Cumartesi, Haziran 11, 2005

takildim takildim takildim ..

eee ben bu sarkiya takildim .. ne etcez simcik :-)

iki gündür sürekli dinledigim bir parca var .. yok yok türkü diil, busefer baska bisii vurdu beni ...
Bendenizin Bu baharda parcasi .. ama Akustik versiyonu .. repeate aldim doyamiyom yaaa ... saatlerce, gece PC´yi acik birakip sabaha kadar dinledim .. olmaz böyle sey ya ..

Sarkinin sözleri okadar ic iceki, kulagim bi hos oluyor dinlerken .. hersey müthis bir uyum icinde, Bass´i, melodisi, vurmali calgilar, hersey öyle bir zamanlamada sözlere hitap ederek geliyorki, inanilmaz, her calgiyi teker teker duyuyorsunuz icinden .. önemli her sözde belirli bir calgi ön plana cikiyor, ve cok net duyuluyor, galiba bu nedenle bukadar takildim bu parcaya ..

tek kelime ile harika ... Bendeniz süper bisii yapmis yaa .. yenmiyooo dadindannn :-))

Bu Baharda

Ne yasadimsa ... ne gördümse,
öyle bir hikaye bastan sona
anlami yok sözün
kitabi yok gönlün
ben aska divane bastan sona

durdurun dünya
yasanmaz olursa
sebebi belki eski hatirlaradir
bilirmisin hayat asktan ibaret
duydum unutmus beni,
kopsun kiyamet

bir bilen olurmu dersin?
bir gören olursa gelsin
kim inkar ederki
yasanmaz asklar sonbaharda

birtanem sonumsa gelsin,
allahim korurmu dersin
ne gelirse gelsin
basima senden bu baharda ..

iste bu .. dinlerseniz Akustik versiyonu dinleyin ona göre ..

5 yorum:

:..: dedi ki...

sözleri de çok güzelmiş yav. bendeniz hakikaten iyi şarkı yapmış. yalnız bu benim ilk dinleyişim, niye burda pek çalmıyor ki radyolar bu şarkıyı? yazık yani, bendeniz için iyi popularite getirecek bir şarkı ama tanıtım yok.

CigDem dedi ki...

Seninde hosuna gitti dimi :-)
ben bayildim bu Parcaya .. didemlede üc gün boyunca dinledik :-) oda bikmadi ..

Adsız dedi ki...

Where did you find it? Interesting read » »

Adsız dedi ki...

What a great site » » »

Adsız dedi ki...

That's a great story. Waiting for more. » » »