Salı, Haziran 07, 2005

yasiyorum ..

..
evet dimdik ayaktayim vede hayattayim .. allaha sükür ..

Berlin Türkgünü cok güzeldi, nerden baslasamki anlatmaya?!

tamam simdi, 4 arkadasla gittik, trenle vardik Berline, ben ilk kez Berlindeydim bu arada, Friedrichstrasse duraginda indik trenden, basladik yürümeye, sora sora senligin oldugu alana vardik.
Cok güzel düzenlenmisdi, heryerden bangir bangir müzik geliyordu, ortalikta neseli cocuklar, birsürü insan, her milletten insan vardi, herkez egleniyordu, herkez cok mutlu ve neseliydi.
Hava müthis güzeldi, arada bi bulutlar vardi, ama genelde günesli ve sicakti.

Ilk olarak Murat Gögebakan sahne aldi, müthis bir konser verdi, herkez hep bir agizdan onun parcalarini söyleyip eglendi.
Onun arkasindan Ankara Devlet radyosu sanatcilari cikti sahneye, türküler söylendi, herkez yine hep bir agizdan bildigimiz yillarin türkülerini söyledi.
Sonra ara verildi biraz, bizde bu aradan istifade edip Berlinde dolasalim bir iki saat dedik.
Yine basladik yürümeye ... :-)
Menzilimiz Kreuzberg :-) (cok merak ediyorduk, nasil bir yer falan ..)

Sokakta bir almana sorduk Kreuzberge nasil gidilir diye, bize bir Metro numarasi verdi, ona binip ve su durakta inin dedi (duragin ismi gelmiyor simdi aklima), herifin dedigini yaptik, ama durakta indik Kreuzbergden eser yok .. yine basladik yürümeye .. bir saat Kreuzberg aradik, ayaklarimiza kara sular indi yaa ..

Sonra bir büfeye girip sorduk, ordaki cocuk cok yardim etti bize, cikti disari bize binmemiz gereken duragi gösterdi, inmemiz gereken duragi söyledi falan .. onun yardimiyla varabildik Kreuzberge :-)
Kreuzbergede masallah istanbulla yarisir yani .. ama düsündügüm gibi degildi, yani ben pek begenmedim .. türkiye tadini almak icin yine almanyadaki bir numara Köln/Keupstrasse bence .. ben ordan sasmam valla eller ne derse desinler :-)

Kreuzbergde yemek yedik, gezdik .. eglenceliydi yani ..

19´a dogru (aslinda daha erken orda olcaktik ama kreuzbergi aramamiz gerektigi icin cok fazla zaman kaybettik ve ne yazikki bütün programi izleyemedik) Senligin oldugu alana geldik yine, biraz sonra Almanya/Yunanistan maci basladi .. mac dev ekranda yayinlandi, cekirdek aldik maci izlemeye koyulduk .. atmosfer bibaskaydi yaa .. okadar insanla beraber izlemek gercekten tadina doyum olmaz biseydi .. yemeyip yaninda yatasimiz geldi yani ;-)
Millet bagira cagira, tezahürat ede ede mac izledi ... ki birden yagmur basti ..
Koyu taraftarlar yagmurdan hic rahatsiz olmadan devam ettiler izlemeye .. biz ise kacisa koyulduk .. vakitte gec olmustu, en son treni yakalama cabasiyla ciktik yola, yagmur, rüzgar, kaptim sifayi iste .. sabaha dogru eve geldim ... her yerim agriyordu .. bi hapsurup bi öksürüyodum ... kemiklerime kadar halsizdim yaa .. ilk kez böyle hissettim bir nezlede ..

Simdi iyiyim cok sükür .. yazdigimdanda belli oluyordu :-)

Berlin maceram böyle iste .. sen kalk konser icin git, sonra Kreuzbergi ariycam diye ayaklarin sissin, sonra konserin yarisini kacir, sonra mac hevesiyle yagmurdan al nasibini .. eh eve gel her yanin agrisin sizlasin .. buda ancak benim basima gelir ..
hayatta her daim cok sanssizim ...

bu arada : en büyük Galatasaray .. (icimden geldi ..)

15 yorum:

:..: dedi ki...

Her şey iyi güzelmiş de o yağmur olmayabileymiş.. Ama vardır onda da bir hayır, sıkma canını. Böyle iyileşip geri döndün ya biz şimdi ona seviniyoruz:)

CigDem dedi ki...

he valla nerden geldiyse o yagmur .. halla halla .. :-)

Allah herkeze acil sifalar verir insallah .. benimki neydiki .. bakma sen yüz buldum ondan öyle nazlaniyom ;-)

:..: dedi ki...

naz zamanı şimdi nazlan:) hastasın hiçbirimiz sana bir şey demeyiz:)

CigDem dedi ki...

ay cok iyisin yaa ... inanki bidaa hasta olasim geldi ;-) sirf yatagima tarhana corbasi gelsin diye :-))

:..: dedi ki...

:)))

şş sakın hasta olma sonra özlüyoruz, bekliyoruz, her gün günlüğüne bakıyoruz. yani çiğdem gelsin diye bir amuda kalkmadığımız kalıyor:) mümkün olsa çorba da yapardık ama onu da ordaki naz makamı görevlilerine havale ediyoruz:)

Tulipland dedi ki...

haha .. super bi hikaye :) ay yaniii hastalanman kismi degil tabiiki ama onuda cok uzun surmeden atlattin yine... o kadar usutmeden sonra uzuuun sure ortalarda gozukmeyebilirdin ! neyse cok sukur ve cok cok gecmis olsun:) bende yazmadan gecemicem bencede "EN BUYUK GALATASARAY !" :D
cok tane sevgiler ...

Pink PrinCeSs dedi ki...

gecmis olsun. nuray ablanin karisimlarindan icerseniz bi dahakine daha cabuk gecer=)) berlin turk gunu televizyondan gosteriyodu. ne bu grubun adi hani bisey varya dans grubu onlar cikmisti. o ne dansti oyle ya kac saat surdu?=) ozelliklede belly dance kismini begendim.
ben boyle rahat rahat yaziyorum 40 yildir tanisiyomusuz gibi biliyorum ama oyle geldi icimden iste:)
bide nuray-tulipland den dolayi heralde. yakaladim senii:P
birde sakincasi yoksa burdan bi gonderme yapmak istiyorum nuray-tulipland'e. sen galatasarayli olabilirsin ama mavi$im teyzesi gibi be$ikta$li olcak. simdiden asilicam ona o sevgiyi. eheh.

renk renk kelebeklerle.. :o)

wizkid dedi ki...

seneye bende gitsemmi acaba..
sen boyle anlatinca bayagi bir canim cekti..

CigDem dedi ki...

@La Panse
sözün gelisi tabii .. bdie bakim dedim, nekadar naz yapabilirim :-)
cok fenayim dimi ;-)

@Nuray
cok saol :-) hikayemi begendigin icin tsk ederim .. hayat iste, hergün yeni bir hikaye yazdiriyo insana ;-)

@pink princess
tsk´ler simdi cok iiyim, turp gibiyim hatta :-) ben dans kismini kacirdimki :-( Kreuzbergi ariycaz diye konserden mahrum kaldik yaaa ..
herzaman rahat yazabilirsin bak, hatta böylesi daha güzel .. hatta cekinme hergün yaz :-)
hem sen istedigin kadar gönderme yap, yinede en büyük CIMBOM :-P

@wizkid
tabii git, valla ortam süperdi, hatta biz gidersek bizim gruba katil, eglence olur .. yalniz cekilmez öyle bir olay, yaninda geyik yapacak birileri olcak, tadina doyum olmaz valla :-)

:..: dedi ki...

Birilerine fenalık yakışıyor der bu pası da karşılarım Çiğdemcim ;-)

CigDem dedi ki...

harikasin ya :-)

Adsız dedi ki...

Keep up the good work how does a video conferencing system work California low rate mortgage association california lender21 Malaysia mobile surveillance http://www.adipex-phentermine-6.info/Tenuate_purpose.html amateurs ethnic Decks patios driveways big rock illinois bandwidth+needs+for+video+conferencing

Adsız dedi ki...

Very nice site! Zocor study contact lens what is patent video surveillance equiptment Dadys teen fuck malibu musk perfume Marketing affiliate online promotion internet business evista difficulty swallowing

Adsız dedi ki...

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it » »

Adsız dedi ki...

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it film editing schools