Pazar, Haziran 19, 2005

özet ..

verim dedim ..

merhaba :-) evdeyim geri ..

Anarsi Semineri cok güzeldi, hasta olmadan döndüm ;-) orda commentler bakamadim, daha dogrusu online olabilme ihtimali yoktu, nedenide, Semineri bir dag ögrenci evinde yaptik,
galiba söylememistim önceden :-)

Cuma ögleyin cantalarimizi sirtimiza aldik, trenle yola ciktik, yolculugumuz 3 saati kapsadi, 24 kisiydik, aksam 17 gibi kalicagimiz yere geldik.
Ev dagin üstünde ormanin icindeydi, baya bir yürüdük eve varana kadar, ev iki ayri bina seklindeydi, birinde yatak odalari, duslar falan vardi, öbürü biraz daha ufakti, icinde mutfak ve konferans salonu vardi, semineri kendimiz organize etmistik, yani kalicagimiz yeri falan.

Ilk aksam iki saat ders yaptik, sonra hep beraber mutfagi temizleyip odalarimiza yerlestik, aksama beraber yemek yapip yedik. Seminerin ana fikri, Anarsi´yi kendi üzerimizde test etmek, ve nasil olabilecegini pratikte görmekti.
Gitmeden önce hicbirseyi tam olarak organize etmedik, yani orda kim yemek yapar, kim bulasik yikar falan filan .. herkez yapmak istedigi herseyde özgür olsun, vr grup icinde liderlik olmasin istemistik.
Ve cok güzel ve olumlu sonuclar aldik, is´den kaytaran kimse olmadi, 24 kisiydik, ve aslinda birbirimizi tanimiyorduk, yani tamamen yabanciydi herkez, ve cok güzel bir uyum icinde bütün isler bölündü.
Yemek yapilicagi sira herkez bir isin ucundan tuttu, kimseye emit verilmedi, herkez kendisi icin uygun olan seyi yapti, ve hersey cok düzenliydi (hicbir organize olmadigi halde)

Cumartesi ve Pazar günüde ayni sekilde gecti, Cumartesi yogun olarak ders yapip, yazilarimizi okuyup onlarin üzerinde tartistik, ve aksamlari cayirlikta kocaman ates yakip yemekten sonra hep beraber sabahlara kadar oturup sohbet ettik, binevi tatil gibi geldi bana ..
Kafami toparladim ..
hava muhtesem güzeldi, dersi ve konusmalari disarda yaptik ve günesin tadini cikardik, cok güzel bir birlik olustu, herkez kaynasti, kimsenin hakki yenilmedi, Anarsik bir ortam yarattik sanirim, ama kimseyi dislamadan, ve kimseye haksizlik etmeden ..

bu arada yazim cok büyük begeni topladi, uzun uzun anlattim Tolstoi hakkinda (kaynastikya herifle) cok iyi Feedbackler aldim!

bu sabah uzun uzun kahvalti ettik beraber, sonra dersin son kismini isledik ve hep beraber temizledik evi, yani gercekten harikaydi, kimseye birsey söylenmesi gerekmedi, herkez bir isin ucundan tuttu, ve yarim saatin icinde iki evide temizledik.

Ayrilirken herkez biraz buruktu, cok sevdik birbirimizi, sarildik aglasdik hatta, en kisa zamanda seminer özetli bir bulusma yapmaya karar verdik, orda baslangici kurulan dostluklari devam ettirmek icin birazcikta.

Aksam 19´a dogru eve geldim, ama okadar yorgundumki (sabahlara kadar oturmaktan uykumu alamadimda ..) eve gelince yattim uyudum iki saat :-)

Cuma günü giderken cep telefonumu yanima almayi unutmusum, eve gelince sok oldum, okadar arayan soran olmus, telefonu acmadigim icinde birsey oldugunu düsünmüs herkez .. burdan birdaha söylim, iciniz rahat olsun, unutkanligim tuttu iste :-)
(aslinda cok güzel bir duyguydu, beni okadar seven ve merak eden insanin oldugunu görmek .. herkezi teker teker arayip ilgiden dolayi tesekkür ettim .. cidden)
Ama 3 gün telefonsuz olmakta fena bisey diil, kendimi cok özgür hissettim, inanilmaz ama gercek .. hicbir bagim yokmus gibiydi ... dag´da ormanin icinde ve düsünmem gereken hicbirsey yokmus gibiydi .. (tam tatil deyisim birazda bundan kaynaklaniyor olabilir)

Bir Müjdemi isterim .. unutmadan ;-) Didem´de beni arayanlar arasindaydi .. toplam 11 kez aramis .. (busefer ben bisey oldu sandim .. okadar cok arayinca)
Hemen aradim .. telefonda bi heyecan bi heyecan .. bende heycanlandim sonra .. alla alla noldu falan diye ...
Didem´e yurt idaresinden mektup gelmis ... ve eeeevvvveeettt ona benim kattaki odayi vermisler!!!!! Telefonda karsilikli takla attik sevincten!!!
Allah herkezin yolunu acik etsin, ve herkeze herzaman iyi ve hayirli haberler versin!

Cok seviniyorum buraya gelecegi icin .. bana kardes geliyor gibi sanki :-)

Didem iyiki varsin .. iyiki geliyorsun .. Hosgeldin arkadasim ...

4 yorum:

:..: dedi ki...

canım ne de güzel vakit geçirmiş. seminer falan deyince ben de sanmıştım ki böyle kocaman salonlarda karnına giren kramp müsebbibi heyecan eşliğinde bir seminer olacak :) sen bize ne dağ evini söyledin ne seminerin böyle bir grupla nerdeyse "informal" dedikleri bir havada olacağını ;-) Hastalanmadan geldin ya affettim ben seni ama:)))

bu arada dideme var ya çoo..k sevindim. aradaki "o" sayısı için bakınız artı sonsuz..:)Hakkınızda hayırlısı olsun, herşey gönlünüzce ve güzel olsun.

CigDem dedi ki...

Hakikaten söylemedim dimi :-)
cok eglenceliydi diyebilirim, bir Kamp havasinda gecti hersey, hem ders yaptik hem cok eglendik, hatta bir gün daha sürebilirdi, kisa geldi biraz :-)

Inanki Didemle dünden beri soktayiz hala, olabilecegini, ve okadar cabuk olabilecegini düsünmemistik, 1Temmuzdan itibaren Didem burda olucak, ilk basta benim yanimda kalicak oda bosalana kadar, sonra odayi yerlestircez :-)

Allah dualarimizi kabul etti ..

hayalperisi dedi ki...

digdemin gelmesine senin iyi bir hafta sonu gecirmene , bu mutluluklari bu kadar güzel yasamana (benim gibi mutlulukta bile aci cikaran tiplerde var ) inan cok sevindim seni cok özledim ama bunuda unutma en sulusundan bir öpücük isteyen varmi ;)

:..: dedi ki...

@hayal perisi

ben varım ben :)