Perşembe, Haziran 23, 2005

yazi yazmak sart oldu ..

bu blog bana ihmal edeyim diye verilmedi dimi?! ..

bende tembellik yapmis yazmiyom bisii ... affiniza siginiyorum .. günlük gevezeligimi yazmaliyimki, baska blogcular buraya kisisel cöpümü biraktigim icin sinirlensinler :-)
-bende okudum bu blogla ilgili seyleri, aslinda cok sacma geldigi icin hicbir gönderme yapmiycaktim, ama bir satirdan bisii olmaz sanirim-

aksam üstü yataga uzanmistim odadaki sicaktan bunalip, ve uyuya kalmisim, aksam 22 gibi uyandim geri .. sonrada bidaha yatasim gelmedi .. zaten birsürü abuk subuk rüya gördüm uydugum sürede, onlari düsünmekle mesguldum .. ilginctir, son zamanlarda cok yogun olarak rüya görüyorum .. ve hep degisik seyler ... evvelki gün misal rüyamda, eve beni istemeye geliceklerini gördüm, bir kadinla bir adam geliyor bize ve bana diyorlarki, ablani büyük oglumuza nisanladik (ki ablam evli ve cocuk sahibidir) senide kücük oglumuza alicaz diyolar, ben mutfakta duruyorum, ve heyecan sariyor birden, kendi kendime düsünüyorum bide (rüyada düsünülürmü yaw?) ay nisan dügün nasil olcak falan diye ?! .. hayret bisii .. sanirim HayalPerisi´nin dügün heyecani bana gecti .. baska bir aciklama bulamadim :-)

bugün ögleyinde Marion´u gördüm rüyamda (Marionla su ara biraz limoniyiz, sanirim rüyayi o yüzden gördüm .. sürekli kafami yordugum icin) o gelmis yukari, yanimda oturuyor, benden bisiiler istiyo, ve ben konusmuyorum, sonra ben not ettigim kek´i yapmak istiyorum, ve onlarin kattaki mutfaktan kek kalibi getiriyorum, oda bana kiziyor, kendi kalibinizi alsana diye .. bende ona kiziyorum, sizde bizim mutfaktan esya götürüyorsunuz diye ...
falan iste .. uyandim alla alla dedim, bu kizdan rüyada bile rahat yok ..
Neden limoni oldugumuzu merak ediyorsaniz, onuda yarin anlatirim ..

Uykudan kalkinca, gittim önce buz gibi Karpuz yedim, susamisin, ve icim cok yaniyodu nedense, anca Karpuz care olur dedim (pardon ama yine Karpuz yiyemeyen arkadaslari imrendiriyorum .. ama günlük gevezelik iste, yazmasam olmaz ..)
Karpuzumda bitti, yarin gidip yeni bitane alicam, ama busefer söyle ala olan alicam, onlar daha güzel oluyor galiba, bu son aldigim koyu yesil ve alasizdi, alali kadar güzel degildi ..

Larrisada mutfaktaydi, onla oturduk bu saate kadar tv izledik .. bugün CSI las Vegas ve Profiler vardi, cok seviyorum bu dizileri, her seferinde cok acayip bir cinayet konu oluyor, ve dahada acayip bisekilde cözüyorlar, ve kan veya ölü gösterdiklerinde Larissayla iiiii ööööeeeeee diye basimizi ceviriyoz, cok eglenceli oluyor :-)

Gece Haberlerinde, almanyada bir kamp´ta onbes ögrencinin sicaktan fenalik gecirip hastaneye kaldirildiklarini gösterdiler, inanilmaz yaa almanyada böyle sicak olmasi, bide bu ay´da, dün hava biraz ilimisti, ama yarindan itibaren 35 dereceyi bulcakmis yine .. bizde kizlarla yine havuza gitmeyi düsünüyoruz, busefer sabahtan gidelim diyoruz, cünki ögleye kalinca havuz cok kalabalik oluyor, bitane daha var acik havuz ama o uzak oldugu icin gitmiyoruz, hepimizde bisiklet olsa belki giderdik ama olmayinca iki kisi bisikletle iki kisi yaya, oda sacma iste biraz ...

Haberde Göttingen´ide gösterdiler, hani dün yagmur yagmistiya, yol falan kaymis yagmurun etkisiyle, yani ben cok feci yagdi sanmistim, ama dahada feci yagmis, tv´de görünce dahada sehvetli geldi gözüme, yagan dolu tanelerini yakin cekimde gösterdiler, ceviz büyüklügündeydi .. ya inanilmaz bisii, cidden abartmiyorum ama öyleydi!

Karar verdim Hatice´nin krem karamelli kekini haftaya deniycem, uygun kek kalibim olsa hemen yapardim ama olmadigi icin erteledim, önce söyle güzel bir kek kalibi bulmam lazim .. Yoksa pasta yapmayi ve yemek pisirmeyi cok seviyorum, binevi hobby benim icin, saatlerce ugrasabilirim, ama yalniz olunca sonra pek tadi olmuyor, yapinca burdaki kizlarda yiyo ama, insanin yakini ve sevdigi insanlara (burdaki kizlari sevmiyom anlamina gelmiyor, ama daha cok komsu onlar) yemek yapip sofra hazirlamasi kadar güzel bisey yok bence :-) ben cok severim, kalabalik olalim, bütün arkadaslarim olsun, ve ben cesit cesit yemek yapim sofra hazirlim .. daha güzel birsey düsünülmez bence ;-)

evet öyle iste .. ya hic yazmiyorum, yada yazinca tam geveze oluyorum ... banada böyle katlanin napim :-)

allah rahatlik versin hepinize .. KeLeBeK´li rüyalariniz olsun emi ...

10 yorum:

wizkid dedi ki...

cok karpuz yemek boyle garip ruyalari gormene neden oluyor bence. tabi sicaklarinda etkisi vardir.
bilimsel bir aciklama degil tabiki bu.Kucukken buyuklerimiz demisti.

CigDem dedi ki...

hehehe

Karpuz yemektenmi?
Valla bana sadece atesle oynama, yataga isersin diye tembihlerde bulunuyorlardi :-)
(atesle oynamadim tabiiii)

sanirim daha cok sicaklar sebep ..

:..: dedi ki...

yine bir karpuz muhabbeti dönecek burda belli ;-)

çok rüya görmeyi bilmiyorum ama renkli rüyalar görmek aşık olduğuna delalet edermiş ;-) bilemiyorum artık ne kaddar doğru ne kadar yalan:))

iyi havuz sefaları diliyorum şimdiden :)

CigDem dedi ki...

Bu Karpuz daha cok sohbete malzeme olur gibiye görünüyor .. Wizzy karpuz alana kadar en azindan :-)

La Panse rüyaya gelince asik diilim :-(

ama belkide olacagima delalet eder .. kendimizce yorumlayalim dimi .. bakarsin yarin bisikletle tesadüfen beyaz at üstünde olan birine carparim :-)

wizkid dedi ki...

lapanse gelmis..
ben gorevi teslim ediyorum ve izninizi rica ediyorum. Yarin gec kalacak bir isim var.
iyi sabahlar.

CigDem dedi ki...

görev ;-)

sanirim ankarada ve almanyadada uyku vakti ama takan yok o
baska :-)

:..: dedi ki...

@çiğdem

nerde görülmüş uyku vakitlerini taktığımız:) ben 3,30'a kadar netteydim yine dün. tabi bu iyi bir şey mi, hayır. haftaya stajım başlayacak ya o sıkıntılı dönem öncesi kendimi fazlasıyla özgür bırakıyorum sanırım.

neyse, beyaz atlı birine çarptın mı bisikletle çiğdem? merakla bekliyoruz bunun cevabını:) çok sık rüya görmeye başladıysam bir durumlar var demektir benim açımdan hani bir de renkliyse bu benim arkadaş pek de haksız değil ;-)

CigDem dedi ki...

La Panse ..
hicbirimiz takmiyoruz :-) sabaha kadar burdayiz valla :-) sabahlari nasil kalkiyorum yataktan sasiriyorum kendime .. neyseki eve gelince ögle uykumu aliyorum ;-) o olmasa zaten halim harap :-)
Ama bu sicakta gece zaten uyulmuyorki :-) ögleyinde mis gibi Vantilatörün karsisinda bir tatli uyumasi oluyorki sorma ..

(garip rüyalarim olmasa tabii)

Beyaz atliya carpamadim bugün :-( cok ümitliydim, deli gibi bisiklet kullandim, ama bir allahin kulu yoluma cikmadiki carpim :-)

görünürde´de yok bisii :-)

Adsız dedi ki...

Excellent, love it!
Contact lense university study pdf acuvue Arthritis pain relief 100 natural arthritis pain headaches arthritis pain relief pai Car cover covercraft Buy subaru wheel bearings Osteoporosis pain relief Acute and sport injury pain relief using ten east greenbush hair removal laser pain relievers liver damage best pain relief medicine vicodin Hold floor mats keep sliding Frank wood27s pain relief rub All automobile insurance companies index of small tits prescription pain relievers Yankee baseball hat mvs wedding invitations Arthritis flexeasynet knee pain pain relief relief http://www.pain-relief-6.info/Arthritis-relief-arthritis-pain-sciatica-arthritis.html professional teeth whitening

Adsız dedi ki...

Enjoyed a lot! video editing programs