Cuma, Haziran 10, 2005

yeni küpelerim :-)

....
söyleyin söyleyin .. duyuyorum sizi .. görmemisim küpesi olmus diye :-)





ama napiiiimmmm yawwww ... cok heyecanliyim küpelerim gelicekde takicam diye ;-)
nasil buldunuz? güzel dimi? kalp seklinde :-) hadi artik kismetimizde acilsin bu küpelerle beraber :-)
Artik heyecandan ölürüm küpelerim gelene kadar .. ben cocukkende böyleydim, sabaha kadar uyuyamazdim yeni "cicilerim" veya oyuncaklarim olunca .. sabahi zor ederdim, yeni cicimi giyicem, yada yeni oyuncaklarimla oynicam diye .. eh bu küpelerde hem yeni cici hemde oyuncak bisekilde :-)

tatli tatli rüyalar hepinize ... öpüyom ..

10 yorum:

hayalperisi dedi ki...

cevap hakkimi kullaniyorum hic güzel degil sen onlari bana hediye et heheheheh sogudun demi küpelerden hadi adresimi vereyim yolla saka saka cok güzel hayirlisiyla senide basgöz edeydik belki bu küpe sayesinde bir koca buluruz sana yoksa okuma askina evde kalacaksiniz:)

Pink PrinCeSs dedi ki...

aynen=)) bide bayram oncesi hani alinir ya ciciler biciler. off bayrami zor ederdim ben=)) sabah olur kalkardim once mutlaka banyo falan yapilmistir asla giymezdim yapmadan. sabah kahvaltidan sonra giyerdim, yerken uzerime dokulur falan diye=) bayramliklarimida giymeden kimseyle bayramlasmazdim:o)) kahvaltidan sonra giyinir, suslenir puslenir inerdim annemlerin yanina. operdim ellerini. her bayram boyle olmustur. ay hala da oluyo=)) gerci artik bayramlik denen bisey kalmadi koca kiz olmusum annem oyle diyo.. ya diyorum ne alakasi var. bide babam 3 senedir bayram harcligi vermiyo bana:o( ben cocukmuymusum ne harcligiymis. neyseki acisini cikariyorum butun bi sene=)
kupelerde cok sirinmis bunlarin pembesi yokmu ? :PpP

CigDem dedi ki...

@hayalperisi
kiz sen evlenmiyonmu yakinda? Ver hadi su garip blogcuya bir davetiyede, sana bir düzine küpe taksin :-) hihihiii
hem bakarsin senin dügün ugurlu gelir bana ;-)

@pink prencess
maalesef bende bayramlik alinma yasini gectim :-( bende kendim aliyom bayramliklarimi :-)
ama aynen sen gibi hala heyecandan uyuyamam yeni birseyim oldugunda, illa hemen sabah olsun, giyeyim, takayim, oynayayim :-)
ben hep cocuk kalirim yaniiii :-)

:..: dedi ki...

hayırlı uğurlu olsun küpeler:) güle güle kullan. renklerini çok beğendim. küpe takmaktan korktuğum için gözüm yok:) hayatımın hangi döneminde oluştuysa küpe takma fobim var, diyorum ben size benim kafada da biraz var diye ;-)

CigDem dedi ki...

anam giiizzzz ... küpe takmaninda fobisimi varmis? ilk sende duydum valla ;-)

olsun ama ben senin yerinede takarim ücer dörder :-)

daha güzeli senin olsun demek istiyorum ama takmayinca nasil olcak o is ?!!

:..: dedi ki...

oluyor ya valla:) böyle ne bileyim kulağımda küpe olunca elim ona takılırmış falan gibi geliyor. işte takılırsa nolur falan diyeceksiniz:) ya ben mesela Allah'ın tavuğu bir sıçrayışta beni gagalar mı acaba diye korkan bir insanım, napiim yani:) halbuki o bir tavuk, kanguru değil ama bana anlatamazsınız bunu :-))

CigDem dedi ki...

yaa cok tatlisin :-)
hic böyle takintilar olabilecegini düsünmemistim .. sana türkcede
"ötlek"´mi diyolar :-P

cok cok sekersin :-)

:..: dedi ki...

evet, bana türkçede "ödlek" demek onlar :-)))

ben de gülüp geçiyorum ki artık, ne yapayım:) şeker miyim, şekerim di mi :-P

CigDem dedi ki...

ödlek :-) (yanlis yazdigimi tahmin etmistim)

hemde cok sekerin yaw :-)

:..: dedi ki...

ay ay o senin şekerliğin:)