Çarşamba, Haziran 01, 2005

uyuyamiyormusunuz acaba?

... benim gibi?

Bloguma girip cikanlardan benden baska daha cok uykusuz oldugunu görüyorum :-)
Ben aslinda merak ediyorum sizleri ... siz nasil merak edip okuyorsaniz yazdiklarimi ..

Neyse ...

Bugün dolu gecti günüm, bir ara öglen sonu eve ugradim, odami temizledim, camasirlarimi attim makineye, birikmisti beyazlilar ve renkliler .. Marion´a sinirlendim bide .. iki tane havlu icin camasir makinesi calistiriyor?!?! Nekadar büyük bir müsriflik bu yaa ... insanin ici yanar yaa makineyi calistirmaya .. anlayamiyorum .. bir elleri yagda bir elleri balda, dünyadan haberleri yok yawww ...
Camasirlari makineye atinca yine firladim disari, Fakülteye gittim, Pazartesinden olma dersleri tekrar etmem gerekti, ordaki kitaplari kullandim, zaten aksama yine bizim Grubun toplantisi vardi (her sali oldugu gibi), gitmisken orda kalip oyalandim toplanti baslayana kadar.
Saat 22 gibi eve geldim toplantidan sonra, camasirlarimi getirdim odama, astim, bilgisayarimin basina oturdum ..

öyle iste .. günümün özeti .. nekadar Basit bir hayat dimi? Özel ve güzel hicbirseyi yok ..