Çarşamba, Haziran 29, 2005

kisa tutmaya caliscam bugün

yani kisa tutmaliyim, birazdan asagi inip arkadaslarla masayi falan hazirliycaz, Sabine ve Nadja erken geldiler, asil bulusma saatimiz 20´ydi, yardima gelmisler, saolsunlar :)
Onlar mutfakta getirdikleri esyalari cikarip hazirliyorlar, bende islerimi bitirdigim icin hemen gelip buraya bir yazi düsim dedim .. arada bir girip ciktim bloglara bugün ama yazicak zaman bulamadigim icin hep erteledim :(

Ögleyin dersden eve gelirken alis veris yaptim, eve gelince hemen börege basladim -benim, kol böregini yapabilecek bir hamaratligim olmadigini söyleyen arkadaslara inat, param olunca bir digicam alip dumura ugratcam o kem dilleri :-p .. halbuki böregin o mis kokusu, firinda hamurun icinde eriyip, hamurla birlik olusturan peynirin o buram kokusu, eminim teee Moskovalara varmistir, caninmi cekti oralarda? ohhh olsunnn-
Börek isi bitince kisiri yaptim, onuda cok fazla yaptim, kattaki kizlar yedi bi kismini saolsunlar :) bayildilar tadina, kisirim meshurdur laf aramizda, onu bir bulgur salatasindan ziyade, sofranin göz bebegi yapma özelligim var .. benim ayricaligim ;) -ne havaliyim ama-

Simdide patatesli mercimek corbasi kayniyor ocakta, yani birazdan sadece yemesi kaldi bize :)
Cani cekenler icin üzgünüm, ya baska seyler düsünün, yada buyrun tanri misafiri olun, kalabaligi severiz biz :)

Asagida masalar silinecek, ben daha börek ve corba kokan üzerimi degistircem, tabaklar bardaklar inecek, kizlar ne yapiyor mutfakta onlarada bi göz atim ..

Aksam cok gec bitmezse ayrintilari düserim buraya, yok gec olursa, yarin uzun uzun yazacak zamanim var .. burda olurum :)

Sofranizin tadi tuzu bol olsun emi ..

...

Ich bin, ich weiß nicht wer
-biriyim, bilmiyorum kim-
ich komme, ich weiß nicht woher,
-geliyorum, bilmiyorum nerden-
ich gehe, ich weiss nicht wohin,
-gidiyorum, bilmiyorum nereye-
mich wundert das ich so fröhlich bin ..
-sasiyorum, neden böyle sevincliyim ..-

10 yorum:

yEşiL dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
yEşiL dedi ki...

"Warum bin ich so fröhlich so fröhlich.." diyordu bir zamanlar benim cok sevdigim cizgi film karakterim Alfred Y. Qwak..

ii eglenceler!

:..: dedi ki...

afiyet olsun canım. burda ağzımızın suyu aktı yani en amiyane tabirle:) bu arada son kısım enfesti, nedir o alıntı mı bir yerden?

Ich bin, ich weiß nicht wer
-biriyim, bilmiyorum kim-
ich komme, ich weiß nicht woher,
-geliyorum, bilmiyorum nerden-
ich gehe, ich weiss nicht wohin,
-gidiyorum, bilmiyorum nereye-
mich wundert das ich so fröhlich bin ..
-sasiyorum, neden böyle sevincliyim ..-

kalem dedi ki...

hmm ne oldu böyle ?? neyse ben siirimi yazayim


eger gercekleri görmek istersen
gel gidelim Haci Bektas Veli'ye
muhabbet demine girmek istersen
GEL GIDELIM HACI BEKTAS VELI'ye


orada kurulsun ulu divan
gercekten görülsün sevilen seven
varini yogunu bu yola veren
GEL GIDELIM HACI BEKTAS VELI'ye


seriattan tarikata gecelim
hakikattan marifeti secelim
pir elinden dolu bade icelim
GEL GIDELIM HACI BEKTAS VELI'ye


keramet ehlinin ol kerem kani
biz bizden alalim ilmi irfani
sevgide bulalim dini imani
GEL GIDELIM HACI BEKTAS VELI'ye


atalim kalplerden kini nefreti
insana verelim sevgi hürmeti
kendinde ara bul her hakikati
GEL GIDELIM HACI BEKTAS VELI'ye


hic bir cani incitmeden kirmadan
kendi kusurunu kendin görmeden
bos bosuna bu bedeni yormadan
GEL GIDELIM HACI BEKTAS VELI'ye


GARIP BEKTAS hak cagirir dilimiz
ezelden ikrara bagli belimiz
erenler yoludur gercek yolumuz
GEL GIDELIM HACI BEKTAS VELI'ye



so! yazabildim sonunda :)

psychedelicpink dedi ki...

Börek istedi benim de canım...

CigDem dedi ki...

@yEsiL
Bende cok seviyom onu gülo :)
sevimli ördek´im benim, hatta cocuklugumun kahramani ;)

@LaPanse
Saol canim, keske beraber afiyet olsa, niyetim agzinizin suyunu akitmak degildi :(

o dörtlük en cok sevdigim yazilardan birisidir, sabah geldi aklima, on yüzden hemen Postun altina biraktim :) Angelus Silesius´a ait, tam hali daha uzunmu bilmiyorum, ben sadece bu dörtlük olarak biliyorum, Almanca versiyonundan daha baska versiyonlari varmi onuda bilmiyom :) ama türkceye cevrisi bile cok anlamli dimi :)

@kalem
Dostum, sen yaz ben fazlaliklari alirim :)
Nevsehire gitmek isteyisimin bir sebebide Haci Bektas´a gitmek, delikli tas olayi yani ;) hic görmedim bu güne kadar, cocukken görmüsümdür belki ama hatirlamiyorum tam olarak ;)
Biraktigin siirde ne güzel uydu dimi ama :)

@psychedelicpink
elimde olsa inanki postaliycam hepinizi, hem sana hem moskovaya hem heryere :)

CigDem dedi ki...

Postaliycam size börekten yani :)

(türkcede hemen ne cabuk baska manalar cikiyo yaa .. insan bi tus´u sasirmaya görsün)

:..: dedi ki...

demek postalıycan bizi ha:))))) hay Allah seni ne deyim ben sana:)

Adsız dedi ki...

Enjoyed a lot! yakima ez loader roof rack rackmaster roof rack safari Crysler 300 floor mats Does zoloft cause constipation gold coast email stationery designs Light weight manual wheelchairs audi rs6 alloy wheels Travel insurance zambia

Adsız dedi ki...

Cool blog, interesting information... Keep it UP »