Cuma, Haziran 17, 2005

yiiippppppiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii......

..
almanyada cok sevinince bunu derler ..
hatta cok cok sevinince masa üstünde dans edilebilinir :-)

dans kismini ben atliyorum .. size bu eziyeti cektiremem ..

Saat tam 1´de yazilarim bitmis bulundu .. Printerde bide sinek kaydi bastim onlari .. artik Seminerde milletin agzi acik kalicak ben onlari güzel güzel okuyunca ..
ne havam olcak yaaa ...

ohhh beee üzerimden yük kalkti yaaa ... hatta bundan sonra Tolstoi´un t´sini ve Libanon´un l´sini siliyorum defterimden .. hele hele Tolstoi sen hic görünme gözüme ...
seninle yollarimi ayirdim ben .. kardesim git ne halin varsa gör, revolutionmu, vizyonmu ne halt yiyceksen ye .. ama bana bulasma bidaaa .... mümkün mertebe uni bitene kadar yollarimiz kesismesin bidaha ... cekemem yaa ... benimde kahrimi kimse cekmiyor ...
ben niye elin rus´unun kahrini cekim???

Allahin tokadi yokya .. okadar car car öttüm ben ruslari sevmiyorum diye .. tabii bakin getirdi rusu burnumun dibine koydu, tutturdu bide yazi yazdirdi ... ben bi rus hakkinda yazi yazacak kizmiydim yaw???

vaahh vahhh .. ama simdi dahada cok sevmiyorum onlari .. en cokundan sevmiyom .. Wizzy sorry sen ordasin .. sen sev onlari .. hatta benim hakkimi verim sana, benim yerimede sev .. ama benim yoluma cikmasinlar .. cok feci seyler olabilir ...

sanirim artik uykuyu hakettim ben ... rüyama girmese bari .. rus .. mus .. Tolstoi ... Moskova ... allahim sen beni koru ....

*yattim-allah-kalkarim-insallah-yattim-yanima-döndüm-sagima-melekler-sahit-olsun-dinime-imanima*

.. bunu ablam bana cocukken ögretmisti, oda türkiyede kaldigi yil ögrenmis orda, bunu söylersem uyumadan, kabus görmezmisim, annemde onaylamisti ... anacim ablacim güveniyom size ..

gözlerimi yumucam ve bunu tekrarliycam simdi icimden ...

hepinize iyi geceler ... sizede melekler ..

8 yorum:

hayalperisi dedi ki...

burdaki melek ben oluyorum :))


tamam tamam kizma uykum kacti geziniyorum :))

:..: dedi ki...

gözün aydın çiğdemcim. yazı mazı o da bitti işte kurtuldun. yalnız hakikaten ruslar hakkında konuşurken ceza gibi haklarında yazı yazman:) neyse geçti bitti ya önemli olan o ;-)

CigDem dedi ki...

@HayalPerisi
sen hatta meleklerin en güzeli ol emi :-)

@La Panse
tam bir ceza gibi geldi bana .. ama yinede sevmiyom onlari .. bu konuda akillanmamakta kararliyim .. iste okadar :-)

wizkid dedi ki...

oki. ben senin yerinede severim onlari..
bu benim icin, bu da cigdem icin .. :p

CigDem dedi ki...

Wizkid, ben deliyim .. ama sen bendende üstünsün yaaa ..

iste bir delinin baska bir delinin :-P karsisinda egildi an bu an ;-)

(kizma hemen yaaww)

Adsız dedi ki...

Looking for information and found it at this great site...
» »

Adsız dedi ki...

Excellent, love it! Fetish impotence St1100 honda luggage rack Recover data from memory card free pissing japanese schoolgirls Used cars from private sellers sexy teasing teens Breast cosmetic implant surgery hotels ambien mexico

Adsız dedi ki...

Excellent, love it! » » »