Perşembe, Haziran 02, 2005

oooffff .. ooofffff ...

...

evdekiler canimi sIkTI, geldim bi sigara yaktim :((
Odayada sinek dolmus .. nerden gelir ya bu sinekler??? Cam acik tamam (hani sigara kokusu) ama yani bu havada nerden geliyonuz be kara kara sinekler???
anlamis diilim ...

Evdekilere gelince .. Portekiz ve Polonyali bir kiz var burda .. kizlarla Merhaba Merhaba deriz sadece ... öyle derin bir muhabbetim yok, yani düsman falanda diiliz ... asiri samimi diiliz, sadece komsuyuz .. (ki Portekize gicik gidiyom zaten) .. neyse ney .. ben temizlik listesine ismimi yazmistim, Sömestr tatili süresinde 5 kere arka arkaya temizligi yapicaktim, zaten herkez evine gidiyor ben burda kaliyorum, yaparim diye düsündüm (kimse gelip bisiide demedi) .. demin mutfaga girdim, Larissa bana dönüp "kizlar seninle konusmami istedi" .. dedi "hangi kizlar?" diye sordum .. "Portekizli ve Polonyali" dedi .. "ehhh neyi konusacakmissin benimle?" dedim .. "yaa temizligi onlarda yapicakmis, sen 5 haftasini almissin, haksizlikmis diyorlar .." dedi ...
Sinir oldum orda yaa .. "niye onlar gelip söylemiyor bana? ben oraya ismimi yazali iki ay oldu, simdiye kadar niye gelip bisey demediler? niye sana söylüyorlar benimle konus diye?" .. "bilmiyorum" dedi .. Christina gelmisti biz bunu konusurken .. oda girdi sohbete ... gülerek bana " belki korkuyorlardir senden" demezmi .. hey allahim .. "niye korkcaklar? benimle bir sorunlari varsa gelsin söylesinler, bu ne böyle, arkamdan konusmalarina hic gerek yok ..!" dedim ...
Ikiyüzlü ciyanlar! Temizlik yapcaklarmis ... ya ben cok sinirlendim ya ... Pasaklilar!
Gercektende pasaklilar .. zaten o Portekizin kokmus baligi yüzünden gecen ay zehirleniyoduk topluca ! O yetmiyomus gibi bide her aksam buraya Göttingenin bütün erkeklerini topluyo, bir mutfaga banyoya gidecek oluyoruz karsimiza hergün yeni biri cikiyor, yani kiz sanki okumaya degilde baska seyler yapmaya gelmis buraya .. tövbe tövbe .. Larissayla Christinada hak verdi bana ... Dedikodu yaptik biraz ehem ehem ..
Bugün vericem ama ikisininde agzinin payini .. kiciniz yiyosa gelin yüzüme söyleyin diyeceklerinizi diycem, ne o öyle arkamdan Larissaya laf vermeler falan?!?!
Görsünler nasilmis arkamdan konusmak .. hayatta en cok nefret ettigim sey budur !

Simdi söyleyin ben nasil birakim sigarayi? Moralimi bozup sinir ediyolar .. sigara yerine yogami yapsam ne? hey allahim ...




13 yorum:

:..: dedi ki...

Sen yine de çok sigara içme, böyle insanlara sinirlenip sigara içerek kendine zarar veriyorsun. Efkâr için bile sebep olamaz bu tipler :) Onlar öyle korkak korkak başkalarını araya sokuyorsa sen de çevir kızları sor bence nedir durum, noluyor diye.

CigDem dedi ki...

yapicam zaten .. sevmiyorum öyle arkadan is cevirenleri .. yani gercekten korku sacan bir tip olsam anliycam (tövbe diilim yaa .. ben sessiz, kendi halinde, uysal, sevecen, karizmatik, neseli ama akli basinda ve ve ve :) tamam tamam ..)
bu aksam konuscam onlarla .. sevmedigim birsey daha da cözülmemis sorunlardir ..

:..: dedi ki...

En güzelini yapmış olursun. Ben de sevmem öyle kendisi gelip konuşamayan başkalarını göndermeyi seçen insanları. Ne var hepimiz insan değil miyiz? Senin bir kişiyi çiğ çiğ yediğini mi görmüşler sanki:) Abartmasınlar canım:)

İnşallah çözülür ama bu mesele..

CigDem dedi ki...

tavuk yerim cig cig .. ama onuda bitek hatir icin valla ;-)

Kizlar demin eve geldi, birazdan cekicem bi kenara .. konuscam akilli akilli :-)

Her ailede olur böyle seyler .. is sorunu bulup ortadan kalkirmaya bakar sadece .. bizde birsekilde aile gibiyiz burda artik ...

:..: dedi ki...

Tabi tam olarak nasıl bir ortam bilmiyorum. Ama dediğin gibi bir nevi aile ortamıysa dönem dönem sorun yaşanması doğal. Çözersin rahat edersin ve hiçbirşeycik kalmamış olur inşallah:)

CigDem dedi ki...

konu cözüldü sayilir .. kizlarla konustum ...

özeti yarin Post olarak düsücem
:-) zira cok iyi malzeme olur ..

:..: dedi ki...

:)) peki ben nasılsa yakalarım yarınki post'u hatta resim halindeyken;-) prematüre bebek der gibi oldu bu resim hali:) şimdi ne alaka deme, çağrışım bu alaka tanımıyor:)

CigDem dedi ki...

hehehe .. harika yaa .. bu saatte kahkaha atarak güldürüyorsunya ... helal yani .. allahta seni güldürsün :-))

:..: dedi ki...

amin amin :) hepimizi güldürsün, mutlu kılsın senin de bir yorumunda dediğin gibi:) böyle bir yorum yaptığını çok iyi hatırlıyorum.

içten gülmek, ":)" simgesini bile laf olsun diye değil gerçekten gülümsediği için kullanmak çok güzel ;-)

CigDem dedi ki...

*Amin* diyorum sadece ..

Adsız dedi ki...

best regards, nice info +call +centers +finance Cosmetic skin care beauty oily teen

Adsız dedi ki...

Enjoyed a lot! Calgary cosmetic dentistry Kessingland webcam Camera digital sony troubleshooting Letaher blondes proactiv pregnancy Abuse xenical Flomax xanax area and rugs Wolf home decor Erectile dysfunction caused by low blood pressure

Adsız dedi ki...

sigara içme sigara sağlığa zarar canm tmm