini ne sandin sen? uyanmiycakmisin artik bu rüyadan??
Üzülüyorum sana .. yazik, ne kadar saf ve aptalsin gercekten yazik ...

deli gönül uyan bu rüyadan ..