Cuma, Temmuz 01, 2005

üzüntüye dair ..

.
.
Dolastimsa sokaklarda,
izini aradim ondandir sevdigim ..
biraktigin kokuyu soludum her adimimda,
yüregime ses verdi sevgin ..

hasretle kavruldu günlerim
ne durabildim ayakta,
ne tutunabildim sensiz ..
yorgunlugun tadinda gecti günlerim,
resmine sarildim sen diye, sensiz ..

agladigim vakitler - yoktu elin,
silen olmadi senin gibi, gözyaslarimi ..
hickiriklarim bogazimda kaldi,
yasini bile tutamadim bu askin,
haykiramadim acimi ..


öldürücü bu yalnizlik, kilitlendi yüregime,
vursun dedim, gitti giden, vursun gönlüme!

Biz sigaramiza sardik bugüne dek her aciyi,
her nefeste bir adim daha uzaklastik sevgiden ..
iste Ask bizi böyle yikar dedik ..

Sana yormustumya Yüreksiz, ben her güzelligi,
sensin demistim, iste bu güzellik sen,
benim askimla güzellesen Sen ..
Ama o dünyanin güzelliklerini yakistirdigim sen,
susturdun yürek seslerimi ..


CigDemCe
.
.

2 yorum:

:..: dedi ki...

benim askimla güzellesen Sen ..
Ama o dünyanin güzelliklerini yakistirdigim sen,
susturdun yürek seslerimi ..


"Her aşk bitermiş bir gün bildim" der ya Candan Erçetin bir şarkısında...

CigDem dedi ki...

"her ask bitermis ögretildim .."
der valla ..