Pazar, Haziran 26, 2005

saatlerimiz 05:01

ve Göttingende baygin gibi bir uykunun ardindan napicagini sasiran bir Cigdemle karsi karsiyayiz ..
uyuyamiyorum, yatahta yatmaktanda yogun bir sekilde biktim .. Nöbetci eczane saat 8´de aciyormus, aldigim bilgi dogruysa buraya fazla uzakta diil, git gel yarim saatimi alir belki sadece, sürüne sürüne gidicem .. ama beklemek var 8´e kadar .. ben en iyisi 7.30´da cikayim yola, zaten anca giderim.
Gecmis olsun dilekleriniz icin cok cok tesekkür ederim, okadarda yalniz diilmisimki ben .. sanalda olsa, insanin düsüneni var :) güzel bisey .. yasiyorum hala, ve bir atasözü geldi aklima, - aci patlicana kiraga calmaz - umarim dogru yazdim .. o misal .. ben yani ..
agriyor hala kahrolasi, gecmis diil, ama sabaha bakarak cok daha iyiyim, hüngür hüngür aglamiyorum en azindan .. galiba yanimda suan omzuna yaslana bilecegim biri olsa aglardim ama yine ..

Kahve yaptim yari yatay sekilde sandalyemde oturmaya calisiyorum, idare eder sanirim böyle .. kahvenin yanina canim cok kötü sigara cekti, son sigarami doktordan geldigimde o mutsuzlugumun üzerine icmistim (cokta iyi gelmisti, istedigi kadar sagliga zararli olsun), sonrada bidaha cikmadigim icin alamadim yenisini .. simdide cok igrenc bisii yaptim, küllügüm camin agzinda, onu aldim iceri (bosaltmamistim) icinde üc tane ceyrek izmarit vardi .. onlari aldim ictim :( cok igrenc biliyorum ama napim .. hala mutsuzum ben, niye böyle anlamiyorum .. sanki sigara icince efkarim dagiliyomus ve mutsuzlugum o sigaranin atesi sönene kadar gidermis gibi oluyor ciddi ciddi .. biliyorum sadece kendimi kandiriyorum, bu en iyi yapabildigim seylerden birisi, kendimi kandirmak ..

hadi nolur sizde benimle bekleyin zaman gecsin .. La Panse´da benimle zaten :) kahveler benden, esi benzeri görülmemis bir sohbet ederiz, dertlesir efkar dagitiriz .. haa icinizden birinde sigara varsa cok makbule gecer (huylu huyundan .. gecmezmis) .. hayir duami alir ..

Kalem dost haklisin, bencede aramaliydim annemleri, yarin yani bugün ariycam ama .. aglarsamda aglarim, zaten suan buna en cok ihtiyacim var galiba, ben aglim ve annem teselli etsin .. hatta dizlerine yatasim var, cocukken yaptigim gibi .. öyle iste ..

6 yorum:

:..: dedi ki...

hakikaten aileni aramalıydın, kalem haklı. aileden başka seninle birlikte ağlayacak seninle birlikte gülecek dostlar da var tabi ama aile ille de aile, yerleri çok ayrı.

inşallah şu ilacı hayırlısıyla alır da dönersin. bu arada sabah kahvem için teşekkür ederim, ne yazık ki sigara kullanmıyordum:)

CigDem dedi ki...

cok cok saol canim ..

günesi bu sabah beraber selamladik, sen, burnumda tüten Ankaradan, ben burdan ..

:)

Herzaman beklerim kahveye biliyorsun dimi ..?!

:..: dedi ki...

Ben de senin kahvene hiç hayır demem sen de biliyorsun değil mi?:)

Evet bugün çok güzel başladı ;-)

Adsız dedi ki...

Cool blog, interesting information... Keep it UP Britney milf Lufthansa padova

Adsız dedi ki...

That's a great story. Waiting for more. here

Adsız dedi ki...

Cool blog, interesting information... Keep it UP » » »