Cuma, Temmuz 01, 2005

yemisler yawww..

inanamiyorum yaaa .. bi tepsi kiymali börek yapmistim, tarifinide Portakalagacindan almistim, söyle güzel mis gibi gülböregi diye, tepsiyi sogusun diye üstüne bez örtüp mutfakta birakmistim, demin alip bi kaba koycaktim, yarisi gitmis?!?!

sok oldum yaaa ..

artik böregidemi zincire vurcaz burda ya??
Didemler gelirse esya tasima olayindan sonra börek yeriz, yemek derdi olmaz diye düsündüm, yarisi yok simdi ..

ya ben hala soktayim .. olmaz ya bukadar ... acaba firlamami götürdü?
kalkip kim yedi diyede soramam ya simdi?

hayret bisiii yaaaa..

13 yorum:

:..: dedi ki...

ayıp yahu, sizin yurttakiler görgüden de mi bihaber? hem de yarım tepsi gitmiş ha.. ne diyebilirim canım ya herhalde bundan sonra kilitleyip gitsen daha iyi olacak.

enfes kokuya dayanamadılar herhalde, türkiyeden bile burnuma mis gibi bir börek kokusu geliyor:)))

yEşiL dedi ki...

Samanliktaki kediler
Miyav miyav dediler
GüL gibi böregi yediler..

tuğba_2005 dedi ki...

hımmm milleti toplayıp"arkadaşlar biri bana eline sağlık demeyi unuttu" de :))

CigDem dedi ki...

@La Panse ,
biktim bacim buda ne yaa ;) .. hic emege saygilari bile yok .. ki isteseler herkeze verirdim ya bir böregimi cok gördüm .. ama böylesi dokunuyo valla yaa ..

@yEsiL
canom olayi hala böyle güzel tarafindan görüp bide türkü cigirman ne güzel ama benim icim yaniyoo :)

@Tugba
cok zekice :) uygulamayi düsünüyorum cidden :)

:..: dedi ki...

tuğba'nın fikri çok hoşuma gitti söylemeden edemiyecem:)))

yeşil'in de türküsü çok şeker olmuş:)

çiğdemcim sonuna kadar haklısın, herhalde ki adam gibi isteseler böreği kıskanacak değilsin ama bu ne böyle hırsızlık gibi. dokunur insana..

yEşiL dedi ki...

Kizma :( Bizimde basimizdan vaktiyle gectigi icindir belki?! Yapanlar icin birsey diyemiyecegim cünkü vicdani olan bir insan/lar yapmaz bunu..

Üzgünüz.. El emegi güzel gül böreklerimiz girmemesi gereken midelerde suanda.. Basimiz saolsun!


Ps: Simdi kesin bana daha cok kizadin. Msn'deyim oradan cekebilirsin kulaklarimi ;)

dilek dedi ki...

Cigdem güzelim gecmis olsun!
bloguna yorum birakmiyordum sohbet bölmeyeyim diye ama bu yaziyi okuyunca duramadim! Biliyorum sen kizdin ama birgün artik oturmayip ben gibi yurt hayati uzak gecmiste kalinca güleceksin bu inanilmaz olaya;) Yazik ögrenciler neler calar mutfaklardan...kalmis ki senin mis gibi böregin, görünce dayanamamistir ögrenci bogazi;) Bakalim hayatinda yedimi öyle güzel börek gariban!

CigDem dedi ki...

@La Panse
dimi ama, benimde gücüme giden bu iste :(

@yEsiL
hemen cekiyom hazir ol ;)

@dilek abla
ya dilek abla alismaliyim herhalde .. bilemiyom .. artik basi bos börek birakmiycam mutfakta .. bu iyi bir ders oldu .. ki ben nezaman yemek yapsam herkezi davet ediyom hadi beraber yiyelim diye, benim böyle olduumu bildikleri halde hirsizlik yapmalari cok kötü yaa ..
umarim gülerim birgün dedigin gibi :)

bu arada sohbeti bölmek bir yana, tadlandirirsin ablaciim :))

tuğba_2005 dedi ki...

yaw sen şimdi böreği yapmışsındır, o böle acaip güzel olmuştur ve kokmuştur, sonra yiyen vatandaş zevkten poligona dönmüştür:), o arada sana teşekkür etmeyi unutmuştur:)bide böle bakalım.
ama dersenki niye izin almadı,börek soğumasın diye hemen tüketme ihtiyacı duyduğundandır belki de:))

CigDem dedi ki...

Tugba saol ..
müthis seker bir Vatandassin ;)

hic bu acidan bakmamistim yani :)) aklinla bin yasa :)
Tabii alanin ne sucu günahi var? bütün suc börekte dimi ama ;)

tuğba_2005 dedi ki...

sağol:)sende öylesin
yok suç börekte de değil.sende:))
annem napar böle durumlarda onu söyleyeyim, yaptığı hamur işi vb. şeylerin alır yarısını,koyar masaya.diğer yarısını kaldırır,yemeyene kalsın diye:))
bidahakine bi de böyle dene;)

xbox dedi ki...

way börek mağduru wayyy,
bunu blogumun haberlerine eklemem lazım...
adınıda değiştireyim ben senin börek mağduru diye :)
bu böreği yurt bekçisi filan götürmesin onlar sever böyle tüyürme işlerini :)

Adsız dedi ki...

ya o bereklerin 8 tanesini ben yedim itiraf ediyorum. ama etmemede gerek yok yerken yanimda sende vardin. ama börekleri didemler icin yaptigini söylememistin. bilseydim yemezdim.