Cuma, Haziran 03, 2005

Portekiz-Polonya-Türkiye catismasi

Bilmem dün canimi sIkan olayi okudunuzmu?

Temizlik sirasi terörü yasandi yurdumuzda :)
Sorun söyle cözülmüstür:

Dün aksam kizlarin ikiside mutfaktaydi, bende girdim iceri, ikisine sordum,

Ben: Larissayla konustum bugün, sizin avukatliginizi yaptigini bilmiyordum?

-ikiside kocaman gözlerle bakar ..-

iki Cadi: kem küm yani sey aslinda ...

Ben: iki ay öncesinde yazmistim ismimi oraya, niye bana gelip söylemiyorsunuzda Larissayi gönderiyorsunuz? gelip pekala banada diyebilirdiniz, arkamdan konusmanizmi gerekiyordu?

iki Cadi: ya aslinda arkandan konusduk sayilmaz, biz sadece sözü gecince aramizda konustuk

Ben: eh bu arkadan konusmak degilse ne ozaman?

iki Cadi: yanlis anlasildi, Larissa gelsin söylesinde demedik yani biz

-bak bak bide yalancilik yapiyorlar .. ne asaglik insanlar ya .. Larissaya atiyorlar herseyi-

Ben: siz cokmu istiyorsunuz bu temizligi? gelip bana söyleseniz anlasirdik, ama madem sizin öyle arkadan konusmalar hosunuza gidiyor, bende sizin hakkinizdaki düsüncelerimi artik arkanizdan söyleri..

-hala aval aval bakarlar-

iki Cadi: özür dileriz, öyle olsun istemedik, cekindik söylemeye sadece

Ben: cok istiyorsaniz siz yapin bütün temizligi ve bende pisletirim, inadima dahada cok pisleticem artik, haberiniz olsun ..!

sonra gittim listeden ismimi aldim .. yapsinlar bakim .. bu evin bas pasaklisi ben olmazsam nolim :-P simdi bana yaptiginda ismi demeye kalkmayin .. sevmiyorum ikisinide ... inadima batircam pisletcem!

8 yorum:

wizkid dedi ki...

barbar turk seni... :)

CigDem dedi ki...

Kanimizda var ya napim ...

sende sanki kellelerini ucurmusum gibi davraniyon, alt tarafi pasakli olcam yani ..

lay lay lom :-)

wizkid dedi ki...

bosver haketmisler.. yardima ihtiyacin olursa haber ver.. buradaki tayfayi toplar geliriz :)

iyi hafta sonlari.

:..: dedi ki...

Helal olsun:) Kapı gibi dikilmişsin karşılarına, en güzelini yapmışsın. Pisletirim desen de sanmam ki onları canından bezdirecek kadar birşeyler yapasın:)

Bir de çok keyifli yazmışsın:)

nurbeyaz dedi ki...

aferim kis sana ne guzel demissin oyle, zor ya yurt olayi falan,kardesimden biliyorum neler cekerdi zavallim yuttayken.Allah sabir versin sana.

Adsız dedi ki...

What a great site » » »

Adsız dedi ki...

This is very interesting site... tiny tits nude pictures Vw golf iv body kit play baccarat buspirone larger breast Accutane illegal drugs

Adsız dedi ki...

Excellent, love it! »