Salı, Haziran 21, 2005

yagmuuuuurrrrrrrrrrrrrr....

yagiyooooorrrrrrr ....

inanilmaz birsey yaaa .. bes dakkanin icinde gök karardi, bi yagmur yagiyor, sular seller gibi, gök gürüldüyor, simsek cakiyor, hatta dolu bile yagdi .. inanamadim yaaa .. dolu?!?!?!
bu sicaktan sonra ... Allahim neler oluyor dememek elde degil!!!

Tamda ben Vantilatörü kurarken basladi yagmur :-(
Hava hala sicak ama, tek fark disarisi karardi ve yagmur yagiyor .. onun disinda hersey ayni ..
yani aldigima pisman olmam insallah!
Aslinda masa üstü vantilatörü alcaktim, odada zaten yer yok diye, ama masa üstü olan ufakla cok pahaliydi, en ucuzu 25 €´dan basliyor .. (inanamadim yaa .. sanki klima aliyoz mubarek)
büyük ayakli gördüm bitane, 18 €´ydu bende onu aldim, simdi icerisi bi güzel sormayin, küfül küfül esiyor ne güzel :-)

ohh yaaa bu gece bebekler gibi uyucam vallahi :-)

Kinove - slip into something more Comfortable´i dinliyorum suan, wizzy´ede derin tesekkürlerimi sunarim bundan dolayi .. hos bisii ya .. sirf enstrümental ama, cok ilginc .. bu parcadanmi, yoksa vantilatördenmi serinledim, bu tartisilir ama :-)

saolasin yaa ... sanal karpuz yollanabilinse yollardim emin ol :-) ben senle okadar ugrastim, sen bide serinlim diye sarki yolluyon .. eh ne diim, rusyada olmak türklügünden bisii alip götürmemis ;-) (demekki bu millet bulasici diil, bu kanaate vardim)


:-)

6 yorum:

:..: dedi ki...

ya ben de yağmur deyince birazcık serinlemiştir hava diyordum ama yazdıklarına bakılırsa pek de serinletmemiş oraları..neyse vantilatörü almışsın ya daha nolsun:) hayırlı uğurlu olsun.

wizkid dedi ki...

1-)Allahin sopasi yok tabi..
2-)Bir ogrenci nasil oluyorda 18€ ya vantilator aliyor? Ben ogrenciyken € yu birak harcamayi gormedim bile.
3-)ona küfül küfül degil püfür püfür derler..
4-)Rica ederim..
5-)Bende anti HbRsAg var bisi olmaz bana...

kalem dedi ki...

bizim illerede yagmur yagdi....





postaci bir mektup verdi elime
baktim üzerinde gurbet yazili
benden selam olsun diyor gülüme
NE ZAMAN BITECEK HASRET YAZILI


sana sakliyorum gönül gülümü
bitsin bu hasretlik uzat elini
yeter bekledigim gurbet yolunu
BELKI KAVUSTURUR KISMET YAZILI


gözüm su karsi ki yolda kaliyor
yollara baktikca yaslar doluyor
herkesin sevdigi gitti geliyor
BU SÖZLERIM SANA IBRET YAZILI


cok kirildim sana bunu bilesin
azrail gelmeden kendin gelesin
sende benim gibi yanliz kalasin
KALMADI GÖNLÜMDE HÜRMET YAZILI


ne yaptim sana vefasiz ciktin
su seven gönlümü temelden yiktin
benimle beraber kendini yaktin
Bu GARIP BEKTAS'a NEFRET YAZILI

CigDem dedi ki...

@La Panse
serinlemedi, hatta simdi hava bogucu :-(
sanki ben begenmiyomusum gibi oluyo ama cidden herkez rahatsiz burda .. insallah yarin hava degisir, kendimi güneyde gibi hissediyom yaw ..
Allahtan artik vantilatörüm var :-)

@wizzy
bak ben seninle ugrasiyom diyorum, ama sende az degilsin haaa :-P
Vantilatörü birkac yil kullanicagimi düsününce, iyi bir yatirim bence .. hem daha ucuzu yoktu ben napim yani :-) olsa alirdik yani ..
ben Küfül küfül diye biliyorum, tr´de yöre yöre degisikde olabilir .. sonucta es´me ayni es´me

anti ne??? salladinmi? yoksa o sifreyi aciklayabilirmisin?

@kalem
yüregine saglik, cok güzel ..

Adsız dedi ki...

best regards, nice info » »

Adsız dedi ki...

That's a great story. Waiting for more. » »