Çarşamba, Haziran 01, 2005

leyli leyli ...

...

Niye cattin kaslarini?
bilmiyom yar suclarimi,
ben ölünce saclarini yolma leyli leyli ..
yolma leyli leyli ...

Ben yandim askin narina
meyletmem dünya malina,
ölürsem ben, mezarim gelme gayri leyli leyli ..
gelme leyli leyli ..

Sibel Pamuk,
bu sarkiyi iki gündür Repeat´e aldim dinliyorum, dün gece acik biraktim sabaha kadar dinledim, sabah bununla uyandim ... cok hosuma gidiyor, Sibel Pamugun sesi cok güzel ... albümü henüz almadigim icin mp3´den dinliyorum, bilgisayardan, gece bilgisayari acik birakmam gerekti dinlemem icin (yok benim Notebook´um yok .. kim kaybetmiste ben bulim?) .. cok fazla ses yapiyordu, ama olsun ...
Seldaya eger Depresyonumu anlatmis olsaydim, bana söyleyecegi seyi cok iyi biliyorum, "yavrum böyle sarkilar dinlersen tabii depresyona girersin .." hakli belki ama en cok hüzünlü sarkilar / türküler cekiyor beni, dinlerken aci cekmeli , ve o hüznü bizzat yasamali ..
Hastayim ya ne bilim ..
Evdeki arkadaslarimida hasta ediyorum yavas yavas, benimle beraber hep ayni seyleri dinlemek zorundalar .. (biraz sesli dinliyorumda ..)

Neyse ..
Sabah 8´de kalktim, 3´e dogru yatmistim, ama anca 5´e dogru uyuyabildim .. nedendir bilmiyorum, fark ettimki araliklarla hep böyle uykusuz dönemlerim gelmeye basladim , sonu hayir olsun valla, bu gidis hicte ii diil ..
Bukadar az uyumama ragmen, saatin calmasini beklemeden uyandim .. iste buda korkutuyor beni, normalde saatim ziril ziril öter, ben haric herkez uyanir, ama ben uyanmazdim, simdi noluyo bilmiyom, saat gerekmeden uyaniyom .. tuhaf tuhaf seyler oluyor ... (tabii bu günlerdir ac oldugumdanda kaynaklaniyordur sanirim ... alis veris yapmiyorum eve, yiyecek kalmiyor, bende elde olan seylerle karnimi doyuruyorum .. dün mesela 2 elma, 3 tane yagsiz yogurt-kücük olanlardan-hani su 100gr´liklar, 1 tane bisküvi .. bunlari yemisim .. ama aslinda okadar ac´ta diilim, yani ok, yemek yemek zorunda oldugumu düsünmüyorum .. neyse, bu aclik yüzünden uyanma fikri zaten cok gücsüz bir varsayimdi .. ac´ta diilimki ..)
Eh sabah uyandim, hazirlanip Uni´ye ciktim, ders yoktu sabahtan (hani zaten salliyomya ..) bir isim vardi onu hallettim .. geldim geri eve ..
aslinda birazdan alis verise gidicem ama henüz kendimde bidaha disari cikma iradesini bulamadim .. odada baslica bir temizlik yapicam, toz almak icin kagitlarim tükenmis (küchenrolle yani) ondan almam lazim, yatagin alti yine birsürü toz olmus, abartmiyorum ama gercekten, annemlere giderken trolley´i cikardim yatagin altindan, birsürü toz yapismisti, bende sasiriyorum nerden geldigine, ama o tozlarin üzerinde uyuma düsüncesi rahatsiz ediyor beni, acaba temizlik tikimi baskliyor bende?!? bilmiyom ..
dün hafiften bir temizlik yapip, düzene sokmustum odayi, bugün büyük temizlik yapmaliyim .. bu hafta evdeki temizligide ben yapiyorum, gelicek haftada, listeye yazmistim kendimi, yaptigim temizlik icinde 20€ aliyorum kasadan, fena diil yani, ama o temizligi bugün yapamam, haftasonuna yakin yapmam lazim, belki yarin, belki öbür gün, bakim bi ..
dün gece cok güzel bir blogu ziyaret ettim, okumaya doymadim bazi bazi :-) Lapanse´in blogu
(aslinda yazi icinden link veremiyordum-yani beceremiyodum-, bu simdi ilk denemem, Lapanse´in yardimiyla :))

Simdi cikiyorum, irademi buldum geri :-) Aksama yine ugrarim oki ..



12 yorum:

:..: dedi ki...

Merhaba,
Ziyaretin için teşekkür ediyorum, ben de bir iade-i ziyaret yapayım dedim:) Linkimi de gördüm bir hoş oldum:) Yazı içinde link vermek istediğinde mesajını yazdığın yerin üstünde b, i ve dünya şeklinde bir simge var. Dünya şeklimsi olan o simgeye tıklıyorsun bir kutucuk açılıyor ve oraya adresi yapıştırıyorsun. Simgeyle uğraşmayım dersen buraya istediğin herhangi bir şey veya boş yazarak da link oluşturabilirsin:)

Yine çok güzel bir şarkı bulmuşsun, benim arşivde var mıydı ki bu şarkı hemen bir bakmam lazım.

CigDem dedi ki...

cok tesekkürler :) sonunda bende yazi icinden link vericem ;)

bidahaki yazimda deniycem hemen .. leyli leyli´nin mp3´ünü yolladim sayfandaki mailine ..

iyi dinlemeler :)

CigDem dedi ki...

dendim .. oldu link :)

:..: dedi ki...

Evet olmuş:) Şarkılarım da indi çoktan, her ikisi için de teşekkür ediyorum. Hüzün kelimesini anlamlandıran şarkılar bunlar.

CigDem dedi ki...

Bisii diil, senin commentini görmeden bende sana birakmistim :)

güle güle dinle, hüzüne kapilma ama :)

:..: dedi ki...

Bana hüzne kapılma diyen eminim kendisi de bu şarkıları dinleyip hiiiiç hüzüne kapılmıyordur;) emin miyim sence?

CigDem dedi ki...

tabii yaaa hiicccc .. benmi?? yokyaaa ...

sadece arada bi ic cekip göz yaslarimi duman bahanesiyle akitiyom :)

bu sarkilar hüzne yol vermek, hüznü hür yasamak icin yapilmis bence .. baska bir anlam veremiyorum ..

:)

:..: dedi ki...

Bence de. Zaten müzik ilk aşamada bir silkeliyor insanı. Sonra sözler geliyor, bitişte omuzları çökük bir dinleyici kalıyor ki o da biz oluyoruz:)

CigDem dedi ki...

Ne güzel tarif ettin .. ya o tarif ettigin tipki ben yaa ..

ne bicim bi benzerlik beya :(

aynen öyle oluyor, icim bosaliyor resmen .. sonra ceviriyorum .. tamam diyorum bidaha dinlim .. hani uyusturucu kullanirda herseferinde dozu yükseltirsinya .. o misal :)

:..: dedi ki...

Bu yorumları okuyanlar bunlar muhakkak kendilerine acı çektirmekten zevk alıyorlar diyecekler ama desinler, bizim kapı gibi pankartımız var, değil mi?:)Neydi: Biz de sizi anlamıyoruz efendim, anlaşıldı mı?

Şimdi Zeynep de indi ve ben bunu kaç kere daha dinlerim tahminde bulunamıyorum. Çok güzel ya...

CigDem dedi ki...

Ya biz Arabesk insani diilmiyiz ya? demekki aci cekmek bizim hakkimiz yaa .. ekmek kadar luzumu olan bisey bence :)

Anlamasin kimse bizi, hatta rica ediyorum -beni anlamayin- ben anlasilmak istemiyorum ..

aha Pankartim
--> bende sizi anlamiyoom ;)

Adsız dedi ki...

Best regards from NY! » » »