Cuma, Temmuz 01, 2005

CigDem the one and only gicik ..

...

Aslinda cok insancil birisiyim ama kattaki portekiz firlama kiza karsi öyle bir nefret olustuki icimde anlatamam! Hani su benimle temizlik sirasini paylasayamayan varya .. hah iste o !

Pedagoji grubun kizlariyla Mangal icin mutfakta salata hazirlarken oda bir iki erkek arkadasla(yine yeni tanismis, bitanede yetmiyo kiza .. sosyal baglari cok kuvvetli masallah, rus kadinlariyla fazla yatip kalkti galiba) yemek yiyodu masada, biz tezgahin üstünde salata falan dogruyoduk, firlamanin bitane kurulama bezi var, pasak icinde herzaman dolabinin kulpunda takilidir, benim tezgahin üstüne birakmis o gün, bende bez pisli diye parmagimin ucuyla tutup kenara koydum, benim bunu yapmamla birlikte yerinden firladi firlama, aldi bezi (sanki hint kumasi mubarek) kucagina kuyladi oturdu yerine .. haydaaa oldum ... yanindaki cocuklarda bezin sanki cok kiymetli bisiimis gibi firlayip almasina bakakaldilar, döndüm kiza (aslinda bisey demiycektim ama alnima kadar geldi yani) "alloo" dedim, "noluyosun benim temiz bezlerim var, senin pisli bezinle yeri bile silmeye kiyamam ben" dedim, agzi acik kem küm gibicesinden bisii dedi, bakakaldi öküzün trene baktigi gibi! Sabine be Nadja´da sasirdi onun bu davranisina, yani onlarda sahit oldular, cidden benden kaynaklanan bi olay degil, aramizdaki negativ enerji ..

Bide ben dün Camasirlarimi asmak icin dolabtan camasir ipini aldim, bizim katta üc tane camasir ipi var, ortaklasa kullanmaya calisiyoruz, ipin biri baya eski, paslanmaya baslamis, genelde hep o bana denk geliyordu ve astigim seyler herseferinde pas lekesi oluyor ve cikaramiyorum bidaha, nedenide portekiz firlama bir ipi sürekli isgal halinde tutuyor, camasir astigindan diil, herhangi bi kiyafeti, ceketi pantolonu öylesine koyuyor üzerine, biz onun camasiri var üzerinde diye cekinip almayalim diye, bende dün baktim kapisinin önünde duruyor ip, üzerinde ceketi var, asmamisda ipe, sadece ceketi ipin üstüne koymus, aldim ceketi, duvardaki askiya astim, ipi aldim, kapisnin karsisindaki duvarin dibine koydum, güzel güzel astim camasirlarimi :)
Sonra bu kendi camasirlarini getirdi asagdan, bakti ip yok, bana bakti (o bakislari anlatsam size, kim bilir ne küfürler saydi firlama) ben hic istifimi bozmadim, islik calarak camasir asmaya devam ettim .. bu catladi oldugu yerde, gitti dolabtan pasli ipi getirdi, odasina girdi camasir asti ..


Firlama bugün temizlik yapti, taa haftabasinda gördüm sira onda oldugunun .. az diilimya ben, tam giciktim yani .. bütün hafta elimden geldigince pislik yaptim, ocagin etrafinda yemek döküldü (bilerek döktüm tabii) ocak yaninca kurudu yemek artiklari orda, baktim bugün bir saatini ocagi temizlemekle mesguldü :) icime buz gibi sular döküldü!
Sonra baktim banyoda lavaboyu yikamis, ve yerleri silmis, gittim bir fincan kahveyi yeni silinmis lavabonun icine döktüm, arkasindan su akitmadim tabii .. beyaz seramik kahverengi oldu, yeni silinmemis gibi :) ooohhh canima degsin .. ayakkabilarimla yeni sildigi banyoda söyle ferah ferah yürüdüm, yanima iki üc kisi bulsaydim halayda cekerdim kesin .. heryer ayakizi ve pislik oldu yine :) ohhhhh bidaaaa degsin!
Aynisini mutfakta yaptim, o sildi, bende hicbisii yokmus gibi ayakkabilarimla girdim ciktim iceri, bisey unutmus gibi yaptim bidaa girdim, biraz camin agzinda disariyi seyrettim, geri ciktim .. ohhhhh .. resmen catliyodu ... biseyde diyemedi ...

oooohhhh bana kafa tutarsin öylemi .... ooohhhhhhhh ...

yaaa kizim biz Anadolu cocuguyuz bügüne bugün, öyle her gelen kafa tutamaz, alirsin boyunun ölcüsünü ... sidik yarisi istiyorsan, alasini yapariz alimallah ...

okadarrrrrrrr ...

12 yorum:

kalem dedi ki...

:) ilahi cigdem !! beni cok güldürdün.. Allah da seni güldürür insallah :)




"yaaa kizim biz Anadolu cocuguyuz bügüne bugün, öyle her gelen kafa tutamaz, alirsin boyunun ölcüsünü ... sidik yarisi istiyorsan, alasini yapariz alimallah ..."



:) hehe Allah iyiligini vere! güldügüme kizma tamam?

CigDem dedi ki...

Amiiinnn .. Allah herkezi güldürsün !

ilahi kalem :)

ne diye kizim simdi? hihihih ..

tuğba_2005 dedi ki...

hımm gıcık birine yapılacak türde şeyler.hak etmiş demek.sen yine de arkanı kolla ;)

CigDem dedi ki...

Kollarim Tugbaciim ..
ama bi tepsi böregin yarisini götürmüs götüren .. sanirim o yapti !

Tamam savas istiyosa ben hazirim .. :)

:..: dedi ki...

evet, göze göz dişe diş, çiğdemin muhteşem finali:) gitmeden önce kızın ağzının payını iyi vermişsin. belli ki "cins" bir arkadaş, ders de almayacaktır ama yine de içinde kalmasın ;-)

CigDem dedi ki...

@La Panse
dedigin gibi, eger simdi bisey demeseydim icimde kalirdi kesin ... o koyardi yani .. böyle bari icim rahat .. görsün Türk gücünü :)

:..: dedi ki...

evet dünyaya gösterelim Türkün gücünü;-)

içinde kalıp seni sinir edeceğine dışarda onu rahatsız etsin;-)

wizkid dedi ki...

hic yakisiyormu senin gibi birisine bu yaptiklarin ?

eshefle kiniyorum.

CigDem dedi ki...

wizzy yawww ... yapma bee ... ben ne cektim o kizdan yaa ..

istersen kina .. ama süreklide ezilmemeli .. ögrendiysem, yalnizlikta bunu ögrendim ...

sirtina bir diil, bin cikan olur ..

Adsız dedi ki...

benim bilmedigim seylerde oluyormus... birde herkesle paylasiyon bana anlatmiyon :(

Adsız dedi ki...

Keep up the good work
Wireless isp spokane wa Dietary supplements controversy Safe and heating pad and pregnancy help stop smoking best coffee maker mobile web phones People use dietary supplements Ultram and ssri&aposs Canon underwater digital camera housings Diet supplements uk Wellbutrin and migraines targeted email marketing Czci samochodowe peugeot Weight+lifting+supplements supplements and herbal Internet black jack sites

Adsız dedi ki...

What a great site bunn thermal coffee maker buspirone for dogs Travel multi trip insurance south africa Dress malfunctions at the oscars Peugeot and 204 Problems that are caused from backpacks Kenmore dishwasher electrical mrs tea by mr coffee maker Internal accounting controls auditing guide hawaiian car seat cover krups coffee maker repair service General electrin answering machine ice cream machine for rent in atlanta Cruise travel insurance p xxxxx pittsburgh rosacea glass pyrex vacuum coffee makers Which is better apipex-p or meridia http://www.merchant-account-orange-county.info Her first anal password