Perşembe, Haziran 23, 2005

noldu böyle?

....
siz hic saatlerce yataginizda yatip tavani seyredebilirmisiniz?
ben yaparim.

saatlerce ayni seyi düsünüp düsünüp tavani seyredermisiniz?
ben yaparim.

hickimseyle konusmama gibi bir ihtiyaciniz olurmu böyle anlarda?
benim olur.

bugün oldugu gibi .. eve geleli öyle yatagimla masam arasinda gidip geliyorum .. sIkIliyorum, yataga uzaniyorum, öylece yatiyorum, saatlerce .. msn´i not available´e aliyorum (bilinki not available olunca muhakkak yatakta yatiyom)
Tavana bakip hep ayni seyleri düsünüyorum, kafamda soru isareti yaratan bazi seyleri siddetle sonuclamak istiyorum .. hep düsünüyorum düsünüyorum .. sonra aklima konuyla alakali olmayan garip seyler geliyor, bakamadigim dizi´leri düsünüyorum, acaba nasil bittiler? kac tanesinde mutlu son var? hangisi trajik sekilde bitiyo .. falan gibi ... sanki baska isim gücüm kalmamista ...

ama ne bilim, bir dinginlik var üzerimde kac gündür .. ya uyuyorum yada yatakta yatip düsünüyorum sadece .. saatlerce evet ..
Kendimi yatagimda güvende hissediyorum .. canim yatagim, yatsam günlerce kalkmasam keske .. sanirim mutluluk budur .. yatagim ve ben ..

31 yorum:

tuğba_2005 dedi ki...

evet mutluluk kesinlikle "yatagim ve ben " dir
ayrılmaz ikili:)

kalem dedi ki...

iste gidiyorum ben bu diyardan
anamin babamin gittigi yere
kestim umudumu sevdigim yardan
BÜTÜN UMUTLARIN BITTIGI YERE


bitti benim icin baharlar yazlar
dünyaya gelenler bu yolu izler
gaflet uykusuna dalinca gözler
GÜNESIN UFUKTA BATTIGI YERE


gönlümün su carki hep döne döne
cevirdim yönümü o sonsuz yöne
bu dünya bizlere misafirhane
NICE EVLIYANIN YATTIGI YERE


mekansiz gönlüme mekan bulurum
toprak ile sarmas dolas olurum
ebedi mekanim orda kalirim
HER GÜN BAYKUSLARIN ÖTTÜGÜ YERE


GARIP BEKTAS yolcu yolunda gerek
ayrilik derdine dayanamaz yürek
bosuna sevdigim eyleme merak
GELDIK VADEMIZIN YETTIGI YERE

CigDem dedi ki...

@tugba
*ben yatagimi seviyorum* kulubüne hos geldin canim ;-)

@kalem
sanirim Garip Bektas´in bütün siirlerini bizimle paylasmaya niyetlisin .. yüregim dert görmesin ;-)

:..: dedi ki...

çok iyi anlıyorum. benim cephemde de düşünmekten bıkıldı artık düşünmeyeceğim telkinleri var. zor her bir şey.

tuğba_2005 dedi ki...

hoşbulduk:))
kulüp olarak ne gibi faaliyetlerde bulunuosunuz?:)

CigDem dedi ki...

sinirsiz uyku vaad ediyoruz tugbaciimm ..

ve üstüne bide kulüp üyesi olduun icin renkli rüyalar servisimiz var .. her zevke göre rüya bulunur katalogumuzda :-)

CigDem dedi ki...

@La Panse ..

icime ufak bir kusku düstü .. ayni seylerimi yasiyoruz biz acep?? halin bana pek bi tanidik geldi kendimden :-)

tuğba_2005 dedi ki...

sınırsız uyku için sağolun,o bende mevcut:))farklı bişi arıorum ben;)yetkililere duyrulur:)
neyse rüyalara gelince:( çok üzgünüm ama gördüğüm rüyayı hatırlayamıorum, sadece rüya gördüğümü hatırlıorum, bunun için önerebilecğeiniz bişiler varmı?

CigDem dedi ki...

evet kulübümüzün kendi icadi bir uygulama var, onu yap hatirlarsin rüyani ..

simdi ..

yattiginda, ilk olarak sag dizinle yataga girmeye dikkat et ..

sonra ..

sag dizinle yataga gir, yüzün kuylu yat, yani karninin üstüne!

sonra ..

masal perilerinden tatli bir rüya dile .. bak bu cok önemli yoksa periler darilabilir ..

sonra ..

sagya dön ve fosur fosur uyumaya bak ..

;-)

yarinda rüyani anlat ama bana :-) kulübümüzün rüya-yorum servisi var cünki bide :-)

tuğba_2005 dedi ki...

hımmm:),önerileriniz için sağolun,en yakın zamanda uygulamaya sokacağım,şimdilik uykum yok da:)

CigDem dedi ki...

tamam canim, yaticagin vakti aklinda bulunsun :-)

:..: dedi ki...

senin halin de bana çok tanıdık geliyor çiğdem ya hayırlısı bakalım:) muhakkak farklı bir şeyler var ama özünde birbirimizi anlıyoruz gibi geliyor bana.

CigDem dedi ki...

La Panse evet .. bisiiler oluyor ama ne :-)

hcakli dedi ki...

bu kadar yatak yorgan muhabbeti arasında ben bu şiire hec anlam veremedim.
ciğdos bu " BEKTAS" sana kafayı taktı gibi geliyo bana ...
:)

hcakli dedi ki...

yatak mevzusuna gelince şu an yatağımla aynı odadayız,
öyle koyun gibi melüün melüün bana bakıyo,ne zaman gelcekte uzancak üzerime diye,,
genellikle günde 7-8 saat beraber oluruz, bazen kafamı bozunca 4-5 saat görüşüp ayrılırız. yorgan ve yastık genelde beni ekerler yerlerde gezerler.. o yüzden pek sevmem ben bu yatma işini. çok kahrını çektim ben bunların topla katla ser, topla katla ser , hayatımı çürüttüler.

CigDem dedi ki...

Cakli sanirim kimsenin kimseye taktigi yok .. abartmayalim lütfeniniz ;-)

cakli erkeklerin evlenmelerindeki en büyük sebep, yatak toplayip düzlemekten biktiklari, evlenince esleri yapar diye rahat olcaklarini saniyorlarmis.. diye bir rivayet dolanir ortalikta :-)

benden söylemesi ;-)
(allah kimseyi benim gibi feministe düsürmesin ama .. yatakta toplatirim, ayakta yikatirim :-P)

hcakli dedi ki...

SORU-1:Cakli sanirim kimsenin kimseye taktigi yok ..
abartmayalim lütfeniniz ;-)

EL-CEVAB:efem çok kaliteli bir soru sordunuz.Öncelikle tesekkür ediyom.
taktı derken bu “BEKTAS” hazretleri
seni şair yapmaya kafayı taktı demek istedim.öbür türlü takmalardan değil bu yani.
malumunuz türkce bu her tarafa lastik gibi çekiliyo.Tabi bazı portatif kafalar var onları askıya veya çiviye filan takabiliyosunuz.
Bektas’in kafası gercek bir kafa yani niye bir yere takılsınki.

SORU-2: cakli erkeklerin evlenmelerindeki en büyük sebep, yatak toplayip düzlemekten biktiklari, evlenince esleri yapar diye rahat olcaklarini saniyorlarmis.. diye bir rivayet
dolanir ortalikta :-)

EL-CEVABÜL:efem o rivayet daha önce de dolanıyo du ortalıkta yakalayıp içeri atmışlardı.way namussuz demek yine kaçmış.

SORU-3: (allah kimseyi benim gibi feministe düsürmesin ama .. yatakta toplatirim, ayakta yikatirim :-P)

EL-CEVABÜL:amin amin.
Allahım sen beni böyle feministlere düşürnme yarabbim.

:..: dedi ki...

hçaklı ve yorumları tam keyif :)

CigDem dedi ki...

ben seni bilmezmiyim cakli .. kalkmis bide aciklama yapmis buraya .. seni seni ..

isin gücün girgir :-P

tuğba_2005 dedi ki...

ben geldimm,dediğin gibi yattım sayın "ben yatagimi seviyorum" kulübü üyesi,rüyada gördüm:))hatta hatırlıorum da:))
ama çok saçmaydı:(ben güzel bi rüya görmek istemiştim :(
neyse bunada şükür en azından hatırlıyorum:)

Kalem der ki dedi ki...

@hcakli

takmak mi ? ... öyle bir izlenim biraktim galiba


@Cigdem

davetsiz misafir dedekileri böyle birsey olmali galiba :)

kalem dedi ki...

aslinda dogru , damdan düser gibi geldim , siirler yazdim...


sende kimsin kardesim ? diye sorarlar.. cok dogal!


E.Ogur ile ilgili bilgiler ariyordum net'de.. derken senin sitene rastladim.

yEşiL dedi ki...

Yatak klübünde bende varim :) Ama yatakta yatip tavana bakmaktan hic hoslanmam - gözlerim kapali dinlerim Ist'lu ;)

CigDem dedi ki...

@kalem
cakli blog aleminin girgir ile ilgili görevlisi :-)

ayrica davet gerekmiyor buraya birseyler karalamak icin .. gelen herkez tanri misafiri, ve hosgelmisdir :-)
Siirler icinde tesekkür ederim, herzaman yenilerini birakabilirsin .. aliskanlik oldu zira artik :-)

Demek Erkan Usta vasitasiyla buldun burayi,
bu güzel iste ;-)

CigDem dedi ki...

@yEsiL
ezeli askim sen yatagimi seviyorum kulubünün onur üyesisisin :-)

hcakli dedi ki...

Sayın "BEKTAS" Hazretleri seni böyle şiir harici bir yazı yazdığını görünce çok etkilendim ve büyülendim.
aramıza hoşgeldiniz.
kaleminiz heç kırılmasın.
bugün çok kibarım değil mi akadaşlar.

CigDem dedi ki...

cakli cok kibarsin, bakalim nezaman bozacaksin yine ..

cok merak ediyom :-P

hcakli dedi ki...

ciğdos....
emin ol 15-12 dakka sürer sonra eski halime dönerim ben :)

huylu huyundan vazgecermi heç :))

CigDem dedi ki...

tahmin etmistim cakli :)

Kabagin icindeki prenses misali .. saat onikiyi gecmeden dönücen daha .. tamda alismistim yaw ;)

Adsız dedi ki...

Excellent, love it! » »

Adsız dedi ki...

Best regards from NY! »