Cuma, Haziran 03, 2005

Kanto

..
Ben nerde bir cift göz gördümse,
tuttum onu sana tamamladim
sen binlerce yasayasin diye yaptim bunu.
Bir bunun icin yaptim.
garson bira getir, Garsonun adi Barba.

Ben nereye gittimse,
bütün zulumlardi,
bütün acliklardi,
kavgalardi gördügüm.
Kötülüklerin büsbütün egemen oldugu
namussuz bir cag biliyorsun.
garson raki getir, Garsonun adi Hakki.

Sen belkide bir resimsin, ne haber?
Kirmizi bir Beykoz´un yaninda duruyorsun.
Yapan bir agac yapmis yanina,
dallarina konsun diye kelimeler.
garson Sarap getir, Garsonun hali harap.

Cemal Süreya

(La Panse .. bugün resim yok .. yakalayamiycan beni)

4 yorum:

:..: dedi ki...

Bir dahaki sefere yakalrım ben de ;-) Bugün resmi bırak seni bile yakalayamamışım, gidivermişsin Berlinlere:)

Ben nerde bir cift göz gördümse,
tuttum onu sana tamamladim
sen binlerce yasayasin diye yaptim bunu.
Bir bunun icin yaptim.


Enfes..

Adsız dedi ki...

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it atena dental ins Mattress firm dallas free black jack http://www.surveillanceequipment9.info/Surveillance11.html Paz vega sex video clip

Adsız dedi ki...

Cool blog, interesting information... Keep it UP »

Adsız dedi ki...

Where did you find it? Interesting read film editing schools